Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Der er ikke nogen bund, siger jeg jo!

3 deltagere

Go down

Der er ikke nogen bund, siger jeg jo! Empty Der er ikke nogen bund, siger jeg jo!

Indlæg af Thomas Man Nov 07, 2011 10:51 am

Brøchner

Ja nu kommer kreditklemmen: Tænk, at en flextumpe ikke kan låne til en rente der ligger UNDER hvad banken skal betale for at låne til i MORGEN.

Den evindelige optimist Brøchner har nu skrevet 20% overvurderet ifht. til nu - det bliver et estimat, der dagligen skal justeres.

Der er simpelt hen bygget alt for meget!

Boligpriserne er imidlertid uvæsentlige - der er ikke nogen mulighed for at købe - bankerne kan ikke overleve - realkreditten heller ikke.

renter
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34544

Tilbage til toppen Go down

Der er ikke nogen bund, siger jeg jo! Empty Apropos 20 %

Indlæg af klogeaage 35 Man Nov 07, 2011 11:28 am

Her er en af dine dødsbo lignende boligsalg Razz

http://www.boliga.dk/map.aspx?id=626205

Sælger skal nu flytte i ældrebolig, og det er derfor blevet besluttet at sænke prisen på boligen til kr. 1.995.000,00.

Prisen er så attraktiv, at den ikke er til forhandling. What a Face Suspect
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn

Der er ikke nogen bund, siger jeg jo! Empty Sv: Der er ikke nogen bund, siger jeg jo!

Indlæg af Thomas Man Nov 07, 2011 11:46 am

klogeaage 35 skrev:

Prisen er så attraktiv, at den ikke er til forhandling. What a Face Suspect

Endnu.
Thomas
Thomas

Der er ikke nogen bund, siger jeg jo! Empty Sv: Der er ikke nogen bund, siger jeg jo!

Indlæg af tommyjo Ons Nov 09, 2011 1:44 am

http://politiken.dk/tjek/penge/boligmarked/ECE1444269/boligsaelgere-skifter-til-et-billigere-hjem/

Det er vist det man kan kalde at tilpasse sig realiteterne

Hvor ansøgerne til boliglånene tidligere kunne belåne sig til op til 5 gange husstandsindkomsten, er villigheden til godkendelse hos realkreditinstitutterne nu blot 2,5 affraid

Det nytter ikke at holde prisen oppe så længe som muligt og forsøge at narre sælgerne til at tro, der er flere købere, end der er. Lige så snart køberne opdager det, ryger prisen helt ned på markedet«, siger han bom

tommyjo

Antal indlæg : 377

Indlæg af Thomas Ons Nov 09, 2011 6:58 am

tommyjo skrev:http://politiken.dk/tjek/penge/boligmarked/ECE1444269/boligsaelgere-skifter-til-et-billigere-hjem/

Det er vist det man kan kalde at tilpasse sig realiteterne

Hvor ansøgerne til boliglånene tidligere kunne belåne sig til op til 5 gange husstandsindkomsten, er villigheden til godkendelse hos realkreditinstitutterne nu blot 2,5 affraid

Det nytter ikke at holde prisen oppe så længe som muligt og forsøge at narre sælgerne til at tro, der er flere købere, end der er. Lige så snart køberne opdager det, ryger prisen helt ned på markedet«, siger han bom

Nej en ordentlig ejendomsmægler gør det, at hvis der er en mulig køber, så arbejder han med sælger. Evt. bobestyreren.
Det vil sædvanligvis betyde, at man skal vente til 2 års fristen er ved at løbe ud. Det vil i flere tilfælde betyde, at boet skal gå fra en behandling som solvent bo til at være et insolvent bo: Her skifter bobestyreren så pludselig rolle.
Thomas
Thomas

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum