Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vi anerkender ingen ansvarspådragende fejl

3 deltagere

Go down

Vi anerkender ingen ansvarspådragende fejl Empty Vi anerkender ingen ansvarspådragende fejl

Indlæg af klogeaage 35 Man Sep 10, 2012 10:22 pm

Alligevel er Vi indstillet på at betale kompensation til kunderne. scratch study Razz


klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Vi anerkender ingen ansvarspådragende fejl Empty Sv: Vi anerkender ingen ansvarspådragende fejl

Indlæg af Plyds Man Sep 10, 2012 11:10 pm

Forventeligt - billedet af banker som hæderlige forretninger, har altid været bluff!
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Vi anerkender ingen ansvarspådragende fejl Empty Tjaaa

Indlæg af Thomas Tirs Sep 11, 2012 10:17 am

Gad vide, hvad der egentlig er sket bag kulisserne...

En ting er kravet om at investorforeningen skal opløses sig selv - det kan vel næppe være et lovligt krav: Der er forsamlingsfrihed her i landet. Der er da ikke nogen, der kan forbyde nogle mennesker at forsamles til en pot billard og en sludder? (De må så bare ikke tage våben med....)

Men jeg tænker på om Jyske Banks banklicens har været diskuteret nogen steder.....

En bank falder ikke sådan på maven, hvis der ikke har været ret så brutale konsekvenser indenfor synsvidde.

Det her tyder på at være den lille sag som man har brugt til noget større. Politibetjenten, der siger: Jeg er skide ligeglad med den smule hash; men der er noget andet, Du skal fortælle mig en hél masse om!

Min fornemmelse er, at det er Danske Markets som har været i søgelyset her.... Og Jyske Bank har "fundet" noget dokumentation. Et sted skal man jo have dokumentationen, som bakker Onkel Nils vrede ord op!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34099
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vi anerkender ingen ansvarspådragende fejl Empty Sv: Vi anerkender ingen ansvarspådragende fejl

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum