Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Godt arbejde!

+3
Clark
Solgt
CK83
7 deltagere

Go down

Godt arbejde! Empty Godt arbejde!

Indlæg af CK83 Fre Okt 24, 2008 7:49 pm

Tak for invitationen til Økonomidebatten.

Flot initiativ! Hvem er bagmanden?

CK83

Antal indlæg : 26
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Frederiksberg

Tilbage til toppen Go down

Godt arbejde! Empty Sv: Godt arbejde!

Indlæg af Solgt Fre Okt 24, 2008 7:50 pm

så er "solgt" også indmeldt ... godt arbejde

Solgt

Antal indlæg : 1
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Godt arbejde! Empty Rastha

Indlæg af Clark Fre Okt 24, 2008 7:57 pm

CK83 skrev:Tak for invitationen til Økonomidebatten.

Flot initiativ! Hvem er bagmanden?

Rastha er initiativtager. Nu gælder det bare om at få "flyttet" debatten

Clark

Antal indlæg : 39
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Samsø

Tilbage til toppen Go down

Godt arbejde! Empty Sv: Godt arbejde!

Indlæg af CK83 Fre Okt 24, 2008 8:12 pm

Skidegodt, Rastha. Om ikke andet for lidt retfærdigheds skyld jf. Thomas' banning.

Men der er jo kun én eneste kapital i boligdebatten.dk - og det er debattørerne. Også dem, man er uenig med. Den eneste ekstra kapital, boligdebatten.dk har, er linket fra Boliga. Og det er selvf. en stor fordel, især fordi det kræver kontinuert arbejde at markedsføre Økonomidebatten, hvis boligdebattens skrivere skal med 'over' - også alle de nye og dem, der kigger.

Når vi har slæbt lidt flere med herover og fået det op at køre er jeg med på at lave lidt guerilla-marketing og så videre. Har et par gode idéer - men vi skal ha' noget at tilbyde her først.

Nu til en sjat velfortjent fredagsvino Smile

CK83

Antal indlæg : 26
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Frederiksberg

Tilbage til toppen Go down

Godt arbejde! Empty Sv: Godt arbejde!

Indlæg af Clark Fre Okt 24, 2008 8:15 pm

CK83 skrev:Skidegodt, Rastha. Om ikke andet for lidt retfærdigheds skyld jf. Thomas' banning.

Men der er jo kun én eneste kapital i boligdebatten.dk - og det er debattørerne. Også dem, man er uenig med. Den eneste ekstra kapital, boligdebatten.dk har, er linket fra Boliga. Og det er selvf. en stor fordel, især fordi det kræver kontinuert arbejde at markedsføre Økonomidebatten, hvis boligdebattens skrivere skal med 'over' - også alle de nye og dem, der kigger.

Når vi har slæbt lidt flere med herover og fået det op at køre er jeg med på at lave lidt guerilla-marketing og så videre. Har et par gode idéer - men vi skal ha' noget at tilbyde her først.

Nu til en sjat velfortjent fredagsvino Smile

Nemlig - derfor er det også vigtigt, at debattørerne begynder at debattere her - og IKKE på boligdebatten. Så vil det hurtigt "rygtes", at det er her det sker (måske med hjælp af lidt "marketing").

Clark

Antal indlæg : 39
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Samsø

Tilbage til toppen Go down

Godt arbejde! Empty Sv: Godt arbejde!

Indlæg af Esbjerg Fre Okt 24, 2008 9:28 pm

OG det betyder så, at (selvom det er svært i starten) Boligdebatten bliver boykottet - desværre. Det kan ikke være half/half - det er noget andet og betydeligt bedre. Jeg vil dog stadig mangle HC........

Esbjerg

Antal indlæg : 91
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Kbh

Tilbage til toppen Go down

Godt arbejde! Empty Skulle vi ikke sprede budskabet:

Indlæg af SortKaffe Fre Okt 24, 2008 10:29 pm

Visse "boliga" debattørers indlæg ties ihjel ?

Tror de fleste ved hvem jeg mener Twisted Evil
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Godt arbejde! Empty Sv: Godt arbejde!

Indlæg af Skyblue Lør Okt 25, 2008 12:23 am

Jeg må indrømme at jeg fandt det helt bizart den måde det pludselig foregik på. Jeg kan kun gå ud fra at de er blevet købt.

Så men spørgsmålet er hvad vi evt. får ud af at boykotte boligdebatten. Ligenu ser det bare ud til at Maverick boltrer sig derudaf med sine betalte indlæg... Det vinder vi jo ikke noget ved.

Skyblue

Antal indlæg : 155
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Godt arbejde! Empty Tjah

Indlæg af Clark Lør Okt 25, 2008 12:30 am

Vi får da vist boligdebatten, at vi ikke finder os i alt. Jeg er iøvrigt imponeret over, hvor let det i dag er at lave et alternativt forum, og få lidt gang i det. Det er under 10 timer siden dette blev startet. Jeg synes, det er "sjovt" og en lærestreg til boligdebatten, hvis vi/I flytter alt debatten herover. At URL så er lidt uheldig ... hvis keybo kunne linke hertil, ville det hjælpe lidt. Og så vedvarende "reklamer" på boligdebatten, euroinvestor etc. Laughing

Clark

Antal indlæg : 39
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Samsø

Tilbage til toppen Go down

Godt arbejde! Empty Sv: Godt arbejde!

Indlæg af Overformynderiet Lør Okt 25, 2008 12:33 am

Cej er igang med at arbejde på at få en ny URL så siden bliver nemmere at finde, lige pt. gælder det om at få samlet så mange som muligt på en platform også tage skridtet videre derfra Smile

Overformynderiet
Klakør

Antal indlæg : 100
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Nordjylland

https://oekonomidebatten.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Godt arbejde! Empty Sv: Godt arbejde!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum