Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad vil vi med dette site?

5 deltagere

Go down

Hvad vil vi med dette site? Empty Hvad vil vi med dette site?

Indlæg af Monet Søn Okt 26, 2008 1:25 pm

Hej alle

Først lige en opsummering af de seneste dages begivenheder, for den som ikke har været så meget online de sidste par dage, inklusiv undertegnede.

Torsdag aften bliver Thomas bannet, og en masse tråde slettet. Efterfølgende tråde, som stiller spørgsmål til banningen bliver også slettet, og Konsulenten, som de fleste har stor respekt for meddeler at han ikke vil skrive på Boligdebatten længere. (Tråden er nu slettet). Uden de store forklaringer bliver flere debattører bannet, heriblandt smedegade.

I løbet af fredagen oprettes dette forum for at demonstrere utilfredsheden, og en del af de faste debattører melder sig under fanerne. Pt., dvs. søndag morgen er der cirka 80 registrerede brugere.

Lørdag aften melder Admins på Boligdebatten at bans er ophævet, og at fremtidige tråde på kanten vil blive overført til det nye "Off-topic" forum i stedet for umiddelbart at blive slettet. En tydelig håndsrækning til de faste debattører, som tydeligt ikke kunne undværes, hvis der skal være gang i forum.

Men hvad gør folk nu???

Personligt så vil jeg helst støtte dette nye forum, da jeg ikke synes at Boliga formår at inddrage de faste brugere af Boligdebatten. Efter min mening kræver det at vi får etableret en ledelse (og en selskabskonstruktion), som vil udvikle sitet både indholdsmæssigt og økonomisk (og måske på sigt andre forretningsområder tilhørende uafhængig økonomisk rådgivning og information,) og nogle moderatorer, som vil stå for den daglige drift. Indtil videre poster jeg ikke på Boligdebatten, og hvis vi får gang i dette site, så vil jeg fortsat kun poste her. Principielt vil jeg meget gerne støtte dette site, og eventuelt tegne en anpart af et kommende selskab, og men det er nok en anelse begrænset hvor meget tid jeg vil have udover at poste her Very Happy Mit primære bidrag på Boligdebatten har været til andelsboligtrådene, men jeg gider ikke i længden at svare på alle disse relativt enslydende tråde, hvis ikke man fra Boligdebattens side på en eller anden måde anerkender det arbejde, der trods alt ligger i at hjælpe de folk som kommer og spørger om hjælp.

Hvis det ikke lykkedes i løbet af en uges tid at få stablet noget mere konkret på benene end denne ad hoc ledelse, vil jeg nok den næste måneds tid poste begge steder, og så se tiden an med hensyn til kun at følge med et sted. Alternativt at jeg finder noget andet at bruge mine overspringshandlinger på.

Og dermed er bolden givet op: Hvad er jeres personlige holdning til hvor I helst vil være debattør, og om der er plads til flere sites? Og om I eventuelt vil arbejde for at styrke dette site?

Monet

Antal indlæg : 77
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvad vil vi med dette site? Empty Sv: Hvad vil vi med dette site?

Indlæg af Clark Søn Okt 26, 2008 6:34 pm

Jer er klart fortaler for at udvikle denne her debat. Jeg biddrager ikke særlig meget til debatten men lærer meget af at læse med. Jeg vil gerne "tegne" en anpart, og vil gerne biddrage med at administrere et forum, da jeg er ret struktureret og hurtig og teknisk velfunderet. Jeg vil ikke kunne møde op til evt. stiftelsesmøde, da jeg er bosat på en ikke brofast dansk ø (som det hedder, når IKEA & Co. ikke kan/vil levere gratis Very Happy )

Clark

Antal indlæg : 39
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Samsø

Tilbage til toppen Go down

Hvad vil vi med dette site? Empty Sv: Hvad vil vi med dette site?

Indlæg af Baldrik Søn Okt 26, 2008 9:06 pm

Jeg vil gerne debattere begge steder, syntes det er synd, hvis tråde om økonomi ender nede i off-topic. Rigtig mange vil ikke gide at checke det board.

Baldrik

Antal indlæg : 39
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvad vil vi med dette site? Empty Sv: Hvad vil vi med dette site?

Indlæg af ackroyd Man Okt 27, 2008 4:01 pm

Jeg vil helst dyrke min lille niche, hvor jeg kan få folk til at grine af ejendomsmæglernes mildt sagt gakkede billedkommunikation og dertil hørende bizarre tekstning.
Hvis der er nogen, der griner med her, så er det helt fint. Synes nemlig boligas håndtering af uønskede indlæg og debattører, er temmelig problematisk, pinlig og desværre også uafklaret på sigt.

rendeer smileys på dette forum er übernice!
ackroyd
ackroyd

Antal indlæg : 22
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Frb C

Tilbage til toppen Go down

Hvad vil vi med dette site? Empty Og bliv ved med det

Indlæg af Clark Man Okt 27, 2008 8:13 pm

ackroyd skrev:Jeg vil helst dyrke min lille niche, hvor jeg kan få folk til at grine af ejendomsmæglernes mildt sagt gakkede billedkommunikation og dertil hørende bizarre tekstning.
Hvis der er nogen, der griner med her, så er det helt fint. Synes nemlig boligas håndtering af uønskede indlæg og debattører, er temmelig problematisk, pinlig og desværre også uafklaret på sigt.

rendeer smileys på dette forum er übernice!

En skøøøn tråd ... affraid

Clark

Antal indlæg : 39
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Samsø

Tilbage til toppen Go down

Hvad vil vi med dette site? Empty Sv: Hvad vil vi med dette site?

Indlæg af Baldrik Man Okt 27, 2008 10:36 pm

Kan vi ikke aftale, at alt drama sker på boligdebatten? Det er bedre til skandale stof cheers

Baldrik

Antal indlæg : 39
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvad vil vi med dette site? Empty Økonomidebattens fremtid

Indlæg af renecohrt Man Nov 10, 2008 2:44 pm

Efter indhøstede erfaringer har det ingen fremtid for mig.
renecohrt
renecohrt

Antal indlæg : 42
Join date : 03/11/08
Age : 91
Geografisk sted : Virum/København/Danmark

Tilbage til toppen Go down

Hvad vil vi med dette site? Empty Sv: Hvad vil vi med dette site?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum