Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Uffe Elbæk

Go down

Uffe Elbæk Empty Uffe Elbæk

Indlæg af Thomas Søn Mar 08, 2020 4:22 am

Gad vide, hvad den egentlige begrundelse er?

Når et bøssesvin valser frem og hvor er det synd for ham, bæ, bla, bla, bla..... så ligger der noget meget mere alvorligt bag ved.

Amnitzbøl er noget af det samme. Der må ligge noget bag hans besynderlige stroppetur gennem alle politiske partier. Det med at blive smidt ud af Liberal Alliance, det må nok siges at være svært. Det er som at melde sig ud af Fremmedlegionen - det er svært; man kan lade sig gøre. Problemet er bare, at har man meldt sig til Fremmedlegionen, så er det lissom ens alternative karrieremuligheder er overordentlig små.

Bøssedyret Søren Pape...... og med hans baggrund som skolelærer, så kræver det en stupiditet og ond vilje ikke at se forbindelsen til en lyst til små drenge. Interessant nok er der ikke nogen af hans gamle elever, der har følt trang til at udtrykke deres sympati....

Tidl. minister Torben Lund skrev jo en "hjertevarm" epitaf for Prins Henrik. Så fik vi i det mindste en forklaring på hvorfor det røvhul fik en orden.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Uffe Elbæk Empty Bøssesvinet stiller ikke op til næste valg.

Indlæg af Thomas Man Sep 07, 2020 7:17 pm

Nogle gange er det letteste at lade en pervers præmieidiot sidde!

Han skader miljøfimserne mere end de ulækre idioter selv? Hmmm.... jeg kan ikke - selv med den ondeste vilje og uudtømmelig energi - gøre så megen skade på det Radikale Venstre, som den idiot kan.

Problemet er bare, at det ulækre, selvglade og perverse dyr - heller ikke denne gang - kommer i kontakt med noget, der minder om virkeligheden.

Der er nogen, der har "noget" på ham - noget uhyggeligt og strafbart.

Det minder mig om Bill Cosby, der portræterede Dr. Huxtable i den - ååååhhh så populære serie. Jeg husker stadig, at når jeg så serien, så havde jeg dybt nede fornemmelsen af, at her var noget alvorligt galt. Det var så - i hvert fald i det tilfælde - noget alvorligt galt!

Based on incidents in January 2004, Cosby was found guilty on April 26, 2018, of three counts of aggravated indecent assault against a Toronto woman, after a jury trial. On September 25, 2018, he was sentenced to three to ten years in state prison and a $25,000 fine plus court costs of both trials. After a brief period in the Montgomery County Correctional Facility, Cosby was moved to a state prison, SCI Phoenix in Skippack Township, Pennsylvania, on September 25, 2018, where he was confined to a single cell. On January 28, 2019, Cosby was moved from administrative segregation into the general population. On December 10, 2019, the verdict was upheld on appeal.

Hvor ufrivilligt det så end var, det er svært at afgøre - meget af det har også været ludere, der efterfølgende var utilfredse med honoreringen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum