Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det bliver en rød Finanslov

2 deltagere

Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Det bliver en rød Finanslov

Indlæg af Thomas Tirs Nov 11, 2014 6:32 pm

Måske.

Hvor kvalificeret Søren Pape er i den udtalelse ...... tja.....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Nu venter vi bare på

Indlæg af Thomas Ons Nov 12, 2014 12:05 am

at Enhedslisten ødelægger alt for sig selv - igen.

Fælden er i hvert fald lagt!

Vi får se.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Selvfølgelig skal torturbødlerne hjælpes!

Indlæg af Thomas Ons Nov 12, 2014 7:05 am

SF/Enhedslisten.

Så kan de rigtig få afløb for deres infame sadistiske tilbøjeligheder!

Nu må vi se om det hele ikke folder sig sammen i sidste øjeblik!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Ja, så fik flextumperne den.

Indlæg af Thomas Ons Nov 12, 2014 7:22 am

Thomas skrev:SF/Enhedslisten.

Så kan de rigtig få afløb for deres infame sadistiske tilbøjeligheder!

Nu må vi se om det hele ikke folder sig sammen i sidste øjeblik!

Nu får vi se....

Men det er jo meget smart af Venstre, så kan de sige, de har gjort noget, når de nu skal straffe flextumperne - i København altså. Venstre har jo ikke noget i klemme dér - ikke noget af betydning.

Men jo, man tænker da i Venstre på muligheden af et sammenbrud på venstrefløjen - alt andet vil jo erfaringsmæssigt være dumt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Nu bliver det spændende.

Indlæg af Thomas Ons Nov 12, 2014 10:48 am

Knasten i Finansloven.

Spørgsmålet er om Socialdemokratiet har tænkt sig at køre Enhedslisten og SF helt ud, hvor de bliver nødt til at gå med til, at deres kernevælgere skal rundbarberes.

Det har de gjort før. Nu er alle pengene brugt, så nu skal der findes penge. Det må vel nok være sådan, at knækker Enhedslisten og SF ikke og lægger sig helt ned, så støtten til terrorbevægelser og narkohandel holder op - og det gør de ikke, så falder hele korthuset og Socialdemokratiet kan - igen - slå ud med armene og forklare, at SF og Enhedslisten så sandelig har fået ganske betydelige indrømmelser; men det var desværre ikke nok til at man kunne mødes.

Herefter er der den sædvanlige SMS til Lars Løkke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Det er her Venstre gerne vil lide nederlag.

Indlæg af Thomas Ons Nov 12, 2014 11:01 am

Ejendomsvurderingen.

Det grundlæggende problem er, at alle véd, at ejendomsvurderingerne er fuldstændig hat og briller; men de er beskatningsgrundlaget.

Sagen er jo den, at p.gr.a. de stærkt svindlede ejendomspriser i København så er det kun i København og Nordsjælland, man for praktiske formål skal betale ejendomsskat. Man kan ikke nedsætte ejendomsvurderingen af hensyn til dækningen bag realkreditobligationerne.

Samtidig kan man ikke lave en degressiv beskatning af ejendomsværdierne for at tækkes Danske Bank.

Den kommission kan aldrig nå til et resultat! Så enkelt er det! Når den et resultat, så skvatter realkreditten og navnlig Danske Bank i lokummet.

Man kan ikke lade indbyggerne i Brovst betale for flextumperne i København - det kan specielt Venstre ikke; men heller ikke Socialdemokratiet.
Det har krævet en honnet planlægning fra Venstres mesterstrateg, Lars Løkke, at anbringe Danske Bank i den klemme - uden at genere egne vælgere nævneværdigt - kun de Konservatives.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Tja....

Indlæg af Thomas Tors Nov 13, 2014 5:27 pm

Der er nok ikke sket den store skade - og topskattelettelser er undgået.

Det ærgerlige er bare, at der ikke er kommet noget fremskridt.

Men de fremskridt bliver kørt uden om finansloven. Hele hyleriet har kørt omkring, hvordan kommunisterne skulle have kniven.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Sv: Det bliver en rød Finanslov

Indlæg af Sune Tors Nov 13, 2014 9:34 pm

Thomas skrev:Måske.

Hvor kvalificeret Søren Pape er i den udtalelse ......  tja.....
Tydeligvis mere kvalificeret end dig.

Sune

Antal indlæg : 114
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Sv: Det bliver en rød Finanslov

Indlæg af Sune Tors Nov 13, 2014 9:37 pm

Btw. når du nu selv nævner de svindlede priser - er du ikke snart færdig med at finde alle de der fuphandler? Altså når der nu er så mange så kan det da ikke være så svært for et geni som dig...

Sune

Antal indlæg : 114
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Sv: Det bliver en rød Finanslov

Indlæg af Thomas Tors Nov 13, 2014 10:34 pm

Sune skrev:Btw. når du nu selv nævner de svindlede priser - er du ikke snart færdig med at finde alle de der fuphandler? Altså når der nu er så mange så kan det da ikke være så svært for et geni som dig...

Behøves ikke - er påvist for længe siden.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Sv: Det bliver en rød Finanslov

Indlæg af Sune Tors Nov 13, 2014 10:50 pm

Thomas skrev:
Sune skrev:Btw. når du nu selv nævner de svindlede priser - er du ikke snart færdig med at finde alle de der fuphandler? Altså når der nu er så mange så kan det da ikke være så svært for et geni som dig...

Behøves ikke - er påvist for længe siden.
Jeg må have sovet i timen den dag du viste os listen, kan du ikke lige smide et nyt link til den - ja for jeg går da ud fra at du har offentliggjort den på din dropbox sammen med alle dine grafer.

Sune

Antal indlæg : 114
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Jeg tror faktisk, at Du mener det!

Indlæg af Thomas Fre Nov 14, 2014 10:20 am

Sune skrev:... et geni som dig...

Det er Du blevet tvunget til!

Mit gæt er, at det er den med at Danske Bank køber sit eget flexlort via Cayman Islands. "Pure dread, mon, pure dread." Et passende sted for en zombie som Danske Bank at operere, hvis det er ordet: Danske Bank skulle skifte symbol til et kors med en høj hat, hvor toppen af korset går gennem pulden. (Den stryger nok over hovedet på et banksvin; men det gør det meste jo....)

Se den lille historie kommer formentlig til at koste Danske Bank livet. Ganske enkelt fordi den vil i strid med landets eksistens - som jeg også har bemærket før.

Den har så kostet Vestager posten som vicestatsminister. Hun har nemlig løjet for ECB, idet hun har kolporteret banksvinenes løgnehistorier. Hun har talt bankgræsk. Det overlever man ikke som minister. Det gør nu ikke så meget, for der var jo en udmærket post som konkurrence-kommissær, der blev ledig. Vestager skal nok blive en fremragende konkurrence-kommissær, der vil kradse øjnene ud på kommunister som Putin - hun har jo erfaringen med den små spruthysteriske Johanne, Ole Sohn, Villy Søvndal og Anette Wilhelmsen.
Det er nok ikke en dårlig løsning for alle - ret beset, hvilket Vestager er helt med på.

Den afsløring er formentlig kommet via enten Schäuble eller Weidmann, fordi de har været specielt interesseret i off-shore banker som instrumenter til skattesvig. Opdagelsen på Cayman Islands af Danske Banks svindelnummer har været en ren bifangst, hvorfor man uden videre og negative konsekvenser har kunnet lade den oplysning og dokumentation overgive til Rohde i Nationalbanken - ind i ministeriet skulle den under ingen omstændigheder. I ministeriet er der simpelt hen for mange landsforrædere og banksvin - hvorfor Vestager også har undgået at få bankområdet ind under økonomiministeriet. Det fik Ole Sohn som Erhvervs- og Vækstminister, som han kom fra med et af de større stegespyd gennem rumpen - det hev gebisset med sig på vejen ud - han siger i hvert fald ikke noget mere: Det manglede også bare!

Det pudsige med den Cayman Islands konstruktion er, at den er ikke skattesvig. Den er landsforræderi - og det i den forstand, at her er tale om en forbrydelse mod Kronen - valutaen. Det forræderi kommer til at koste DKK livet. At det så også lander Tulletåben i kogende olie - det varme fedtefad - det er en ren sidegevinst! For Vestager - altså.
At der kostede en minister posten, det er ikke noget særligt. Det er ikke svært at få fjernet en minister. Men lad os sige det sådan: Jeg tror ikke Vestager har glemt Danske Bank, hvilket nok vil vise sig.

Det er nok også derfor, man har vendt interessen mod Nordea - forstået på den måde, at Danske Bank er anbragt til gennemstegning over bålet. Nu skal man have Sverrig nedlagt - Sverrig er som bekendt bankejet - hvilket jo altid er fornøjeligt.

Vi får se....

Men, Sune Worm Mortensen - vores alle sammens lille perverse banksvin - Du er det man i Åndsvageforsorgen kalder "kvik"; men heller ikke mere. Du udtaler Dig om genialitet, som ligger så milevidt over Din forkrøblede personlighed, at Du ikke kan vurdere eller endog have en opfatttelse af.
Indrømmet, jeg er mere end almindeligt "kvik". Hvor meget? Det er svært at sige.
Гриша Перельман er nok det mest tilgængelige eksempel på genialitet - ikke at jeg forstår noget af hans udledninger - det er - igen - milevidt over min matematik.
Men givet banksvins ondartede adfærd, så kan også mindre gøre det.

Din underlødige hånen er lige så tåbelig og misforstået som den er ondsindet. Du har simpelt hen ikke forstået, hvad begavelse er! Det ligger ganske enkelt ikke indenfor Din referenceramme.
Se "genialitet" - i mangel af bedre betegnelse - er ikke noget, man har nogen særlig gavn af: Der er for mange snyltende skadedyr som Dig, der vil være parasit.
Skal man bruge de ekstra cylindere til noget, så vil det være til at smadre f.eks. banksvin. Der er intet så destruktivt som kreativitet, fordi rigtig kreativitet efterlader ikke plads til talentløsheden, hvorfor Du ikke vil overleve en "genial" tanke. Nu er der ikke ejerskab til geniale tanker - bla. fordi de kun virker i en sammenhæng, som ikke alene kan tilskrives den "geniale" (igen i anførselstegn, fordi jeg er nødt til at tale babysprog til banksvin - en tømrer ved, hvad en fuksvans er og man kan bruge fagtermer i en snak med ham; men et banksvin vil udlægge ordet i sin lumre og primitive forestillingsverden). Her tager jeg igen Гриша som eksempel, fordi - så vidt jeg har forstået - er pointen, at bevisets otte kapitler er indenfor hvert sit specialområde.

Det nærmeste Du, Sunesvin, kommer en genial tanke er den skruetrækker, der bliver banket gennem øjet på Dig for at sømme dig til galgen - med andre ord: Du vil kun få smerte ud af det! Op og dingle!

Om jeg har noget "genialt" til Dig, det vil Du aldrig finde ud af før det er for sent - for Dig - altså. Men ja, jeg er generelt i beskedent omfang lagerførende, hvilket med skyldig reference til Alan Turing, der også kunne regne den ud - til de grader, at det blev fatalt, fordi middelmådighederne kunne forstå konsekvenserne. Det prøver jeg så at tage højde for - ligesom Gauss - ved kun at anvende tankerne (uha, igen et fremmedord for banksvin), når de kan sættes ind med ødelæggende effekt mod krybdyr, der har generet. Alene det, at Du trækker vejret er jo en grov personlig fornærmelse. "Jede Gefälligkeit rächet sich", som Fürstenberg sagde.
Der er så, hvor jeg ikke har nogen anvendelse i øjeblikket, et par stykker - f.eks. noget indenfor middelalderhistorie og noget indenfor kernefysik. Om de nogensinde kommer til en bredere kreds kendskab? Tvivlsomt - der er så få kernefysikere, der har generet mig personligt.

Om Du skal blive bange? Njaarhh - hvinende skrigende angst var nok mere velanbragt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Vi får ikke en blå regering efter valget!

Indlæg af Thomas Søn Nov 16, 2014 4:12 pm

Det er det, jeg har sagt hele tiden!

Venstre vil da ikke sidde i regering på Dansk Folkepartis nåde! Ikke tale om!
Spørgsmålet er om de Konservative ikke - velfortjent - glider helt ud og flextumpernes tudeprinser overlades til LA.

SF og Enhedslisten har jo reelt ikke fået noget ved den finanslov. Ikke det, der ligner. Hvordan kan Tulletåben tro, at han får noget fra Venstre, hvis der evt. skulle komme en Venstre mindretalsregering?

Tværtimod, så har Venstre jo skruet op for, at det ikke er flextumperne i København og Nordsjælland, der skal reddes!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det bliver en rød Finanslov Empty Sv: Det bliver en rød Finanslov

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum