Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borgere har brug for personlig hjælp til at søge om boligstøtte og folkepension

4 deltagere

Go down

Borgere har brug for personlig hjælp til at søge om boligstøtte og folkepension Empty Borgere har brug for personlig hjælp til at søge om boligstøtte og folkepension

Indlæg af Gorrion Man Feb 24, 2014 2:09 pm


http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Nordjylland/2014/02/24/082822.htm
- Jeg kan sgu ikke finde ud af at vedhæfte filer og sådan noget, og så kan jeg jo ikke vedhæfte lejekontrakten, siger den 47 årige kok.

Det er der rigtig mange der ikke kan finde ud af, og selvom man viser det 100 gange, så lære de det aldrig.

Der er stadig mange (i hvert fald de næste 30-40 år endnu) der aldrig kommer til at kunne finde ud af at begå sig digitalt.
Og det skal de altså ikke straffes for.
Hvis det er åbenlyst at vedkommende har misset en udbetaling fra det offentlige på grund af digital analfabetisme så skal de PROMTE have pengene efterfølgende uden at skulle slås med systemet.

Det skulle lige være en politiker der havde glemt at skrive en godtgørelse på kalenderen (selv de fiktive).....så ville vedkommende få udbetalt sit krav, selv et år efter uden der blev blinket!.

Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Borgere har brug for personlig hjælp til at søge om boligstøtte og folkepension Empty Sv: Borgere har brug for personlig hjælp til at søge om boligstøtte og folkepension

Indlæg af wh Man Feb 24, 2014 3:45 pm

Og Gorrion undrer sig ikke over, at Carina Munk Sørensen fra artiklen har denne yderst omfattende Fjæsbog-profil med masser af skrevne statusopdateringer? Til trods for at hun påstår at hun læser meget dårligt?

https://www.facebook.com/people/Carina-Munk-S%C3%B8rensen/1612103703#!/profile.php?id=1612103703

Lav dig hjemmearbejde ordentligt en anden gang i stedet for bare at rådt æde hvad der skrives i medierne. Er det ikke præcis dét som du og andre påstår at dette site kan? Men en simpel søgning efter en navngiven person gider du jo ikke engang lave.

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Borgere har brug for personlig hjælp til at søge om boligstøtte og folkepension Empty Sv: Borgere har brug for personlig hjælp til at søge om boligstøtte og folkepension

Indlæg af klogeaage 35 Man Feb 24, 2014 3:48 pm

@Thsv
Hvad skal vi uvidende gøre der nægter fjæsbog
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Borgere har brug for personlig hjælp til at søge om boligstøtte og folkepension Empty Sv: Borgere har brug for personlig hjælp til at søge om boligstøtte og folkepension

Indlæg af Gorrion Man Feb 24, 2014 4:02 pm

Det var nu ikke Carina Munk jeg henførte til, jeg valgte i øvrigt slet ikke at bruge deres navne i linket.
Det udsagn jeg har sat i "quote" er fra den mandlige kok som udtaler sig i artiklen, om at han ikke kan finde ud af at vedhæfte filer.

Men du er alt for stor en knaldperle af dumhed og uvidenhed wh til at jeg gider at spilde mere tid på dig!
hop du bare tilbage til din Facebook og tryk på dine "syntes godt om" og DEL knapper som ikke kræver noget som helst.
Hold kæft hvor er du en taber!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Borgere har brug for personlig hjælp til at søge om boligstøtte og folkepension Empty Sv: Borgere har brug for personlig hjælp til at søge om boligstøtte og folkepension

Indlæg af Thomas Man Feb 24, 2014 4:06 pm

Gorrion skrev:Det var nu ikke Carina Munk jeg henførte til, jeg valgte i øvrigt slet ikke at bruge deres navne i linket.
Det udsagn jeg har sat i "quote" er fra den mandlige kok som udtaler sig i artiklen, om at han ikke kan finde ud af at vedhæfte filer.

Men du er alt for stor en knaldperle af dumhed og uvidenhed wh til at jeg gider at spilde mere tid på dig!
hop du bare tilbage til din Facebook og tryk på dine "syntes godt om" og DEL knapper som ikke kræver noget som helst.
Hold kæft hvor er du en taber!

Hav nu lidt medlidenhed med banksvinet: Han er lige kommet hjem fra sommerhuset - men havde ikke mod til at hænge sig!

Eller var de naboerne, der var mødt op for at juble?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Borgere har brug for personlig hjælp til at søge om boligstøtte og folkepension Empty Sv: Borgere har brug for personlig hjælp til at søge om boligstøtte og folkepension

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum