Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Salgspris på bolig forsvundet i maj?

3 deltagere

Go down

Salgspris på bolig forsvundet i maj? Empty Salgspris på bolig forsvundet i maj?

Indlæg af huspålandet Tors Aug 25, 2011 8:27 pm

Vi forhandlede bolig i maj, skulle på ferie, og noget efter, vi kom hjem, var boligen forsvundet fra nettet. Vi formoder derfor, at boligen er blevet solgt efter sidste prisnedsættelse. Men hvornår kan vi forvente at kunne finde en salgspris på nettet? Det forsvandt i maj, så måske juli/augsut er det tinglyst?

huspålandet

Antal indlæg : 110
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Salgspris på bolig forsvundet i maj? Empty Sv: Salgspris på bolig forsvundet i maj?

Indlæg af Newfido Tors Aug 25, 2011 9:11 pm

huspålandet skrev:Vi forhandlede bolig i maj, skulle på ferie, og noget efter, vi kom hjem, var boligen forsvundet fra nettet. Vi formoder derfor, at boligen er blevet solgt efter sidste prisnedsættelse. Men hvornår kan vi forvente at kunne finde en salgspris på nettet? Det forsvandt i maj, så måske juli/augsut er det tinglyst?

Salgsprisen bliver først offentlig tilgængelig, når skødet er tinglyst og skødet tinglyses som regel omkring overtagelsestidspunktet.

Newfido

Antal indlæg : 68
Join date : 12/08/11

Tilbage til toppen Go down

Salgspris på bolig forsvundet i maj? Empty Sv: Salgspris på bolig forsvundet i maj?

Indlæg af Thomas Tors Aug 25, 2011 9:14 pm

Hvis den er blevet solgt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34077
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Salgspris på bolig forsvundet i maj? Empty Sv: Salgspris på bolig forsvundet i maj?

Indlæg af huspålandet Tors Aug 25, 2011 9:45 pm

Newfido skrev:

Salgsprisen bliver først offentlig tilgængelig, når skødet er tinglyst og skødet tinglyses som regel omkring overtagelsestidspunktet.
Det er jo netop det, jeg spørger om, jeg ved jo ikke hvornår overtagelsestidspunktet er?

huspålandet

Antal indlæg : 110
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Salgspris på bolig forsvundet i maj? Empty Sv: Salgspris på bolig forsvundet i maj?

Indlæg af huspålandet Tors Aug 25, 2011 9:50 pm

Thomas skrev:Hvis den er blevet solgt.
Et eller andet sted tror jeg nu nok den er, da det trods istandsætttelsen var en rimeligt attraktiv bolg, for folk, der søger den slags. Men jeg har også haft mine tanker om tilbagetrækning, så måske, jeg trods alt lige skulle give ejdmægler et kald. Men bortset fra det, kan vi vel normalt forvente salgstal omkr december for 3.kvartal?

huspålandet

Antal indlæg : 110
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Salgspris på bolig forsvundet i maj? Empty Sv: Salgspris på bolig forsvundet i maj?

Indlæg af Newfido Tors Aug 25, 2011 10:41 pm

huspålandet skrev:
Det er jo netop det, jeg spørger om, jeg ved jo ikke hvornår overtagelsestidspunktet er?

Nej, derfor må du bare fra tid til anden tjekke ejendommen på ois.dk, som løbende opdateres, og når skødet er tinglyst, kan du få stillet din nysgerrighed. Ois.dk opdateres som nævnt løbende, så det er ikke noget med, at du skal afvente de samlede kvartalsvise statistikker.

Newfido

Antal indlæg : 68
Join date : 12/08/11

Tilbage til toppen Go down

Salgspris på bolig forsvundet i maj? Empty Sv: Salgspris på bolig forsvundet i maj?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum