Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Iran og Seks EU-lande med Danmark i spidsen – Frankrig, Tyskland, Storbritannien, Holland og Belgien

Go down

Iran og Seks EU-lande med Danmark i spidsen – Frankrig, Tyskland, Storbritannien, Holland og Belgien  Empty Iran og Seks EU-lande med Danmark i spidsen – Frankrig, Tyskland, Storbritannien, Holland og Belgien

Indlæg af Thomas Tirs Jan 08, 2019 8:19 pm

Det er nok ikke helt tilfældigt?

En ting er afspærringen; men der må være efterretninger, der har kunnet samle de væsentlige EU-lande. Spørgsmålet er: Hvem har snakket?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34497
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Iran og Seks EU-lande med Danmark i spidsen – Frankrig, Tyskland, Storbritannien, Holland og Belgien  Empty En lille sejr til Anders Samuelsen.

Indlæg af Thomas Tors Jan 10, 2019 8:07 am

Den kan man godt unde ham.

Der, hvor jeg ser muligheden for noget mere substantielt er, et køb af amerikanske Globemaster fra de små Golflande - betalt med europæiske våben.

Når man ser på hvem, der er blevet overtalt til denne kurs - England, Tyskland, Frankrig og Holland og Belgien. Så er det de lande, der i første omgang vil drage nytte af den handel med Qatar!

Den vil nemlig betyde, at vi via Qatar stadig får adgang til Iransk olie - udenom skiderikkerne i Saudi. Holland og Belgien kan vi få med på hvad som helst. Desuden betyder det, at vi får adgang til en ganske udmærket luftbase - lige midt i området.

Hvor meget, jeg har haft med den studehandel at gøre? Jeg ved det ikke! Der er ikke nogen copy-right i politik. Men jeg begynder at tro på den .....
Det er jo en tommelfinger i øjet på Trump ... og Boeing. Saudi kan ikke sige noget, fordi man netop sparker til Iran - og her gælder alle metoder.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34497
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum