Esbern Snare
Side 1 af 1
Esbern Snare
Ved Davonport 6 Nov 2020.
Hvad gør hun dog dér?
Det er imidlertid typisk, at Davonport ligger op ad Plymouth. Dvs. langt vestpå i Cornwall. Hmmm.... mangler en lufthavn tæt på?
Hvad gør hun dog dér?
Det er imidlertid typisk, at Davonport ligger op ad Plymouth. Dvs. langt vestpå i Cornwall. Hmmm.... mangler en lufthavn tæt på?
Thomas- Antal indlæg : 34540
I ildkamp
Katja Lindskov Jacobsen tror derfor også, at Danmarks mission lige er blevet en del sværere efter blot en måneds indsats:
Overhovedet ikke - tværtimod!
Det gør også, at kinesiske "fiskerbåde" aldeles ikke skal komme i nærheden af Nordatlanten.
Jeg tror så også, at Koefoed har snakket svinemørbrad med japanerne (og nævnt fisk - norske altså). Japanerne betaler jo godt for kvalitet.
Det er så også en generel påmindelse om, at generer man danske skibe - så kommer man til skade - alvorligt. Et af de bedre argumenter for masseproduktion af Huitfeldt'er - til japansk brug. Mødefaciliteter med egen kanon og adgangskontrol, der sætter sig i respekt (har personlig erfaring med emnet - jeg skød dog ikke nogen - sikkerhedsofficeren begik selvmord).
Overhovedet ikke - tværtimod!
Det gør også, at kinesiske "fiskerbåde" aldeles ikke skal komme i nærheden af Nordatlanten.
Jeg tror så også, at Koefoed har snakket svinemørbrad med japanerne (og nævnt fisk - norske altså). Japanerne betaler jo godt for kvalitet.
Det er så også en generel påmindelse om, at generer man danske skibe - så kommer man til skade - alvorligt. Et af de bedre argumenter for masseproduktion af Huitfeldt'er - til japansk brug. Mødefaciliteter med egen kanon og adgangskontrol, der sætter sig i respekt (har personlig erfaring med emnet - jeg skød dog ikke nogen - sikkerhedsofficeren begik selvmord).
Endelig fik vi noget, der minder om en logisk forklaring.
Jeg havde undret mig over hvad Mette Frederiksen og Jakob Ellemann dog lavede dér?
Man er fra Forsvaret og Regeringen i sandhed økonomiske - med sandheden altså.
Hmm... det gamle ord: En halv sandhed er en HEL løgn.
For mig peger det på, at der er alvorlige lækager i Forsvarskommandoen, når både Trine Bramsen og Mette Frederiksen bruger Søværnets skibe.
Der må være en alvorlig og reel terrortrussel - sådan helt konkret.
Det peger også på, at besøget i Japan havde til formål at få et fornuftigt bud på flere Huitfeldt'er.
Man er fra Forsvaret og Regeringen i sandhed økonomiske - med sandheden altså.
Hmm... det gamle ord: En halv sandhed er en HEL løgn.
For mig peger det på, at der er alvorlige lækager i Forsvarskommandoen, når både Trine Bramsen og Mette Frederiksen bruger Søværnets skibe.
Der må være en alvorlig og reel terrortrussel - sådan helt konkret.
Det peger også på, at besøget i Japan havde til formål at få et fornuftigt bud på flere Huitfeldt'er.
Besætningen hjemme igen
Fordelen ved en flyvende udskiftning.
Lignende emner
» Esbern Snare
» Ellemann giver Mette Frederiksen "en halv hånd".
» Mette Frederiksen
» Esbern Snare trækkes hjem
» Rusland: Det militære modtræk foråret 2016, nu 2017, nu 2018
» Ellemann giver Mette Frederiksen "en halv hånd".
» Mette Frederiksen
» Esbern Snare trækkes hjem
» Rusland: Det militære modtræk foråret 2016, nu 2017, nu 2018
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|