Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Så kvajer Søren Espersen sig igen!

Go down

Så kvajer Søren Espersen sig igen! Empty Så kvajer Søren Espersen sig igen!

Indlæg af Thomas Tirs Jul 28, 2015 3:29 am

Det er da rigtigt, der er vakante stillinger.

Man glemmer bare at spørge, hvor de er henne?

De er da på kursus i nye fly. Læg mærke til, at der ikke er nogen danske fly i Østersøen nu!

The NATO air-policing mission is performed by Norway and Italy from Šiauliai, northern Lithuania, by the United Kingdom from Estonia and by Belgium from Poland.

Det passer jo heller ikke sammen med at folkene på Ålborg havde tid til at istandsætte en Challenger, som man havde fået op under neglene. Det var så udmærket, for den bliver en udmærket VIP maskine. Det kunne jo være, at man ikke altid havde lyst til at fortælle kommunisterne med deres lystmordere, hvor statsministeren rejste.
Hvorfor tror I, der var så meget ballade om Lars Løkkes rejser?

Nu har man så fået en
formand for Det Udenrigspolitiske Nævn og medlem af Forsvarsudvalget, Søren Espersen
, der er så ubeskrivelig dum - han er ubeskrivelig dum - at man ikke kan fortælle ham noget som helst.

Den med at ville sende en dansk fregat til Østersøen, da russerne nu igen havde provokeret - hvor i Helvede troede kæmpeidioten at den befandt sig - ja, indtil esterne fik indviet en radar, der kunne kikke det rigtige sted?????
Det var så dumt, at det må siges at være landsforræderi. Man kan jo ikke forpligtige nogen ud over deres evner - ikke med noget godt resultat.

Det var jo præcis den grund, man havde til at fjerne Pia Kjærsgaard: Hun kunne ikke holde sin kæft om en pågående politimæssig efterforskning på Christiania - der røg så en chef for PET - det er det, man har dem til.

Tulletåben må naturligvis ikke få noget at vide om det, man planlægger at skride ind overfor bankerne. Den åndssvage folkeafstemning om Patentdomstolen - den sikrede, at Dansk Folkeparti ALDRIG kommer i regering. ALDRIG.

Jeg har da vidst fra pressen i halve (nok nærmere et helt) år, at der var vakante stillinger.
Marie Krarup er nok ikke helt så dum; så hende kunne man eventuelt sige noget; men ikke med Søren Espersen indenfor hørevidde.

Lagde i ikke mærke til, hvordan man fyrede hele Forsvarskommandoen og lagde den i Karup???

Transport Wing - forklaret med genopbygningen af den Challenger.
Helikopter Wing - nu var der så det held i uheld, at der skvattede en Merlin ned på et åndssvagt sted - den slags sker - at lande en helikopter om natten i en ørken, det er altid skide farligt - ligesom at lande den i løs sne: Man kan ikke se en skid!
Vi mangler bare Fighter Wing. Der er vakante stillinger - så vidt jeg husker: 30 ud af 120. Det er da, fordi de er på kursus.

Der er meget man ikke kan bringe op i Forsvarsudvalget: Holger K. er jo notorisk kommunist, så russerne får alt at vide ad den vej. Så er der et par fra Enhedslisten, der tilhører hver sin terroristiske organisation - det begrænser også det emneområde.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kvajer Søren Espersen sig igen! Empty Så har kæmpeidioten gjort det IGEN!

Indlæg af Thomas Tors Okt 22, 2015 11:18 am

Dumhed har ikke nogen nedre grænse!
»Det ligner umiddelbart ikke noget, som vi kan være med til at støtte. Det er en meget farlig mission, for der er totalt kaos i Mali. Dernede står de islamistiske grupper meget stærkt,« siger Dansk Folkepartis forsvarsordfører Søren Espersen.

Ja! Netop!!
Hvorfor Helvede tror kæmpeidioten vi skal have fagfolk derned?

Regeringspartiet Venstre er indstillet på at efterkomme FN’s ønske om at sende pansrede mandskabsvogne og omkring 250 soldater til det vestafrikanske land Mali.

Det drejer sig formentlig om 4-5 ISIL, som man har efterretningsmæssige oplysninger om formentlig befinder sig i området!
De skal da komme alvorligt til skade, så de ikke kommer tilbage til Danmark.

Det er blandt andet også derfor, vi i højere grad vil fokusere udviklingsbistanden på netop det her område.

Ja, selvfølgelig!!
Det er sådan, man får lokalbefolkningens samarbejde til at udpege, hvor skiderikkerne fjæler sig!
Der er formentlig også et par læger med - de har jo alle mulige sygdomme.
Så er der også det med at bygge en skole eller forsamlingshus (kan hurtigt klappes op - gud, hvor ville jeg gerne have australierne med!), bore en ny brønd - ikke noget fancy; men rent lavpraktisk.
Det kan så tage nogen tid, for så genopbygger man i ødelæggelsernes spor - ISIL er rimelig let at følge på den måde.

Statsminister Lars Løkke Rasmussen (V) har allerede varslet, at Danmark vil øge sit militære bidrag til Mali, men anmodningen fra FN om de 250 soldater har regeringen endnu ikke taget stilling til.

Øhhh..... hvor godt er det spor egentlig?


Hmmm.... vi taler 1-2 kompagnier - eller 1 INFKMP+ med nogle ingeniører - 10-20 gamle PMV M113, som skal have diesel og maskingeværammunition. Det er så 1-2 læs med en Condor - og her ville jeg gerne have en Spartan til det løse - Mali er et stort land, med dårlig veje, så det bliver nok en Hercules. Det bliver spændende at se om det bliver Condors operative debut i rød-hvide farver. Det er også spørgsmålet om den er indfløjet.
Men sådan noget "udviklingsbistand" fylder også - jeg har set nogle underlige firmaer omkring Karup.

M113 har den fordel, at når man rejser hjem, så efterlader man dem bare. Der er MASSER af dem. Norge har endog flere end vi har (hhv. 900 og 600).

Men hold da kæft, hvor kommer Putin til at se dum ud! Det er jo også en måde at vise Putin (efter Syrien-invasionen), hvordan man klarer sådan noget.
Det sidste tror jeg så indgår i overvejelserne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kvajer Søren Espersen sig igen! Empty Det, der er så problematisk

Indlæg af Thomas Tors Okt 22, 2015 11:36 am

med Dansk Folkeparti i almindelighed og Søren Espersen i særdeleshed er, at man kan ikke fortælle dem noget!
Det er så upraktisk, når formanden for Forsvarsudvalget ikke kan inddrages - specielt ikke, fordi det er så følsomt, fordi der er kommunister til stede - vi véd de er forrædere.

Det er også derfor, jeg tror, der ligger noget andet bag:

  1. Det var det samme snotstupide bralder, han kom med "om at sende en fregat til Østersøen".
  2. Man kan ikke stole på Søren Espersen - muligvis p.gr.a. hans fortid i VS - man véd aldrig, hvad der kan eksplodere i fjæset på én.
  3. Det er så en udmærket post til ham, som formand for Forsvarsudvalget - læg mærke til at Marie Krarup er forsvarsordfører - så véd man, hvor man har ham.
  4. Men det med at få Søren Espersen til at dumme sig - lige inden et større hug falder - det kunne ligne Lars Løkke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kvajer Søren Espersen sig igen! Empty Sv: Så kvajer Søren Espersen sig igen!

Indlæg af Thomas Tors Okt 22, 2015 12:00 pm

Thomas skrev:med Dansk Folkeparti i almindelighed og Søren Espersen i særdeleshed er, at man kan ikke fortælle dem noget!
Det er så upraktisk, når formanden for Forsvarsudvalget ikke kan inddrages - specielt ikke, fordi det er så følsomt, fordi der er kommunister til stede - vi véd de er forrædere.

Det er også derfor, jeg tror, der ligger noget andet bag:


  1. Det var det samme snotstupide bralder, han kom med "om at sende en fregat til Østersøen".
  2. Man kan ikke stole på Søren Espersen - muligvis p.gr.a. hans fortid i VS - man véd aldrig, hvad der kan eksplodere i fjæset på én.
  3. Det er så en udmærket post til ham, som formand for Forsvarsudvalget - læg mærke til at Marie Krarup er forsvarsordfører - så véd man, hvor man har ham.
  4. Men det med at få Søren Espersen til at dumme sig - lige inden et større hug falder - det kunne ligne Lars Løkke.


Sagen er jo den, at med den tilstrømning af flygtninge, så kommer der også en del, der har noget at fortælle - og alle motiver til at gøre det. Problemet er, at vi skal have dem væk fra kommunisterne i København og Århus - eller fortsætter borgerkrigen her: Det er erfaringen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kvajer Søren Espersen sig igen! Empty Ingen har Espersen

Indlæg af Thomas Tirs Nov 17, 2015 5:12 pm

Sagt noget meget, meget dumt!

»Jeg har noteret mig, at Søren Espersen selv har følt et behov for at præcisere de udtalelser, der faldt. Og det har jeg noteret mig med glæde. For jeg kan på vegne af regeringen sige, at når vi deltager i militære operationer, så gør vi det på folkeretligt grundlag, og med det mål for øje at ramme vores modpart og så vidt muligt undgå civile tab.«

Espersen vil smide en helvedes masse bomber, der rammer det forkerte. Spild af godt krudt.

Nej, det er spørgsmålet om at finde skiderikkerne - kommunisternes strategi om, at nu da vi totalt har mistet kontrollen over de narkohandlende indvandrerbander, så lad dem komme i en lille rask borgerkrig i Syrien f.eks. og få dem slået ihjel. Den virker ikke.
Det er ikke som efter anden verdenskrig, hvor man kunne proppe de gamle nazister ind i Fremmedlegionen o.lign. med en rap krig i Nordafrika, Vietnam mm.
De stikker jo af igen og kommer tilbage - minus 20-30% - og de har ikke længere noget at tabe.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kvajer Søren Espersen sig igen! Empty Selvfølgelig skal man da stemme ja!

Indlæg af Thomas Fre Nov 20, 2015 4:41 am

Selvfølgelig har det konsekvenser ikke at være med i politisamarbejdet.

Vi ser jo, at dem der lavede terror i Frankrig havde udgangspunkt i Belgien og Sverrig (efter, hvad vi kan se så langt). Selvfølgelig laver terrorister ikke terror, hvor de opholder sig til hverdag - det giver jo uønsket opmærksomhed fra det lokale politi.

Det er så banalt, at det er tåkrummende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34087
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så kvajer Søren Espersen sig igen! Empty Sv: Så kvajer Søren Espersen sig igen!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum