Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag

5 deltagere

Go down

Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag Empty Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag

Indlæg af Plato Tors Sep 08, 2011 6:09 am

"Sidder du med et konkret spørgsmål, du gerne vil have besvaret, så send det ind til os på boligdebat@boliga.com, og skriv hvem af aftenens toppolitikere, du gerne vil have besvarer spørgsmålet.
Aftenens vært, Ole Krohn, som er finansredaktør på TV2, vil stå for udvælgelsen af de spørgsmål, som vil blive stillet politikerne.
Skulle dit spørgsmål ikke blive udvalgt til debatten, vil vi se, om vi efterfølgende kan få politikerne til at besvare dem, hvorefter vi offenliggør svarene i vores nyhedsbrev."

http://www.boliga.dk/landingpage/valg2011/

Åbenbart får deltagerne ikke mulighed for "live" at stille spørgsmål til politikerne, men skal bare sidde og agere baggrundstæppe for debattten. Så må man bare håbe at spørgsmålene holder en vis standard og at udvælgelsen af dem er uvildig. Men på blot en lille halv time med først en optakt og taletid delt mellem 8 politikere kan man nok ikke forvente den større dybdegående debat.

Plato

Antal indlæg : 2
Join date : 01/08/11

Tilbage til toppen Go down

Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag Empty Sv: Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag

Indlæg af peter777 Tors Sep 08, 2011 6:22 pm

Nåh, jeg er helt enig, det er ikke lige hvad jeg havde håbet på. Så useriøst som muligt, med mindre jeg skaffer mig 10 babyer, og spadserer ned og lægger dem i armene på politikerne mens jeg spørger dem ud om forældrekøbene Smile

Anyway, jeg har faktisk sendt et spørgsmål vedrørende netop forældrekøbene. Det har jo været en af de helt store sager på boligdebatten, så jeg vil mene at det er rimelig useriøst, hvis netop det spørgsmål ikke kommer op.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag Empty Sv: Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag

Indlæg af Cirb Tors Sep 08, 2011 6:28 pm

Man kunne spørge Claus Hjorth, om han har grund til at tro at et eller flere realkredit selskaber vil blive nationaliserede inden årsskiftet - men man skal nok ikke håbe på det kommer igennem censuren.....

Debat, vorherre bevares.....

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag Empty Der er jo ikke noget at sige!

Indlæg af Thomas Tors Sep 08, 2011 6:38 pm

Cirb skrev:Man kunne spørge Claus Hjorth, om han har grund til at tro at et eller flere realkredit selskaber vil blive nationaliserede inden årsskiftet - men man skal nok ikke håbe på det kommer igennem censuren.....

Debat, vorherre bevares.....

Mvh
Cirb

Det, der kan siges, må ikke siges.

Jeg mener:
Det nytter ikke noget, at Hjorten bekendtgør, at man faktisk er politisk bredt enige om - uanset valgresultatet - at man bliver nødt til at nationalisere hovedbankerne og realkreditten.

Det ville give sådan en bølgegang i kaffekopperne, at 722 kom på overarbejde.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34077
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag Empty Hvad kom der så ud af det...

Indlæg af grunj Man Sep 12, 2011 10:20 pm

Det må være slået fast med syvtommersøm at _alle_ partier er på boligsælgernes (dvs boligejernes) side og _ingen_ partier er på boligkøbernes side.

Det manglende spørgsmål var så: Hvem af dem vil være med til at give en skilling til at flytte til Schweiz, Norge, Canada eller Australien.

grunj

Antal indlæg : 16
Join date : 02/11/08

Tilbage til toppen Go down

Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag Empty TV2 News Valgdebatten

Indlæg af Plato Ons Sep 14, 2011 5:59 am

http://sputnik.tv2.dk/valg/_/valgdebat-paa-boligmarkedet-37161/ scratch

Plato

Antal indlæg : 2
Join date : 01/08/11

Tilbage til toppen Go down

Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag Empty Sv: Valgdebat om boligmarkedet på TV2News næste mandag

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum