Macron udsat for massivt hackerangreb kort før fransk valg
2 deltagere
Side 1 af 1
Macron udsat for massivt hackerangreb kort før fransk valg
http://www.dr.dk/nyheder/udland/valgifrankrig/macron-udsat-massivt-hackerangreb-kort-foer-fransk-valg
Jeg er nået dertil at digitale angreb nu er mindst lige så alvorlige som fysisk militære angreb.
Jeg mener at når man finder ud af hvem der stå bag disse angreb, så er det ikke bare en politimæssig opgave, men ligefrem et militært anliggende der bør føre til at den nation (hvis det er tilfældet) skal have udslettet hele sin digitale infrastruktur i sådan en grad at hele samfundet i den pågældende nation ikke kan fungere på moderne vilkår. de må tilbage til skrivemaskinen!
Jeg er nået dertil at digitale angreb nu er mindst lige så alvorlige som fysisk militære angreb.
Jeg mener at når man finder ud af hvem der stå bag disse angreb, så er det ikke bare en politimæssig opgave, men ligefrem et militært anliggende der bør føre til at den nation (hvis det er tilfældet) skal have udslettet hele sin digitale infrastruktur i sådan en grad at hele samfundet i den pågældende nation ikke kan fungere på moderne vilkår. de må tilbage til skrivemaskinen!
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Sv: Macron udsat for massivt hackerangreb kort før fransk valg
Gorrion skrev:http://www.dr.dk/nyheder/udland/valgifrankrig/macron-udsat-massivt-hackerangreb-kort-foer-fransk-valg
Jeg gør opmærksom på, at man i USA og Nato har oprettet cyber-commands. Så den tanke er Gorrion ikke ene om.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» 3 akutte tiltag
» Sælg SAS!
» Udlandet har købt massivt ind af danske statsobligationer.
» Lærerne vil være frontløberne i offentlig ansattes strejke.
» Mette Frederiksen
» Sælg SAS!
» Udlandet har købt massivt ind af danske statsobligationer.
» Lærerne vil være frontløberne i offentlig ansattes strejke.
» Mette Frederiksen
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum