Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Spændende med det nye site

5 deltagere

Go down

Spændende med det nye site Empty Spændende med det nye site

Indlæg af Calegero Man Okt 27, 2008 4:19 pm

Hej alle,

Og velkommen - og velkommen til undertegnede

Også som opfølgning i forhold til Monets indlæg.

Jeg vil gerne bakke op vedr. ledelse og administration og ligeså vil jeg gerne spæde til økonomisk.

Jeg kan kontaktes her, eller via. min profil/mail. Jeg ved end ikke, hvem der står bag denne side, jeg har kun super hurtigt oprettet en bruger grundet travlhed.

Jeg kunne godt tænke mig, at man kunne se en smule mere på personerns profil, så som hvorvidt man bor i ejerbolig, eller lejebolig, er mægler, eller boligsælger mv.

// Calegero

Calegero

Antal indlæg : 2
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Spændende med det nye site Empty Sv: Spændende med det nye site

Indlæg af Overformynderiet Man Okt 27, 2008 5:02 pm

Calegero skrev:Hej alle,

Og velkommen - og velkommen til undertegnede

Også som opfølgning i forhold til Monets indlæg.

Jeg vil gerne bakke op vedr. ledelse og administration og ligeså vil jeg gerne spæde til økonomisk.

Jeg kan kontaktes her, eller via. min profil/mail. Jeg ved end ikke, hvem der står bag denne side, jeg har kun super hurtigt oprettet en bruger grundet travlhed.

Jeg kunne godt tænke mig, at man kunne se en smule mere på personerns profil, så som hvorvidt man bor i ejerbolig, eller lejebolig, er mægler, eller boligsælger mv.

// Calegero

Jeg bliver på dette forum indtil der ikke er flere tilbage Smile

Med hensyn til mere information omkring folk, kan man selv skrive hvad man ønsker folk skal se. Pointen med et online debatforum er jo ofte at folk foretrækker at være annonyme.

Overformynderiet
Klakør

Antal indlæg : 100
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Nordjylland

https://oekonomidebatten.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Spændende med det nye site Empty Sv: Spændende med det nye site

Indlæg af Poulantzas Man Okt 27, 2008 5:49 pm

Faktisk synes jeg, at baggrundsinformationer kunne være spændende her, især at man tit for skudt i skoene, at man er en bitter lejer, hvis man kritisere de høje boligpriser. - Også selvom dette ikke er sandt.

Faktisk kunne dette gøre debatforummet bedre end konkurrenterne

Naturligvis skal baggrundsinformationerne være relevante, såsom:

Boligform: Ejerbolig - Hus

By: Aalborg

Tid i boligformen: siden 2004

Fremtidsplaner på boligmarkedet: Købe et bedre hus til at skabe bedre rammer for familien

Uddannelse: Akademiker

Kort holdning til boligmarkedet: Boligere skal kunne købes med almenlige indkomster og skal ikke være et vanvittigt investeringsobjekt.


Sidst rettet af Poulantzas Man Okt 27, 2008 5:51 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Jeg læser aldrig korrektur, men stavefejl i akademiker er sgu for pinligt)

Poulantzas

Antal indlæg : 12
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

Spændende med det nye site Empty Sv: Spændende med det nye site

Indlæg af peter777 Man Okt 27, 2008 5:54 pm

Faktisk er jeg her enig. Det kunne være sjovt, om vi havde tre farver, rød grøn og blå, svarende til lejer, andel, og ejer. Bare sådan, at nye debattører kan finde ud af, hvem det egentlig er som udtaler sig. Tit er det eneste man har at orientere sig, brugernavnet samt antal indlæg.

Hvis fx debattøren "skidengrøn" skriver til dig, at priserne vil stige på dit hus, føler du dig så tryg ved det? Men hvis du ved, at han/hun iøvrigt selv er ejer, så giver det udsagnet lidt mere vægt.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

Spændende med det nye site Empty Sv: Spændende med det nye site

Indlæg af Monet Man Okt 27, 2008 6:50 pm

Kunne være lidt cool, med farvekoder for ens tilhørsforhold.

Det kunne også være fedt med nogle forskellige afstemninger, hvor man løbende gav point til forskellige målinger, som en slags Wisdom of the Crowd.

http://euskom.dk/blog/2008/02/22/wisdom-of-crowds-eller-bare-holdninger/

Monet

Antal indlæg : 77
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Spændende med det nye site Empty Sv: Spændende med det nye site

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum