Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fejl i obligationsstatistikken

2 deltagere

Go down

Fejl i obligationsstatistikken Empty Fejl i obligationsstatistikken

Indlæg af Thomas Ons Aug 08, 2012 5:47 pm

Så er løgnen konfirmeret

Siden august 2010 er der, for MFI og udland, fejlagtige transaktioner og beholdninger i danske realkreditobligationer. Det bliver rettet i forbindelse med den årlige hovedrevision, som offentliggøres ultimo september..
Kombinationsmuligheder og -begrænsninger ved udtræk af data om VP-registrerede værdipapirer, se

Mon Danske Bank overlever dette?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Fejl i obligationsstatistikken Empty Sv: Fejl i obligationsstatistikken

Indlæg af peter777 Ons Aug 08, 2012 6:04 pm

Den side har jeg som uregistreret bruger ikke adgang til. Men tak for info.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

Fejl i obligationsstatistikken Empty Sv: Fejl i obligationsstatistikken

Indlæg af Thomas Ons Aug 08, 2012 7:17 pm

peter777 skrev:Den side har jeg som uregistreret bruger ikke adgang til. Men tak for info.

Jeg mener ikke, det koster noget at lade sig registrere - jeg betaler ikke (så vidt jeg ved) penge til DST.

Ja, jeg har jo i årevis ment, at disse tal - specielt for MFI sektoren og Udland ikke kunne være rigtige! Specielt på realkreditobligationsområdet - tilsvarende har det været meget frem og tilbage om de tal forelå.
Jeg har hele tiden ment at Danske Bank (men også andre) lavede fusk med deres udenlandske datterselskaber.

En ting er at lave noget skattefims i Luxembourg, det høre sig jo nu engang til; men at voldtage kronen (og euroen) - det er uklogt - meget uklogt. Læg mærke til terminen: Ultimo September - høringsfristen for "White Paper" er 09 September - skal vi gætte på, at den lov går gennem parlamentet - i England altså - inden udgangen a september. Radikale bank- og valutareformer har det med at blive gennemført som snuptagsløsninger - så ingen når at sunde sig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Fejl i obligationsstatistikken Empty Sv: Fejl i obligationsstatistikken

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum