Kruse-manden bliver gnaven.
2 deltagere
Side 1 af 1
Kruse-manden bliver gnaven.
Hold så bøtte!
Der er ikke nogen tvivl om, at der skal opereres med økse.
Jeg tror faktisk, at der ikke er købere - overhovedet. Der er kun staten tilbage.
- Jeg kan næsten ikke holde ud med alle de genier, der mener, at hvis man gjorde det på en anden måde, kunne man få det til en højere pris. Der er så mange mennesker, der har så meget forstand på, hvad der skal foregå sådan en weekend uden at have indsigt i det overhovedet, siger han.
Der er ikke nogen tvivl om, at der skal opereres med økse.
- Medgift er noget, vi giver til os selv. Det er de to store simple kreditorer, nemlig Indskydergarantifonden og Finansiel Stabilitet, der betaler medgiften. De betaler den til de små kreditorer, således at de små kreditorer ikke kommer til at lide tab, forklarer Henning Kruse Petersen.
Jeg tror faktisk, at der ikke er købere - overhovedet. Der er kun staten tilbage.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Sv: Kruse-manden bliver gnaven.
Naturligvis er der kun staten tilbage. Der er jo ikke mange goder kunder tilbage efterhånden. Og at man så kan lade andre plukke de gode er jo lidt til grin. Så kan man jo lige så godt nationalisere og beholde de gode ligeledes. Vi er lidt ude igen i private profit, public loss.
Shintai- Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge
Lignende emner
» Så slap man af med Kruse Petersen
» Finanstilsyn får skylden for, staten tabte milliarder på Amagerbanken
» Kruse hvæser farvel
» Blød sharia.
» Endnu en lort fra DF
» Finanstilsyn får skylden for, staten tabte milliarder på Amagerbanken
» Kruse hvæser farvel
» Blød sharia.
» Endnu en lort fra DF