Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tragisk dødsfald

+2
Sune
Thomas
6 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Tragisk dødsfald Empty Tragisk dødsfald

Indlæg af Thomas Lør Mar 15, 2014 3:34 am

Rocker hængt sig i cellen.

Hvad Fanden mener finken? Tragisk?

Mildt underholdende. Det tragiske ligger i, at han ikke fik lejlighed til fuldt ud at angive kumpanerne!

Men tragisk? Tragedien i at et banksvin ligger splattet ud på fortovet består i de liv, skadedyret fik ødelagt - og så at nogen skal skovle resterne op.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Sune Lør Mar 15, 2014 3:05 pm

Det menneske, eller rettere de mennesker, du omtaler er en eller andens søn/datter, bror/søster, far/mor, ven etc. Din måde at omtale andre mennesker her på sitet, omtale hvordan du gerne ser dem hængte, udsplattede mv, er dybt usmagelig.

Nu kender jeg dig ikke personligt, så jeg ved ikke om du har en lige så frastødende og usympatisk opførsel i den virkelige verden, men det håber jeg da virkelig ikke.


Sidst rettet af Sune Søn Mar 16, 2014 3:41 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : omvendt ordstilling edit)

Sune

Antal indlæg : 114
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Thomas Lør Mar 15, 2014 8:36 pm

Sune skrev:Det menneske, eller rettere de mennesker, du omtaler er en eller andens søn/datter, bror/søster, far/mor, ven etc. Din måde at omtale andre mennesker her på sitet, omtale hvordan du gerne ser dem hængte, udsplattede mv, er dybt usmagelig.

Nu kender jeg dig ikke personligt, så jeg ved ikke om du har en lige så frastødende og usympatisk opførsel i den virkelige verden, men det jeg håber da virkelig ikke.

Ork - de "pårørende" er sgu da ligeglade! Sorgen kommer såmænd ikke fra berøvelsen af selskabet; men at det viser sig at banksvinet efterlod sig en kæmpegæld, hvorfor man må fingere et indbrud, så værdierne kan sælges.

Nu har jeg aldrig tilstræbt popularitet hos banksvin! Jeg tænker ikke på banksvinenes pårørende - jeg tænker derimod en hel del på de mennesker, som banksvinene har ødelagt tilværelsen for med deres bedragerier. De godtroende ældre damer, hvis sparepenge er blevet stjålet til anbringelse i besynderlige lokumspapirer, som viser sig værdiløse. De børnefamilier, der aldrig - aldrig - kommer væk fra deres klamme 50 kvm. "ejerlejlighed" i København.

Se det er de mennesker, jeg tænker på! Ikke et ulækkert skadedyr, som Valentino, stinkdyrene i Amagerbanken, hele direktionsgangen i Danske Bank.
Du, Sune, er tilsyneladende også et banksvin, der har svindlet og bedraget ganske almindelige - måske lidt naive, godtroende og smågrådige - mennesker. Ganske almindelige. Se det er dem, jeg tænker på!

Dig tænker jeg ikke så meget på, bare Du hænger Dig hurtigt, så Din familie kan komme til at fortrænge, at Du nogen sinde har levet! Et liv kun tilbragt i rovgrisk ragen til sig på andres bekostning - i selvretfærdig livsløgn.

Er JEG usympatisk? Hvad HELVEDE er DU så?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty For nu at gøre det mere relevant.

Indlæg af Thomas Lør Mar 15, 2014 8:57 pm

Jeg overhørte for et par år siden datteren til en af disse platugler, der nu er dømt. Hun havde så ondt af den stakkels, stakkels far, der var heftigt i gang med yderligere bedragerier for at undgå konsekvenserne af sin tidligere svindel - om de lykkedes ved jeg ikke.

Se den der tilføjede den familie skam, ruin og nedværdigelse var så sandelig platuglen! Skulle jeg have ondt af, at denne rocker - eller for den sags skyld banksvin - blev forhindret i yderligere forbrydelser?

Se den, der skulle have forskånet familien for smerten - det er ham kritikken skal rettes imod. Jeg blev også korrekset da direktøren for Amagerbanken fik et slagtilfælde formentlig som resultatet af en kort og meget ubehagelig telefonsamtale fra Finanstilsynet. Der var da ikke noget tragisk i det dødsfald: Tragedien var at skadedyret ikke var blevet standset for år tilbage. De øvrige banksvin i Amagerbanken fortsatte jo yderligere opildnet til endnu værre svindlerier.
Det var da lykkeligt - for det banksvin, at den direktør kradsede af, så han ikke fik mulighed for personligt at lave yderligere svinerier!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Regina Lør Mar 15, 2014 9:22 pm

Præcis Thomas. Samfundet og medierne har en tilbøjelighed til at gøre den slags mennesker til helte. Rockere der underviser skolebørn og holder foredrag. Bankfolk der får holdt mikrofonen til deres egen agenda. Ja de små bankfolk på gulvet er da nok uvidende og dermed uskyldige, men resten.........
Regina
Regina

Antal indlæg : 74
Join date : 25/10/08
Geografisk sted : Fyn, over bæltet

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Thomas Lør Mar 15, 2014 10:04 pm

Regina skrev:Præcis Thomas. Samfundet og medierne har en tilbøjelighed til at gøre den slags mennesker til helte. Rockere der underviser skolebørn og holder foredrag. Bankfolk der får holdt mikrofonen til deres egen agenda. Ja de små bankfolk på gulvet er da nok uvidende og dermed uskyldige, men resten.........

Det værste er, at disse banksvin har påberåbt sig særlig indsigt i finansielle forhold - hvad de så når det kommer til stykket ikke har - og forlangt at resten af samfundet skulle lægge sig ned i ydmyg tilbedelse og underdanigt slaveri - bare for at svinene kunne slippe for konsekvenserne.

Den stakkels, stakkels familie? Njaaarhhh.....

Den stakkels, stakkels familie klagede skam højlydt da de kunne strø om sig med andres penge. Den stakkels familie klagede over, at det kun var en BMW som de havde fået andre til at betale - ærgerligt, at det ikke var den Bentley - de så rigeligt fortjente.

Hvor uskyldige dem "længere nede i systemet" er véd jeg ikke.... De burde have tænkt sig noget bedre om - de påstod i hvert fald en fiffighed, der berettigede dem til en overbetaling og luksus på favorable lån i deres egen bank. Det, der kan ærgre mig er, at det var så forudseeligt - forudset - og forudsagt. Jeg har dokumenteret siden 2007 gjort mit til at - hvis ikke forhindre katastroferne - så minimere dem. Ikke, at jeg har regnet med nogen videre succes; men jeg ville ikke finde mig i, at de svin ustraffet skulle kunne sige: Det var der ikke nogen, der havde fortalt os! Jo, jeg havde - endda ret detaljeret (og i al beskedenhed veldokumenteret og velargumenteret) redegjort for udfaldet ca. med den præcision som almindeligt tilgængelig information tillader - på en måde, så enhver, der kan tage en svendeprøve kan forstå det: Det var i hvert fald hensigten.

Jeg kan altså ikke være ansvarlig, når jeg blev svinet til af banksvin - truet med politianmeldelse - og jeg ved ikke hvad. Havde jeg bare lagt ørerne tilbage og savlet: "Naaaj, hvor er Straarup genial og ansvarlig - et sandt billede på en helgen!" Ja, så havde der været et argument for, at jeg skulle holde kaje.

Så kan man kalde Gorrion for alt muligt: Brokkerøv, narrehoved og idiot! Han er naturligvis alle dele!
Det er ikke pointen: Gorrion har forsøgt - så langt hans evner strakte - at advare mod hvad han kunne se var rivende galt. At analysen så ikke er den stærkeste og aldrig har været det - det er en biting. Har han haft ret? Nææhh ikke særlig meget; men han har påpeget at noget var rivende galt efter hans opfattelse.
Pointen er, at dermed ligger bevisbyrden hos modparten for, at han tager fejl! En byrde man ikke alene ikke har kunnet løfte (ikke overraskende); men direkte har forfalsket dokumentationen for.

Gorrion har påstået, at USA er fallit. Det er ikke tilfældet.
Derfor har jeg prøvet at dokumentere og argumentere for, hvorfor det ikke er tilfældet. Det burde fremgå, at det skyldes i ikke ringe grad indlåsningen af værdipapirerne i den kinesiske formue. Så længe de obligationer ligger og keder sig i de kinesiske bankhvælvinger, så sker der - ingenting. USA kan betale regningerne i den rækkefølge, de forfalder. Årsagen til at de ikke forfalder in toto efter planen er den enkle, at kreditor så ville ruinere sig selv.

Se der er forskellen!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af wh Søn Mar 16, 2014 1:50 pm

Thomas skrev:Nu har jeg aldrig tilstræbt popularitet hos banksvin! Jeg tænker ikke på banksvinenes pårørende - jeg tænker derimod en hel del på de mennesker, som banksvinene har ødelagt tilværelsen for med deres bedragerier. De godtroende ældre damer, hvis sparepenge er blevet stjålet til anbringelse i besynderlige lokumspapirer, som viser sig værdiløse. De børnefamilier, der aldrig - aldrig - kommer væk fra deres klamme 50 kvm. "ejerlejlighed" i København.

Se det er de mennesker, jeg tænker på! Ikke et ulækkert skadedyr, som Valentino, stinkdyrene i Amagerbanken, hele direktionsgangen i Danske Bank.

Og lige præcis DÉT er så det fedeste ondeste løgn du nogensinde har fyret af!! I titusindvis af indlæg har du svinet "flextumperne" som sidder "fast i deres klamme ejerlejligheder" og generelt bare sendt den ene sviner afsted efter disse mennesker efter den anden. At du så tager så grueligt meget fejl er en helt anden sag, men at påstå at du skulle besidde nogen som helst form for empati og medfølelse er så latterligt idiotisk at man virkelig må tage sig til hovedet.

Du besidder derimod alle de træk der kendetegner en fuldbyrdet psykopat hvilket præcis er årsagen til at jeg utallige gange har opfordret dig til at søge hjælp inden du gør fysisk skade på andre eller dig selv.

Hvor normalt er det lige at sidde og skrive stolpe op og stolpe ned hver eneste nat året rundt inkl. jule- og nytårsaften? Seriøst? Hvor er din familie, dine børn og din kone i det her? Nej, jeg antager at du ikke har nogen for hvordan ellers skulle det kunne lade sig gøre.

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af klogeaage 35 Søn Mar 16, 2014 2:34 pm

wh skrev:
Thomas skrev:Nu har jeg aldrig tilstræbt popularitet hos banksvin! Jeg tænker ikke på banksvinenes pårørende - jeg tænker derimod en hel del på de mennesker, som banksvinene har ødelagt tilværelsen for med deres bedragerier. De godtroende ældre damer, hvis sparepenge er blevet stjålet til anbringelse i besynderlige lokumspapirer, som viser sig værdiløse. De børnefamilier, der aldrig - aldrig - kommer væk fra deres klamme 50 kvm. "ejerlejlighed" i København.

Se det er de mennesker, jeg tænker på! Ikke et ulækkert skadedyr, som Valentino, stinkdyrene i Amagerbanken, hele direktionsgangen i Danske Bank.

Og lige præcis DÉT er så det fedeste ondeste løgn du nogensinde har fyret af!! I titusindvis af indlæg har du svinet "flextumperne" som sidder "fast i deres klamme ejerlejligheder" og generelt bare sendt den ene sviner afsted efter disse mennesker efter den anden. At du så tager så grueligt meget fejl er en helt anden sag, men at påstå at du skulle besidde nogen som helst form for empati og medfølelse er så latterligt idiotisk at man virkelig må tage sig til hovedet.

Du besidder derimod alle de træk der kendetegner en fuldbyrdet psykopat hvilket præcis er årsagen til at jeg utallige gange har opfordret dig til at søge hjælp inden du gør fysisk skade på andre eller dig selv.

Hvor normalt er det lige at sidde og skrive stolpe op og stolpe ned hver eneste nat året rundt inkl. jule- og nytårsaften? Seriøst? Hvor er din familie, dine børn og din kone i det her? Nej, jeg antager at du ikke har nogen for hvordan ellers skulle det kunne lade sig gøre.

@wh
Enhver med en iq større end sine sko , kan ,så simpelt, så simpelt,og  i alle dine posts ,læse at du går efter manden og ikke bolden ,jeg ved du har svært ved abstrakt,men prøv for din egen skyld at vise dine posts til din eks kone eller en af de andre nede i banken om deres vurdering af denne wh og hans indlæg,de vil alle uden undtagelse syntes at wh skribenten skulle skynde sig til lægen.

Diagnosen hos lægen:
Hvad er en troll? En troll i relation til internettet er en person, der på debatforaer og i blogkommentarer skriver indlæg, hvis eneste formål er at provokere og ofte mistænkeliggøre en eller flere af debatdeltagerne. Ofte – men ikke altid – mener en troll slet ikke det, han/hun skriver. Det handler udelukkende om at afspore en debat og gøre den til et skænderi. Og allerede her ser vi de første psykopatiske træk – nemlig nydelsen ved at bringe andre mennesker i affekt samt glæden ved at afspore en ellers sober og saglig diskussion.

 Idea 
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Thomas Søn Mar 16, 2014 2:46 pm

klogeaage 35 skrev:
wh skrev:
Thomas skrev:Nu har jeg aldrig tilstræbt popularitet hos banksvin! Jeg tænker ikke på banksvinenes pårørende - jeg tænker derimod en hel del på de mennesker, som banksvinene har ødelagt tilværelsen for med deres bedragerier. De godtroende ældre damer, hvis sparepenge er blevet stjålet til anbringelse i besynderlige lokumspapirer, som viser sig værdiløse. De børnefamilier, der aldrig - aldrig - kommer væk fra deres klamme 50 kvm. "ejerlejlighed" i København.

Se det er de mennesker, jeg tænker på! Ikke et ulækkert skadedyr, som Valentino, stinkdyrene i Amagerbanken, hele direktionsgangen i Danske Bank.

Og lige præcis DÉT er så det fedeste ondeste løgn du nogensinde har fyret af!! I titusindvis af indlæg har du svinet "flextumperne" som sidder "fast i deres klamme ejerlejligheder" og generelt bare sendt den ene sviner afsted efter disse mennesker efter den anden. At du så tager så grueligt meget fejl er en helt anden sag, men at påstå at du skulle besidde nogen som helst form for empati og medfølelse er så latterligt idiotisk at man virkelig må tage sig til hovedet.

Du besidder derimod alle de træk der kendetegner en fuldbyrdet psykopat hvilket præcis er årsagen til at jeg utallige gange har opfordret dig til at søge hjælp inden du gør fysisk skade på andre eller dig selv.

Hvor normalt er det lige at sidde og skrive stolpe op og stolpe ned hver eneste nat året rundt inkl. jule- og nytårsaften? Seriøst? Hvor er din familie, dine børn og din kone i det her? Nej, jeg antager at du ikke har nogen for hvordan ellers skulle det kunne lade sig gøre.

@wh
Enhver med en iq større end sine sko , kan ,så simpelt, så simpelt,og  i alle dine posts ,læse at du går efter manden og ikke bolden ,jeg ved du har svært ved abstrakt,men prøv for din egen skyld at vise dine posts til din eks kone eller en af de andre nede i banken om deres vurdering af denne wh og hans indlæg,de vil alle uden undtagelse syntes at wh skribenten skulle skynde sig til lægen.

Diagnosen hos lægen:
Hvad er en troll? En troll i relation til internettet er en person, der på debatforaer og i blogkommentarer skriver indlæg, hvis eneste formål er at provokere og ofte mistænkeliggøre en eller flere af debatdeltagerne. Ofte – men ikke altid – mener en troll slet ikke det, han/hun skriver. Det handler udelukkende om at afspore en debat og gøre den til et skænderi. Og allerede her ser vi de første psykopatiske træk – nemlig nydelsen ved at bringe andre mennesker i affekt samt glæden ved at afspore en ellers sober og saglig diskussion.

 Idea 
Sådan en som wh er nemlig psykopat - og de begår ikke selvmord. De skal hjælpes. Goering, han skulle have assistance. Jeg tror wh skal til at kikke sig over skulderen, fordi jeg tror familien er træt af ham. Der kan da godt være, at han dør i sin seng; men det behøver skam ikke at være naturligt. Mon nogen gider kikke efter - sådan alt for grundigt - årsagen til at et falleret banksvin kreperer? Jeg ved det ikke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Sune Søn Mar 16, 2014 3:46 pm

@Åge - tro mig, der vil være flere som vil sende Thomas til lægen end der vil være som vil sende wh til lægen.

Sune

Antal indlæg : 114
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af wh Søn Mar 16, 2014 4:06 pm

Jeg bliver til stadighed imponeret af TåbeÅges fuldstændige og komplette overvågning af dette site. Uanset hvornår jeg skriver kritisk om Thomas så går der et splitsekund og så kommer Thomas' bolleven og forsvarer ham Razz 

Så sødt, så sødt...

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af klogeaage 35 Søn Mar 16, 2014 4:07 pm

Sune skrev:@Åge - tro mig, der vil være flere som vil sende Thomas til lægen end der vil være som vil sende wh til lægen.

 
Jeg er helt klar over at stort set alle fra bolig /finans møgler korpset  ønsker Thomas hen hvor peberet gror , er din sikkert valide måling  fra de baryler af Question Razz
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Regina Søn Mar 16, 2014 4:39 pm

Jeg er læge og vil ikke komme ind på diagnoser stillet over nettet - det er generel god stil især når det drejer sig om personlighedsfostyrrelser. Thomas er måske det mest vidende og nuancerede menneske jeg har overhørt i mit liv. Jeg er af natur meget skeptisk men argumenter er argumenter og der vinder Thomas altså med mange meter. Gå nu efter bolden!
Regina
Regina

Antal indlæg : 74
Join date : 25/10/08
Geografisk sted : Fyn, over bæltet

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Thomas Søn Mar 16, 2014 5:09 pm

Regina skrev:Jeg er læge og vil ikke komme ind på diagnoser stillet over nettet - det er generel god stil især når det drejer sig om personlighedsfostyrrelser. Thomas er måske det mest vidende og nuancerede menneske jeg har overhørt i mit liv. Jeg er af natur meget skeptisk; men argumenter er argumenter og der vinder Thomas altså med mange meter. Gå nu efter bolden!

Nu er en af de sværeste diagnoser at stille: Intet abnormt! Specielt på det psykiatriske område - for Gud, hvor er der mange, der har knald i låget.

Nu tager jeg så et banksvins udtalelser meget afslappet - fordi jeg mest har brug for en diagnose af, hvad de ikke véd (unægtelig et omfattende gebet). Det er sgu ikke mig, der er problemet. Problemet er, at der kunne komme et søgende menneske forbi, som blev forvirret af deres svinske falsknerier og løgnehistorier.

Finansiel ruin er ikke en erfaring man lærer af - man kommer nemlig aldrig op igen!

Men lad være med at opfordre til at gå efter bolden - svinet ved ikke hvad sådan en dims er! Hvor tænder man for sådan én?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Sune Søn Mar 16, 2014 5:30 pm

Regina skrev:Jeg er læge og vil ikke komme ind på diagnoser stillet over nettet - det er generel god stil især når det drejer sig om personlighedsfostyrrelser. Thomas er måske det mest vidende og nuancerede menneske jeg har overhørt i mit liv. Jeg er af natur meget skeptisk men argumenter er argumenter og der vinder Thomas altså med mange meter. Gå nu efter bolden!

Du har da fuldstændig ret, Thomas er et vidende og nuanceret menneske på mange områder.... når han da altså ikke lige kalder alle som ikke er enige med ham for kryb, svin, møglere, klakører etc. og opfordrer i ramme alvor dem/os til at gå ud og begå selvmord. Fantastisk nuanceret.

Hans argumenter for at banksvin (som han f.eks. har klassificeret mig som, go figure) er banksvin, er at de ikke er enige med ham eller stiller spørgsmålstegn ved hans udtalelser - uovertruffen argumemtation! Hvis du eks. mener at det er argumenter der vinder, så skal du da være så hjertelig velkommen.

Jeg er ikke læge, og vil heller ikke forsøge at diagnostisere Thomas, men jeg vil til stadighed mene at hans opførsel i min bog er nok til betegnelsen 'afskyeligt menneske', uanset hvor vidende han end måtte være på kinesisk økonomi og råstoffer mv.

Sune

Antal indlæg : 114
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Gæst Søn Mar 16, 2014 6:17 pm

He, he.

Wh kører en sen aften på motorvejen ved Århus. Pludseligt hører han i trafikradioen en advarsel om en spøgelsesbilist på helt samme strækning.

"Det var da Fandens", tænker Wh. "Her er ikke een med hundredvis af spøgelsesbilister...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Thomas Søn Mar 16, 2014 7:07 pm

BamsesFar skrev:He, he.

Wh kører en sen aften på motorvejen ved Århus. Pludseligt hører han i trafikradioen en advarsel om en spøgelsesbilist på helt samme strækning.

"Det var da Fandens", tænker Wh. "Her er ikke een med hundredvis af spøgelsesbilister...."
Ha...  Cool 
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Thomas Søn Mar 16, 2014 8:41 pm

BamsesFar skrev:He, he.

Wh kører en sen aften på motorvejen ved Århus. Pludseligt hører han i trafikradioen en advarsel om en spøgelsesbilist på helt samme strækning.

"Det var da Fandens", tænker Wh. "Her er ikke een med hundredvis af spøgelsesbilister...."

Alene den naragtige påstand:

Sunetåben skrev:"Jeg tror, vi er mange der mener......."

Byggende på besøgstallet, som jeg med jævne mellemrum gør, så med 20-30 på på samme tid, så har jeg en ganske underbygget opfattelse af, at langt hovedparten af befolkningen ikke alene er flintrende ligeglade - de er også dybt uvidende om, hvad der foregår (eller ikke foregår) på dette forum.
Så har jeg endda ikke foretaget undersøgelse blandt folk, der taler sydamerikanske indianersprog; men må gætte mig til et tilsvarende manglende engagement dér....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Sune Søn Mar 16, 2014 10:36 pm

Argumenterne slap op, citatforvanskningen tog over.... regina har da tydeligvis ret, Thomas er en mand med uovertrufne argumenter.

Sune

Antal indlæg : 114
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Regina Søn Mar 16, 2014 11:41 pm

Første gang jeg mødte selviske mennesker med ondt i sinde blev jeg fortørnet, sur, forundret. Efterhånden har jeg dog lært at det er den samme sang fra dem alle. Thomas fortsæt dit gode arbejde og stop denne tråd. Dog fornemmer jeg at din arbejdsiver fodres af disse Trolle indlæg.
Regina
Regina

Antal indlæg : 74
Join date : 25/10/08
Geografisk sted : Fyn, over bæltet

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Thomas Man Mar 17, 2014 5:29 am

Regina skrev:Første gang jeg mødte selviske mennesker med ondt i sinde blev jeg fortørnet, sur, forundret. Efterhånden har jeg dog lært at det er den samme sang fra dem alle. Thomas fortsæt dit gode arbejde og stop denne tråd. Dog fornemmer jeg at din arbejdsiver fodres af disse Trolle indlæg.

Det ved jeg ikke!

Jeg synes, at banksvinene er mildt morsomme!

Ham Sune lader jo til at være i store vanskeligheder - det kan da kun fornøje. Men nu er det ikke mig, de skal svare - det er nok politiet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Thomas Man Mar 17, 2014 11:11 am

Regina skrev:Første gang jeg mødte selviske mennesker med ondt i sinde blev jeg fortørnet, sur, forundret. Efterhånden har jeg dog lært at det er den samme sang fra dem alle. Thomas fortsæt dit gode arbejde og stop denne tråd. Dog fornemmer jeg at din arbejdsiver fodres af disse Trolle indlæg.

Det mest interessante er at trolderiet fra banksvinene er degenereret til banal selvmedlidenhed og ondskabsfuldhed - det tyder på, at deres kriminelle chefer er ved at miste kontrollen over tarmfunktionen - meget almindelig i finansielle kredse. Man kan næsten kalde det en erhvervssygdom.

... og så siger man at penge ikke lugter? Banksvin stinker i hvert fald - ganske bogstaveligt!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Slettet profil Man Mar 17, 2014 8:28 pm

Og så er der endnu en stjerne oppe på himmelen......

Slettet profil

Antal indlæg : 63
Join date : 26/08/11

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Thomas Man Mar 17, 2014 9:04 pm

Matthew skrev:Og så er der endnu en stjerne oppe på himmelen......

Hun var frisør - ikke bankansat! Eller......
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Nu kommer banksvin også i fjernsynet - underholdningsprogrammer.

Indlæg af Thomas Tirs Mar 18, 2014 2:16 pm

30 selvmord i samme firma

Det bliver rigtigt sjovt at se, hvordan der bliver gjort lyst i Finanssektoren.

Selvfølgelig vil det blive - ikke under dramadokumentar - men lettere burlesk underholdning.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tragisk dødsfald Empty Sv: Tragisk dødsfald

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum