Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

USArmy sparer

Go down

USArmy sparer Empty USArmy sparer

Indlæg af Thomas Man Okt 19, 2015 7:15 am

Det er derfor, jeg ikke tror, at Rusland får lov til at genopruste.

Det vil være meget billigere at ruinere russerne, så de ganske enkelt ikke kan operere.

Derfor tror jeg, at guldprisen kommer til at falde igen - Ruslands valutareserve er i guld.

Derfor tror jeg på lavere oliepriser, Ruslands eksport er i alt væsentligt olie.

Taktikken er den rigtige: Sørge for at forstærkninger kan modtages - dvs. sikrede havne og flyvepladser - sikrede fremrykkeveje. Det alene betyder at halvdelen af styrken kan spares væk. Rusland er jo ikke nogen egentlig trussel for at afskære forsyningslinjerne over Atlanten til Europa. Sådan noget som en flåde af ubåde vokser ikke bare op som ukrudt: De koster penge - rigtige penge.
De flyvninger russerne har foretage er ret så useriøse, de ville ikke overleve i krigstid - ikke fem minutter.

Russernes troppeopbygninger tager så lang tid, at man kan nå at fremføre forstærkningerne. Der er så også et vist krav om at Europa kan stille med noget mere - og navnlig mere tidssvarende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum