Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tvang NOV 12

2 deltagere

Go down

Tvang NOV 12 Empty Tvang NOV 12

Indlæg af Thomas Tors Dec 06, 2012 1:01 pm

Tvang

Ved fælles overenskomst må der ikke komme ubehagelige overraskelser her.

Tallene er så misvisende, at det er usmageligt: Man har regulært givet op. Der kommer ikke nogen "oprensning" - vi er endt i den Japanske situation.

Men hva', så ved vi hvornår det bliver bedre: Aldrig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tvang NOV 12 Empty Sv: Tvang NOV 12

Indlæg af Plyds Tors Dec 06, 2012 1:58 pm

Bemærkelsesværdigt, at tallene stadig er så høje, når realrenten er negativ.

Det er jo åbenlyst, hvad der kommer til at ske, når folk skal til at afdrage på de afdragsfri lån. Ydelsen stiger 600%, så kommer der hurtigt gang i tvangsauktionerne, og hvis vi får bare en lille rentestigning, så kommer der yderligere gang i tvangsauktionerne.

Imponerede at alle fixfaxerierne har kunnet holde det tilbage så længe som det har. Jeg er ikke i tvivl om, at når der for alvor går hul på bylden så kommer vi til at se nivauer i tvangsauktioner som tilbage først i 90'erne.
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Tvang NOV 12 Empty Sv: Tvang NOV 12

Indlæg af Thomas Tors Dec 06, 2012 2:42 pm

Plyds skrev:Bemærkelsesværdigt, at tallene stadig er så høje, når realrenten er negativ.

Det er jo åbenlyst, hvad der kommer til at ske, når folk skal til at afdrage på de afdragsfri lån. Ydelsen stiger 600%, så kommer der hurtigt gang i tvangsauktionerne, og hvis vi får bare en lille rentestigning, så kommer der yderligere gang i tvangsauktionerne.

Imponerede at alle fixfaxerierne har kunnet holde det tilbage så længe som det har. Jeg er ikke i tvivl om, at når der for alvor går hul på bylden så kommer vi til at se nivauer i tvangsauktioner som tilbage først i 90'erne.
Jeg tror ikke, det kan gøre det.

Jeg tror heller ikke det kommer til at ske, for så ryger alle banker og kridter på et kvartal.

Det er nu derfor man er nød til at gøre noget NU. Ejendomspriserne KAN man ikke holde: Tilførslerne til ejendomsmarkedet fra dødsboer er efterhånden nok så stor, at man må erkende, at det er begrænset, hvor længe man kan holde til det.

Det bliver realkreditten, der bliver reddet og bankerne, der ryger. Derfor er man nu i gang med at fiske erhvervskunderne ud af bankerne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tvang NOV 12 Empty Sv: Tvang NOV 12

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum