Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Trump og Pence

Go down

Trump og Pence Empty Trump og Pence

Indlæg af Thomas Fre Maj 11, 2018 12:58 pm

Nu trækker det sammen om Trump!

Dette tyder på, at man skal have fjernet Pence, så han ikke bliver præsident, når Trump bliver fjernet. Tiden skal trækkes ud til efter valget, så det bliver en demokrat, der bliver formand for Repræsentanternes Hus - og dermed som 2. reserve bliver præsident.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump og Pence Empty Merkels tale til sikkerhedskonferencen.

Indlæg af Thomas Man Feb 18, 2019 3:39 pm

Kontrasten til Mike Pence tale er frapperende!

Alene det, at hun gør Mike Pence totalt til grin - en tysk snusfornuftig husmor gør den amerikanske regering latterlig - og hun giver sig ikke ud for andet og mere end hun er.

Dermed er forfatningens 25. tilføjelse ikke aktuel: Det nytter ikke noget at udskifte Trump med Pence: At skifte den ene skinhellige idiot ud med den anden er hen til kommoden og tilbage igen.
Der skal helt andre kræfter til i USA, hvis USA skal videre!

Europa - og frem for alt Tyskland - har ikke tænkt sig at være hverken Ruslands eller USA's lydige appendix.

Betegnende nok er hverken Trump eller Putin til stede; de har sendt totalt kompromitterede narrehoveder.
Tyskland møder op i stærkeste opstilling - og rent ud sagt, så har Merkel et overblik, hvad de andre ikke har.

28.29 Applaus og spørgetid.

  • Det er Christine Legarde og Helle Thorning der giver stående applaus! Det er så noget de aftaler på stedet - Legarde hiver hovedtelefonen ud - det har Helle Thorning ikke brug for.
  • Nord Stream 2: Ukraine forbliver transitland.
    Her er Lars Løkke trængt igennem!
    1. Spørgsmålet er også politisk!
    2. USA er også i dag en leverandør af gas. Her spiller Danmark/Holland den afgørende rolle, fordi disse gastankskibe skal ikke igennem snævre farvande og være terroristmål og kunne eksplodere på stærkt ubelejlige steder og tidspunkter.
      Min formodning/gætværk om renoveringen af Thyra-feltet i Nordsøen er formentlig overordentlig præcis. Jeg tror ikke, at de gasskibe slipper gennem Gibraltar - for slet ikke at tale om Bosperus.
    3. Vi skal og vil iskoldt bruge de amerikanske leverancer til at bryde et monopol: Vi har ikke tænkt os at udskifte en monopol-leverandør ud med en anden - de vil uanset hvad udnytte den stilling.
  • Tyskland har blystøvler - og det er en betingelse - fordelen er, at man også holder fast.
  • Rusland er meget aktiv på internettet med sin propaganda - og de angriber altid de svagest udrustede. Som jeg ser det, er der intet nyt i det: Jeg husker alle de skøre "Kvinder for Fred" initiativer - her angreb man også de mentalt dårligst udrustede: Dem, der senere blev skolelærere.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump og Pence Empty Var Pence forsvundet?

Indlæg af Thomas Søn Jul 07, 2019 1:45 pm

Det havde jeg slet ikke opdaget.

Det primære problem med at fjerne Trump er, at Pence er lige så slem og korrupt. Den egentlige fejl ved Trump er jo, at han er så dum, at det kan rode USA ind i en atomkrig - og Pence er ikke mere snu. Derfor skal de begge to væk - subsidiært skal man have så meget styr på Pence, at han gør som der bliver sagt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump og Pence Empty Sv: Trump og Pence

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum