Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

+5
wh
Cirb
Jomsviking
Plyds
Thomas
9 deltagere

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Thomas Tirs Maj 28, 2013 6:38 pm

Jomsviking skrev:
wh skrev:Ja, lad os bare lukke den her med denne her:

http://www.boliga.dk/boligpriser/BoligpriserSearch.aspx?AreaSelection=23000&PropertyTypeSelection=0&DatatypeSelection=0

Seneste kvartal viser en m2-pris på 18.291 kr. 131 X 18291 = 2,4 mio

Der skal nok komme et mindre prisafslag i omegnen af 5-10% når huset endelig sælges.

Et ejendom er det værd som den kan sælges for. Uanset hvad du måtte synes og mene.

Ja da, som det fremgår kan de heller ikke sælges:

antal salg

Netop: En ejendom er ikke det værd, den ikke sælges for. Stråmandshandler tæller ikke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af klogeaage 35 Tirs Maj 28, 2013 7:30 pm

Thomas skrev:!) Jeg tror faktisk Klinkby har forladt den identitet for nærværende og der således kun er en mæglerhjerne i de tomme lokaler.

2) Det væsentlige er, at boligmarkedet er politisk opgivet:

Dels kan man ikke gøre noget ved det.
Dels vi et langt større problem i bankerne.

At boligejere mm. bliver hængt til tørre - det er bare ærgerligt.

Eller et røgslør skal lægges ind over hans deltagelse Razz

Nu venter alle på weekenden
Hvilken Ganske blank får filproblemer


01-06-13
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Thomas Tirs Maj 28, 2013 8:26 pm

klogeaage 35 skrev:
Thomas skrev:!) Jeg tror faktisk Klinkby har forladt den identitet for nærværende og der således kun er en mæglerhjerne i de tomme lokaler.

2) Det væsentlige er, at boligmarkedet er politisk opgivet:

Dels kan man ikke gøre noget ved det.
Dels vi et langt større problem i bankerne.

At boligejere mm. bliver hængt til tørre - det er bare ærgerligt.

Eller et røgslør skal lægges ind over hans deltagelse Razz

Nu venter alle på weekenden
Hvilken Ganske blank får filproblemer


01-06-13

HA!
Jeg tror de nedlægger den afdeling! Når det svar, der kommer fra forbrugerne - alle faktisk - er BRÆND DEM PÅ BÅLET! Så har direktionen lidt svært ved at se deres berettigelse.

Når så også Finanstilsynet beder Danske Bank om at passe deres arbejde, så....

Nationalbanken

Men den med "edb-problemerne" er mere end interessant!

Vi ser at foliokontoen i Nationalbanken d.d. IKKE er på 98 mia.; men 71 mia. - så langt ned kommer man ellers kun ved månedskiftet. Vi taler 27 mia.! Det kan næsten kun være Danske Bank!

Nu er sidste bankdag i måneden så en fredag; men trods et fald i det samlede indestående i Nationalbanken, så er det tydeligt nok sådan, at ingen har haft lyst til at låne Danske Bank pengene. Sagen er hvordan det stiller sig, når indskudsbeviserne forfalder på fredag.

Jeg ved ikke om Nationalbanken har tilbageholdt 25-30 mia. fra Danske Banks indskud mhp. at sikre, at de rent faktisk har likviditet til at betale den 31.

Men spændende er det, for nu er det begyndt at bryde ned midt i måneden - også....

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Cirb Fre Maj 31, 2013 12:42 pm

Thomas skrev:
Hvorfor dog komme med alt det isoleringsvrøvl? Stigende energipriser? Vanvittig antagelse! Som tiden går bliver der stadig mere og billigere energi! Alene det, at Kina bryder sammen. De bruger enorme mængder energi på: Ingenting.


Hvis vi nu et kort øjeblik antager, at du har ret og at verdens energiproduktion vedvarende vil stige med en reelt faldene kostpris, så er det jo ikke det samme som at forbrugerne vil opleve faldene priser. Tværtimod - det virker som om der politisk er en ret bred konsensus om at energi skal være dyr.

Produktions prisen på en flaske snaps har heller ikke alverden at gøre med salgsprisen.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Thomas Fre Maj 31, 2013 3:57 pm

Cirb skrev:
Thomas skrev:
Hvorfor dog komme med alt det isoleringsvrøvl? Stigende energipriser? Vanvittig antagelse! Som tiden går bliver der stadig mere og billigere energi! Alene det, at Kina bryder sammen. De bruger enorme mængder energi på: Ingenting.


Hvis vi nu et kort øjeblik antager, at du har ret og at verdens energiproduktion vedvarende vil stige med en reelt faldene kostpris, så er det jo ikke det samme som at forbrugerne vil opleve faldene priser. Tværtimod - det virker som om der politisk er en ret bred konsensus om at energi skal være dyr.

Produktions prisen på en flaske snaps har heller ikke alverden at gøre med salgsprisen.

Mvh
Cirb
Du siger at forbruget vil være stigende - jeg er ikke sikker. Kina kan jo falde fra - når som helst.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Cirb Fre Maj 31, 2013 4:51 pm

Thomas skrev:
Cirb skrev:
Thomas skrev:
Hvorfor dog komme med alt det isoleringsvrøvl? Stigende energipriser? Vanvittig antagelse! Som tiden går bliver der stadig mere og billigere energi! Alene det, at Kina bryder sammen. De bruger enorme mængder energi på: Ingenting.


Hvis vi nu et kort øjeblik antager, at du har ret og at verdens energiproduktion vedvarende vil stige med en reelt faldene kostpris, så er det jo ikke det samme som at forbrugerne vil opleve faldene priser. Tværtimod - det virker som om der politisk er en ret bred konsensus om at energi skal være dyr.

Produktions prisen på en flaske snaps har heller ikke alverden at gøre med salgsprisen.

Mvh
Cirb
Du siger at forbruget vil være stigende - jeg er ikke sikker. Kina kan jo falde fra - når som helst.

Nej, jeg siger at prisen for husholdningerne vil være stigende. Det er ikke det samme.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Thomas Fre Maj 31, 2013 4:58 pm

Cirb skrev:
Thomas skrev:
Cirb skrev:
Thomas skrev:
Hvorfor dog komme med alt det isoleringsvrøvl? Stigende energipriser? Vanvittig antagelse! Som tiden går bliver der stadig mere og billigere energi! Alene det, at Kina bryder sammen. De bruger enorme mængder energi på: Ingenting.


Hvis vi nu et kort øjeblik antager, at du har ret og at verdens energiproduktion vedvarende vil stige med en reelt faldene kostpris, så er det jo ikke det samme som at forbrugerne vil opleve faldene priser. Tværtimod - det virker som om der politisk er en ret bred konsensus om at energi skal være dyr.

Produktions prisen på en flaske snaps har heller ikke alverden at gøre med salgsprisen.

Mvh
Cirb
Du siger at forbruget vil være stigende - jeg er ikke sikker. Kina kan jo falde fra - når som helst.

Nej, jeg siger at prisen for husholdningerne vil være stigende. Det er ikke det samme.

Mvh
Cirb
Den har jeg svært ved at overskue lige nu; men er langt fra sikker.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af wh Man Jun 03, 2013 8:12 am

Nå, hvad blev der af weekendens netbanknedbrud som forudsagt herinde for nogle dage siden?

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Thomas Man Jun 03, 2013 8:58 am

Thomas skrev:
Hvis vi nu et kort øjeblik antager, at du har ret og at verdens energiproduktion vedvarende vil stige med en reelt faldene kostpris, så er det jo ikke det samme som at forbrugerne vil opleve faldene priser. Tværtimod - det virker som om der politisk er en ret bred konsensus om at energi skal være dyr.

Produktions prisen på en flaske snaps har heller ikke alverden at gøre med salgsprisen.

Mvh
Cirb
Du siger at forbruget vil være stigende - jeg er ikke sikker. Kina kan jo falde fra - når som helst.[/quote]

Nej, jeg siger at prisen for husholdningerne vil være stigende. Det er ikke det samme.

Mvh
Cirb[/quote]Den har jeg svært ved at overskue lige nu; men er langt fra sikker.[/quote]

Det er en af de ting, jeg har det lidt svært med, for hvad er produktionsprisen? Hvor langt hen i processen strækker produktionen sig?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af klogeaage 35 Man Jun 03, 2013 9:17 am

wh skrev:Nå, hvad blev der af weekendens netbanknedbrud som forudsagt herinde for nogle dage siden?

Du overspiller din dumhed,bankerne er ikke åbnet endnu Razz

Spørgsmålet lød:
Nu venter alle på weekenden
Hvilken Ganske blank får filproblemer

Svaret :
Ingen

Årsag:

Lars Rhode har rundsendt mail til samtlige bankdirektører : Op til hver den første, ringes der personligt ind til mig ved "filproblemer"


klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Thomas Man Jun 03, 2013 9:50 am

klogeaage 35 skrev:
wh skrev:Nå, hvad blev der af weekendens netbanknedbrud som forudsagt herinde for nogle dage siden?

Du overspiller din dumhed,bankerne er ikke åbnet endnu Razz

Spørgsmålet lød:
Nu venter alle på weekenden
Hvilken Ganske blank får filproblemer

Svaret :
Ingen

Årsag:

Lars Rhode har rundsendt mail til samtlige bankdirektører : Op til hver den første, ringes der personligt ind til mig ved "filproblemer"



Nej, der er sket noget meget værre for Danske Bank, som krybdyret wh jo naturligvis ikke har set!

Nationalbanken

Se her pr. 31/5 -13 faldt de pengepolitiske udlån til 14,2 mia. fra 49,7 mia. Eller et fald på 35 mia.
Indskudsbeviserne, der forfald til frigørelse FREDAG den 31/5-2013 (bundet fra fredag til fredag) er reduceret til 95,8 mia. fra 139,9 mia. eller en reduktion på 44 mia.
Folio er gået OP fra 71½ mia. til 90,2 mia. eller plus 19 mia.
-(-35)
-44
+19
+10

Hvad Fanden havde banksvinet troet? At Onkel Lars er idiot? Ikke på vilkår!
Onkel Lars sørger da for, at Danske Bank har penge på kontoen, når de skal betale Nationalbanken.

Det er derfor jeg tror, at disse gode udlån er bundtet til salg til én eller flere pensionskasser!

Pensionskasserne har så betalt pengene for lånene ind til Nationalbanken, der først aflaster Danske Banks låne konto - idet, de ser transaktionsfilen clearer.

Det var nok det, der gik galt for 14 dage siden, hvor Danske Bank regnede med, at de penge kunne de gerne bruge - nææh nej! Ikke på vilkår! Onkel Lars låner da ikke Danske Bank så meget som et ukvemsord - uden sikkerhed!

Det er det sådan et afskyeligt banksvin som wh overser!

Onkel Lars er ikke idiot, som wh er.

Skadedyret wh havde også lige overset, at jeg kikkede efter - efter kræftsvulsten havde drukket sig i hegnet fredag - og bogholderiet i Nationalbanken var ført med dagens udgang.
At jeg så har skrevet om det i weekenden - ja, det havde kloakrotten ikke set - for en gang imellem er der nogen, der lejlighedsvis står tidligere op end han - flere DAGE tidligere - osse om søndagen.



Med lidt god tilnærmelse kan man sige, at jeg var stået EN MÅNED tidligere op, for jeg havde undret mig over, at der ikke skete noget på de pengepolitiske udlån (Åh jo, 0,3 mia. i forbindelse med Faaborg Sparekasses begravelse - små prutter fra en stor lort!!).

Det, der jo så er sket er, at de gode udlån som har ligget som sikkerhed, de er nu gået helt uden om Danske Bank, der således heller ikke får ågerrenterne på dem. Dem får investorerne i pensionskasserne.


Sidst rettet af Thomas Man Jun 03, 2013 10:12 am, rettet 1 gang
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af wh Man Jun 03, 2013 10:08 am

klogeaage 35 skrev:Du overspiller din dumhed,bankerne er ikke åbnet endnu Razz
DUUUUHHHHH..... netbankerne har døgnåbent kloge

klogeaage 35 skrev:Lars Rhode har rundsendt mail til samtlige bankdirektører : Op til hver den første, ringes der personligt ind til mig ved "filproblemer"

Poster du lige den mail her tak?

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af klogeaage 35 Man Jun 03, 2013 10:14 am

wh skrev:
klogeaage 35 skrev:Du overspiller din dumhed,bankerne er ikke åbnet endnu Razz
DUUUUHHHHH..... netbankerne har døgnåbent kloge

klogeaage 35 skrev:Lars Rhode har rundsendt mail til samtlige bankdirektører : Op til hver den første, ringes der personligt ind til mig ved "filproblemer"

Poster du lige den mail her tak?


Razz
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af wh Man Jun 03, 2013 10:17 am

Nej, tænkte nok at du ikke kunne komme med et brugbart svar. Så hellere fabrikere morsomme historier og konspirationsteorier.

Intet nyt under solen cheers

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Thomas Man Jun 03, 2013 10:21 am

klogeaage 35 skrev:
wh skrev:
klogeaage 35 skrev:Du overspiller din dumhed,bankerne er ikke åbnet endnu Razz
DUUUUHHHHH..... netbankerne har døgnåbent kloge

klogeaage 35 skrev:Lars Rhode har rundsendt mail til samtlige bankdirektører : Op til hver den første, ringes der personligt ind til mig ved "filproblemer"

Poster du lige den mail her tak?


Razz

Ja; men det har Nationalbanken IKKE!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af SortKaffe Man Jun 03, 2013 10:45 am

Mailen er rent faktisk allerede postet.

Men for fatsvages skyld skal det gøres igen:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-68693282:danske-bank-strammer-op-efter-p%C3%A5bud.html?rss

Så behøver man kun at kunne lægge 2 + 2 sammen. Likviditetstrækket i bankerne er altid størst ved måneds / kvartalsskifte. Tager man for let på sin likviditetsstyring så opstår der problemer, som f.eks. at ikke alle kan få udbetalt deres løn. Sker det, så kommer finanstilsynet på banen, og der udstikkes påbud.

Det eksakte indhold i mailen, og den nøjagtige tekst i påbuddet, ja det kender vi ikke. Men at både mail og påbud er realiteter, det er der ingen tvivl om
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af SortKaffe Man Jun 03, 2013 10:51 am

Endnu en nyhed der kommer fuldstændig bag på bankernes boligøkonomer:

http://epn.dk/brancher/byggeri/ECE5561739/historisk-fa-flytter-ind-i-en-ny-bolig/

Hvordan kan Lise Nytoft Bergmann dog sidde i sin stilling når hun ikke engang er i stand til at lave prognoser for boligmarkedet på niveau med dem enhver taxichauffør kan lave ?
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Thomas Man Jun 03, 2013 11:59 am

SortKaffe skrev:Mailen er rent faktisk allerede postet.

Men for fatsvages skyld skal det gøres igen:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-68693282:danske-bank-strammer-op-efter-p%C3%A5bud.html?rss

Så behøver man kun at kunne lægge 2 + 2 sammen. Likviditetstrækket i bankerne er altid størst ved måneds / kvartalsskifte. Tager man for let på sin likviditetsstyring så opstår der problemer, som f.eks. at ikke alle kan få udbetalt deres løn. Sker det, så kommer finanstilsynet på banen, og der udstikkes påbud.

Det eksakte indhold i mailen, og den nøjagtige tekst i påbuddet, ja det kender vi ikke. Men at både mail og påbud er realiteter, det er der ingen tvivl om

Jo det kan jeg garantere for at vi gør! Danske Bank skal oven i købet offentliggøre den på deres hjemmeside!
Den skulle vel også stå med MEGA typer på et iøjnefaldende sted i enhver filial!

Jeg har i øvrigt omtalt den!

Jeg synes det er fint, at KlogeAage's løse gætværk har betydelig større indsigt end en lille propagandaløgner fra Danske Bank.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Thomas Man Jun 03, 2013 12:00 pm

SortKaffe skrev:Endnu en nyhed der kommer fuldstændig bag på bankernes boligøkonomer:

http://epn.dk/brancher/byggeri/ECE5561739/historisk-fa-flytter-ind-i-en-ny-bolig/

Hvordan kan Lise Nytoft Bergmann dog sidde i sin stilling når hun ikke engang er i stand til at lave prognoser for boligmarkedet på niveau med dem enhver taxichauffør kan lave ?

Fordi prognoserne bliver meget bedre, hvis man ikke har kendskab til virkeligheden.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Fyr så de IT-ansatte

Indlæg af hobbylandmanden Man Jun 03, 2013 12:02 pm

wh skrev:Nej, tænkte nok at du ikke kunne komme med et brugbart svar. Så hellere fabrikere morsomme historier og konspirationsteorier.

Intet nyt under solen cheers

danske Bank i sort
hobbylandmanden
hobbylandmanden

Antal indlæg : 126
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Thomas Man Jun 03, 2013 12:12 pm

hobbylandmanden skrev:
wh skrev:Nej, tænkte nok at du ikke kunne komme med et brugbart svar. Så hellere fabrikere morsomme historier og konspirationsteorier.

Intet nyt under solen cheers

danske Bank i sort

Godt set!

Aldrig så snart bankklakøren kommer med sine hovne svinerier, så siger det KLUNK og banken kan ikke få døren op. Jeg ved ikke, hvorfor Danske Bank i det hele taget har filialer - de kan jo ikke åbne en almindelig mandag morgen!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af SortKaffe Man Jun 03, 2013 1:07 pm

Det var så tredje måned i træk månedsskiftet betød problemer for Danske Pjank. Denne gang med en ny forklaring.

Og til wh: "DUUUUHHHHH..... netbankerne har døgnåbent kloge"

Jo, hvis man ikke lukker dem for at skjule et problem Cool
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af wh Man Jun 03, 2013 1:19 pm

SortKaffe skrev:Det var så tredje måned i træk månedsskiftet betød problemer for Danske Pjank. Denne gang med en ny forklaring.

Og til wh: "DUUUUHHHHH..... netbankerne har døgnåbent kloge"

Jo, hvis man ikke lukker dem for at skjule et problem Cool

Morsomt...

Thomas refererer til en "hændelse" i fredags og mandag er netbanken så nede.

Så hvorfor er det først i dag at netbanken går ned og ikke i fredags??

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af klogeaage 35 Man Jun 03, 2013 1:30 pm

hobbylandmanden skrev:
wh skrev:Nej, tænkte nok at du ikke kunne komme med et brugbart svar. Så hellere fabrikere morsomme historier og konspirationsteorier.

Intet nyt under solen cheers

danske Bank i sort


Muhahahahaha geek
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Thomas Man Jun 03, 2013 1:44 pm

klogeaage 35 skrev:
hobbylandmanden skrev:
wh skrev:Nej, tænkte nok at du ikke kunne komme med et brugbart svar. Så hellere fabrikere morsomme historier og konspirationsteorier.

Intet nyt under solen cheers

danske Bank i sort


Muhahahahaha geek

Det er sjældent, man får så prompte en gendrivelse af en svigagtig løgner.
Smile
alien
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvor driver bankerne boligmarkedet hen? - Page 3 Empty Sv: Hvor driver bankerne boligmarkedet hen?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum