Der er ikke nogen bund, siger jeg jo!
3 deltagere
Side 1 af 1
Der er ikke nogen bund, siger jeg jo!
Brøchner
Ja nu kommer kreditklemmen: Tænk, at en flextumpe ikke kan låne til en rente der ligger UNDER hvad banken skal betale for at låne til i MORGEN.
Den evindelige optimist Brøchner har nu skrevet 20% overvurderet ifht. til nu - det bliver et estimat, der dagligen skal justeres.
Der er simpelt hen bygget alt for meget!
Boligpriserne er imidlertid uvæsentlige - der er ikke nogen mulighed for at købe - bankerne kan ikke overleve - realkreditten heller ikke.
renter
Ja nu kommer kreditklemmen: Tænk, at en flextumpe ikke kan låne til en rente der ligger UNDER hvad banken skal betale for at låne til i MORGEN.
Den evindelige optimist Brøchner har nu skrevet 20% overvurderet ifht. til nu - det bliver et estimat, der dagligen skal justeres.
Der er simpelt hen bygget alt for meget!
Boligpriserne er imidlertid uvæsentlige - der er ikke nogen mulighed for at købe - bankerne kan ikke overleve - realkreditten heller ikke.
renter
Thomas- Antal indlæg : 34544
Apropos 20 %
Her er en af dine dødsbo lignende boligsalg
http://www.boliga.dk/map.aspx?id=626205
Sælger skal nu flytte i ældrebolig, og det er derfor blevet besluttet at sænke prisen på boligen til kr. 1.995.000,00.
Prisen er så attraktiv, at den ikke er til forhandling.
http://www.boliga.dk/map.aspx?id=626205
Sælger skal nu flytte i ældrebolig, og det er derfor blevet besluttet at sænke prisen på boligen til kr. 1.995.000,00.
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Sv: Der er ikke nogen bund, siger jeg jo!
klogeaage 35 skrev:
Endnu.
http://politiken.dk/tjek/penge/boligmarked/ECE1444269/boligsaelgere-skifter-til-et-billigere-hjem/
Det er vist det man kan kalde at tilpasse sig realiteterne
Hvor ansøgerne til boliglånene tidligere kunne belåne sig til op til 5 gange husstandsindkomsten, er villigheden til godkendelse hos realkreditinstitutterne nu blot 2,5
Det nytter ikke at holde prisen oppe så længe som muligt og forsøge at narre sælgerne til at tro, der er flere købere, end der er. Lige så snart køberne opdager det, ryger prisen helt ned på markedet«, siger han
Hvor ansøgerne til boliglånene tidligere kunne belåne sig til op til 5 gange husstandsindkomsten, er villigheden til godkendelse hos realkreditinstitutterne nu blot 2,5
Det nytter ikke at holde prisen oppe så længe som muligt og forsøge at narre sælgerne til at tro, der er flere købere, end der er. Lige så snart køberne opdager det, ryger prisen helt ned på markedet«, siger han
tommyjo- Antal indlæg : 377
tommyjo skrev:http://politiken.dk/tjek/penge/boligmarked/ECE1444269/boligsaelgere-skifter-til-et-billigere-hjem/
Nej en ordentlig ejendomsmægler gør det, at hvis der er en mulig køber, så arbejder han med sælger. Evt. bobestyreren.
Det vil sædvanligvis betyde, at man skal vente til 2 års fristen er ved at løbe ud. Det vil i flere tilfælde betyde, at boet skal gå fra en behandling som solvent bo til at være et insolvent bo: Her skifter bobestyreren så pludselig rolle.
Lignende emner
» Som jeg sagde: DER ER IKKE NOGEN BUND!
» For mig siger det mest, at stål er ved at komme ned i pris.
» Så siger man at TV ikke er underholdning.
» THOMAS - tænd for fjernsynet NU.
» Flere begår selvmord.
» For mig siger det mest, at stål er ved at komme ned i pris.
» Så siger man at TV ikke er underholdning.
» THOMAS - tænd for fjernsynet NU.
» Flere begår selvmord.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum