Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

4 deltagere

Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af Gorrion Fre Jan 25, 2013 11:41 pm

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-63482860:nyt-offer-for-busvold-står-frem-ingen-greb-ind.html?forside

Nu er jeg meget sjældent med tog eller bus....
Jeg benytter faktisk ikke offentlige transportmidler...
Jeg mener sidste gang jeg var med en bus var i 1999.

Men hvis jeg havde været i bussen så var de tøsedrenge blevet invalideret for livstid, hvis de altså overlevede.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Sv: Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af doctor Lør Jan 26, 2013 7:21 pm

Nu har jeg absolut ingen evner inden for kampsport, men jeg er helt sikker på at jeg ville have råbt og skreget, - - - eller talt meget dybt og kommanderende til de forbrydere og opfordret HELE bussen til at reagere.

Det sidste har lært af min far - han var officer. Han kunne med sit ansigtsudtryk styre en hel hær. Et løftet øjenbryn var nok til, at man var helt klar over at her var grænsen. Det er ekstremt virkningsfuldt.

Jeg har meget svært ved at forstå, at rådet fra politiet er at man skal gå viderer og lade som ingenting. Det optrapper da kun den vold som sker på åben gade med talrige passive tilskuer som vidner.

Det er så ekstremt meget imod min natur og opdragelse bare at se til.
Kort sagt Gorrion: Opbakning fra min side. Lad os håbe , at du ikke kommer i den situation. - - - Og prøv lige at bruge munden og en truende positur før du slår dem til plukfisk.

Råb til folk at de skal videofilme episoden med deres mobiler, og at de skal ringe til politiet.



doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Sv: Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af SortKaffe Søn Jan 27, 2013 1:09 am

doctor skrev:Nu har jeg absolut ingen evner inden for kampsport, men jeg er helt sikker på at jeg ville have råbt og skreget, - - - eller talt meget dybt og kommanderende til de forbrydere og opfordret HELE bussen til at reagere.

Det sidste har lært af min far - han var officer. Han kunne med sit ansigtsudtryk styre en hel hær. Et løftet øjenbryn var nok til, at man var helt klar over at her var grænsen. Det er ekstremt virkningsfuldt.

Jeg har meget svært ved at forstå, at rådet fra politiet er at man skal gå viderer og lade som ingenting. Det optrapper da kun den vold som sker på åben gade med talrige passive tilskuer som vidner.

Det er så ekstremt meget imod min natur og opdragelse bare at se til.
Kort sagt Gorrion: Opbakning fra min side. Lad os håbe , at du ikke kommer i den situation. - - - Og prøv lige at bruge munden og en truende positur før du slår dem til plukfisk.

Råb til folk at de skal videofilme episoden med deres mobiler, og at de skal ringe til politiet.



Vi bør erkende at vi lever i et besat land. "De kulturelle berigere" har efterhånden flere danske liv på samvittigheden end den forrige besættelsesmagt
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Sv: Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af Gorrion Søn Jan 27, 2013 3:48 pm

Et stort problem er jo at man måke tænker man selv bliver straffet af lovens arm efterfølgende...
Men det er da ikke så langt tid siden at en butiksejer blev frikendt for at sende en byge havl i ryggen på en røver....altså efter han var begyndt at løbe væk fra butikken/gerningsstedet.
Så jeg går ud fra det er helt i orden at trykke øjnene ud på sådanne tabere, og knække halsen på dem med de bare næver efterfølgende.
Man kunne måske ligefrem trække dem ud af bussen og ligge dem under hjulene og køre frem og tilbage et par gange.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Sv: Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af Thomas Søn Jan 27, 2013 3:56 pm

Gorrion skrev:....
Man kunne måske ligefrem trække dem ud af bussen og ligge dem under hjulene og køre frem og tilbage et par gange.
Hvordan ville Du så holde køreplanen?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Sv: Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af Gorrion Søn Jan 27, 2013 5:13 pm

Thomas skrev:
Gorrion skrev:....
Man kunne måske ligefrem trække dem ud af bussen og ligge dem under hjulene og køre frem og tilbage et par gange.
Hvordan ville Du så holde køreplanen?

Det er jo i en god sags tjeneste.....
Jeg er sikker på at der vil blive udtrykt en forståelse over den lille forsinkelse i køreplanen
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Sv: Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af Thomas Søn Jan 27, 2013 6:25 pm

Gorrion skrev:
Thomas skrev:
Gorrion skrev:....
Man kunne måske ligefrem trække dem ud af bussen og ligge dem under hjulene og køre frem og tilbage et par gange.
Hvordan ville Du så holde køreplanen?

Det er jo i en god sags tjeneste.....
Jeg er sikker på at der vil blive udtrykt en forståelse over den lille forsinkelse i køreplanen.

... og misse starten på håndboldkampen ????? Den bortforklaring vil blive mødt med hssssss!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Sv: Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af Gorrion Søn Jan 27, 2013 7:36 pm

... og misse starten på håndboldkampen ????? Den bortforklaring vil blive mødt med hssssss!

Der går jeg i vaskeriet og vasker 3-4 maskiner vasketøj.....

Jeg får langt mere underholdning af at svine finansverdenen til, end at se en VM håndboldfinale!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Sv: Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af Thomas Søn Jan 27, 2013 8:01 pm

Gorrion skrev:
... og misse starten på håndboldkampen ????? Den bortforklaring vil blive mødt med hssssss!

Der går jeg i vaskeriet og vasker 3-4 maskiner vasketøj.....

Jeg får langt mere underholdning af at svine finansverdenen til, end at se en VM håndboldfinale!
Heller ikke noget at råbe Hurrahhhhh for - håndbolden - altså...........
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Sv: Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af Thomas Søn Jan 27, 2013 8:51 pm

Thomas skrev:
Gorrion skrev:
... og misse starten på håndboldkampen ????? Den bortforklaring vil blive mødt med hssssss!

Der går jeg i vaskeriet og vasker 3-4 maskiner vasketøj.....

Jeg får langt mere underholdning af at svine finansverdenen til, end at se en VM håndboldfinale!
Heller ikke noget at råbe Hurrahhhhh for - håndbolden - altså...........


.....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Sv: Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af doctor Søn Jan 27, 2013 10:05 pm

Tillykke med sølvmedaljen til de danske håndbolddrenge
.

Det var flot med en sølvmedalje og de har spillet mange underholdende kampe med klassehåndbold.
Til gengæld synes jeg kommentatorerne var elendige til finalen. ELENDIGE.
De skal squ ikke nedgøre det danske hold, fordi de har en enkelt dårlig dag.
De skulle have glædet sig over, at vi var nået så langt og konstateret at spaniolerne spillede blændende godt med hjemmebanefordel.

Vedrørende buskøreplanen. Såvidt jeg husker (observeret fra barnesædet), så er officerernes opgave netop at undgå sådanne forsinkelser........
Blodrus og tortur i enhver form er uacceptabelt.
Forsvar en livsnødvendighed.
Balancen er svær.

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Sv: Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af doctor Man Jan 28, 2013 12:31 am

Utilgiveligt af Ulrik Wilbek

http://www.sporten.dk/haandbold/rasende-spansk-traener-uvaerdigt-wilbek

Ulrik Wilbek valgte nemlig at udeblive fra det officielle pressemøde efter kampen, hvor han skulle have deltaget sammen med Niklas Landin som de to danske repræsentanter.

I stedet var det pressechef Finn Tage Jensen, som sad ved siden af Landin, og det fik Rivera til at spørge Finn Tage Jensen:

- Kommer Wilbek ikke?

Det svar fik Valero Rivera et nej til, hvortil han sagde:

- Det er ikke i orden.

Den danske pressechef læste et kort statement op fra Danmarks landstræner, og det gav Valero Rivera anledning til at fortsætte sin harme over Wilbek.

- Jeg er meget skuffet over, at Ulrik Wilbek ikke er her. Det her er uværdigt for den såkaldte bedste træner i verden, lød det fra en sur Rivera med henvisning til, at Ulrik Wilbek i torsdags blev hyldet som årets træner af IHF - i øvrigt på et officielt pressemøde

- Vi har tabt til Danmark fire gange, og der har jeg siddet til pressemøder med Ulrik Wilbek. Så det her er bare ikke i orden, fortsatte Rivera.

Så vidt vides er det første gang, at Ulrik Wilbek er udeblevet fra et af de officielle pressemøder, der er obligatoriske efter en VM-kamp

Og hvis det ikke lige var fordi jeg Wilbek ikke havde udvist så usportslig en adfærd, så ville jeg have afholdt mig for nedenstående taktiske kommentar.

Den venstre flanke var fuldstændig tom.
Vi savnede i den grad Eggert på den plads.
http://sporten.tv2.dk/vm/2013-01-26-tillykke-eggert-du-ender-som-vm-topscorer

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Sv: Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af Thomas Man Jan 28, 2013 1:39 am

doctor skrev:Utilgiveligt af Ulrik Wilbek

http://www.sporten.dk/haandbold/rasende-spansk-traener-uvaerdigt-wilbek

Ulrik Wilbek valgte nemlig at udeblive fra det officielle pressemøde efter kampen, hvor han skulle have deltaget sammen med Niklas Landin som de to danske repræsentanter.

I stedet var det pressechef Finn Tage Jensen, som sad ved siden af Landin, og det fik Rivera til at spørge Finn Tage Jensen:

- Kommer Wilbek ikke?

Det svar fik Valero Rivera et nej til, hvortil han sagde:

- Det er ikke i orden.

Den danske pressechef læste et kort statement op fra Danmarks landstræner, og det gav Valero Rivera anledning til at fortsætte sin harme over Wilbek.

- Jeg er meget skuffet over, at Ulrik Wilbek ikke er her. Det her er uværdigt for den såkaldte bedste træner i verden, lød det fra en sur Rivera med henvisning til, at Ulrik Wilbek i torsdags blev hyldet som årets træner af IHF - i øvrigt på et officielt pressemøde

- Vi har tabt til Danmark fire gange, og der har jeg siddet til pressemøder med Ulrik Wilbek. Så det her er bare ikke i orden, fortsatte Rivera.

Så vidt vides er det første gang, at Ulrik Wilbek er udeblevet fra et af de officielle pressemøder, der er obligatoriske efter en VM-kamp

Og hvis det ikke lige var fordi jeg Wilbek ikke havde udvist så usportslig en adfærd, så ville jeg have afholdt mig for nedenstående taktiske kommentar.

Den venstre flanke var fuldstændig tom.
Vi savnede i den grad Eggert på den plads.
http://sporten.tv2.dk/vm/2013-01-26-tillykke-eggert-du-ender-som-vm-topscorer

Manden har jo ikke kunnet sige noget sammenhængende - opløst i tårer!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind Empty Sv: Nyt offer for busvold står frem: Ingen greb ind

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum