Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

SF er mærkelig

Go down

SF er mærkelig Empty SF er mærkelig

Indlæg af Thomas Lør Jun 15, 2019 2:25 pm

På den ene side sætter de et inkompetent og uvidende barn som næstformand til at forklare politikken.

På den anden side siger Onde Dyhr, at hvis Socialdemokratiet laver noget uden om med Venstre, så bliver det uden SF's stemmer.

Skulle man virkelig have fået gjort op med de nazistiske svin til skolelærerne? Jeg tvivler.

Det tyder ikke på, at Mette Frederiksen har en regering med et flertal bag sig. Har en mindretalsregering ikke et flertal bag sig, så bliver det hurtigt til et flertal imod sig.

Mette Frederiksen kan lige så godt - først som sidst - bede Lars Løkke om godt vejr og bede ham undersøge muligheden for, at danne en SV regering med ham som statsminister. Det skulle der afgjort være mulighed for - et Venstre, der ikke er tynget af skabhalsene i DF, NB, LA osv. har langt friere hænder til at gennemføre den politik, som Venstre vil - dvs. uden (for Socialdemokratiet) generende knaster.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SF er mærkelig Empty Mette Frederiksen er forvirret.

Indlæg af Thomas Lør Jun 15, 2019 10:44 pm

Selvfølgelig kan hun ikke regne med nazisvin og kommunister.

Alt imens Lars Løkke griner smørret.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SF er mærkelig Empty Onde Dyhrs vitser afslører hende!

Indlæg af Thomas Søn Jun 16, 2019 9:43 am

På folkemødet kom SkadeDyhr med en vittighed (jeg kunne heldigvis ikke læse mere af Berlingskes "dybsindige" anmeldelse) om, at bornholmere går med saks, fordi det er en klippeø. Se det var en vittighed, der afslørede hende som værende en skolelærer!
Sygeplejersker har en mere makaber humor (min storesøster er en sådan, så jeg KENDER dem):

"Kan jeg ikke få en sprøjte, så jeg kan DØ?"
"Det har de fået, den virker om lidt."

Den anvendte humor er typisk skolelærer vid - så pragtfuldt trukket ned på platteste plan af Otto Leisner. Jeg havde personligt svært ved at se, hvad en røget sild skulle med en saks.

Vi har ellers fået demonstreret, hvilken satanisk ondskab, der er så indgroet i skolelærere: Landsforræderen Nazi-Marie, der jo ikke alene er landsforræder; men også landssviger og udknaldet feltmadras - den perverse so - hun medgiver også at være skolelærer.

Denne kræftknude på samfundet er skolelærer! Skolelærere er ikke bylder i røven, de er kræft!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SF er mærkelig Empty Sv: SF er mærkelig

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum