Landsret frifinder EBH Bank-chefer for kursfup
2 deltagere
Side 1 af 1
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014/11/10/1110142253.htm
Med denne afgørelse er der dømt slaraffenland og endnu mere banan mentalitet i platugle markedet som aktier i høj grad afspejler efterhånden.
Aktier er overhovedet ikke en afspejling af en virksomheds fundamentale tilstand mere, men en roulette der for de der sidder på ved pedalen kan lege hasard.....åbenbart helt lovligt!.
Det er ufatteligt....min tillid til lov og ret er fuldstændig udslettet nu...jovel den har ligget lav længe, men dette er dødsstødet.
Jeg væmmes ved vores retssystem!
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014/11/10/1110142253.htm
Med denne afgørelse er der dømt slaraffenland og endnu mere banan mentalitet i platugle markedet som aktier i høj grad afspejler efterhånden.
Aktier er overhovedet ikke en afspejling af en virksomheds fundamentale tilstand mere, men en roulette der for de der sidder på ved pedalen kan lege hasard.....åbenbart helt lovligt!.
Det er ufatteligt....min tillid til lov og ret er fuldstændig udslettet nu...jovel den har ligget lav længe, men dette er dødsstødet.
Jeg væmmes ved vores retssystem!
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Sv: Landsret frifinder EBH Bank-chefer for kursfup
Måske du væmmes, men de fleste mennesker har faktisk tillid til vores retssystem
http://www.justitsministeriet.dk/nyt-og-presse/pressemeddelelser/2014/danskernes-tillid-til-domstolene-og-politiet-er-i-top
"På en skala fra 0 til 10, hvor 0 er ’ingen tillid overhovedet’ og 10 er ’fuld tillid’, lander Danmark på 8,0"
Har du nogle specifikke informationer som Bagmandspolitiet ikke har lagt frem og som gør cheferne skyldige i forhold til hvad Landsretten har afgjort? Eller er det bare følelser du skal af med? Sidstnævnte har ikke meget med et retssamfund at gøre.
Men stort set alle dine indlæg er jo også fulde af vrede så det er nok ikke sandsynligt at du kolporterer andet end netop vrede.
http://www.justitsministeriet.dk/nyt-og-presse/pressemeddelelser/2014/danskernes-tillid-til-domstolene-og-politiet-er-i-top
"På en skala fra 0 til 10, hvor 0 er ’ingen tillid overhovedet’ og 10 er ’fuld tillid’, lander Danmark på 8,0"
Har du nogle specifikke informationer som Bagmandspolitiet ikke har lagt frem og som gør cheferne skyldige i forhold til hvad Landsretten har afgjort? Eller er det bare følelser du skal af med? Sidstnævnte har ikke meget med et retssamfund at gøre.
Men stort set alle dine indlæg er jo også fulde af vrede så det er nok ikke sandsynligt at du kolporterer andet end netop vrede.
Gæst- Gæst
Nej jeg er skam en ret festlig fyr i det daglige, og nyder ofte gode sammenkomster med venner/familie, og passer mit arbejde med stolthed og smil....til trods for at jeg er mærket af hårdt nedslidende tungt arbejde og mange overtimer i en alder af 42.
Men når det kommer til finansverdenen og hvad vi har oplevet de senere år....og tilmed fortsat er vidne til, så kan du bande på at jeg spyr vredes udbrud.
Deres bortforklaringer giver jeg ikke en skid for!....og det er bekymrende at de lader til at klare frisag i retten også.
Det berør på at man ikke kan overskue konsekvensen af at dømme KOREKT efter lov og ret...for så kan/skal man slæbe en meget stor del af den finansielle sektor igennem retssystemet for deres kriminelle handlinger igennem nullerne.
Og ja....jeg fastholder udsagnet om kriminelle handlinger uanset at landsretten mener anderledes!....
Men når det kommer til finansverdenen og hvad vi har oplevet de senere år....og tilmed fortsat er vidne til, så kan du bande på at jeg spyr vredes udbrud.
Deres bortforklaringer giver jeg ikke en skid for!....og det er bekymrende at de lader til at klare frisag i retten også.
Det berør på at man ikke kan overskue konsekvensen af at dømme KOREKT efter lov og ret...for så kan/skal man slæbe en meget stor del af den finansielle sektor igennem retssystemet for deres kriminelle handlinger igennem nullerne.
Og ja....jeg fastholder udsagnet om kriminelle handlinger uanset at landsretten mener anderledes!....
Spørgsmålet er, hvad de ikke har sigtet dem for....Gorrion skrev:Nej jeg er skam en ret festlig fyr i det daglige, og nyder ofte gode sammenkomster med venner/familie, og passer mit arbejde med stolthed og smil....til trods for at jeg er mærket af hårdt nedslidende tungt arbejde og mange overtimer i en alder af 42.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Gorrion skrev:Det berør på at man ikke kan overskue konsekvensen af at dømme KOREKT efter lov og ret
Kan du så ikke fremlægge den dokumentation for forbrydelsen som Bagmandspolitiet ikke har kunnet løfte?
Ikke al det dér subjektive halløj og din personlige mening, men bare dine hårde fakta der holder i retten.
Siden nu åbenbart ved noget som ingen anden gør
Gæst- Gæst
Problemet er ikke at man har manglet beviser, og/eller dokumentation....Nej problemet er viljen til at lade retfærdigheden og sandheden sejre over noget som vil få uoverskuelige konsekvenser!
I økonomiske forhold (bøde, erstatninger, og straf) er konsekvenserne af sådanne kaliber samlet, at der simpelthen er "lagt et låg på".
Det ville betyde at hele det finansielle "system" befandt sig i år 0.
(hvilket efter min mening også ville være det bedste)
For der trænger i den grad til en oprydning!!!!
I økonomiske forhold (bøde, erstatninger, og straf) er konsekvenserne af sådanne kaliber samlet, at der simpelthen er "lagt et låg på".
Det ville betyde at hele det finansielle "system" befandt sig i år 0.
(hvilket efter min mening også ville være det bedste)
For der trænger i den grad til en oprydning!!!!
Ok, men kan du så ikke lige vise mig et dokument der beviser kursmanipulationen?
Gæst- Gæst
mpkbh skrev:Ok, men kan du så ikke lige vise mig et dokument der beviser kursmanipulationen?
Jamen, der er en eller anden grund til, at man ikke gør det.
Ellers rejser man ikke tiltale.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Lignende emner
» Tidligere Roskilde Bank-chefer gemmer formuer væk
» Nye chefer for hær- og flyverkommandoerne.
» Kriminelle chefer
» Danske Bank om stor hvidvasksag: Tiden vil vise, om der kommer flere sigtelser
» Chefer laver forretninger på golfbanen.
» Nye chefer for hær- og flyverkommandoerne.
» Kriminelle chefer
» Danske Bank om stor hvidvasksag: Tiden vil vise, om der kommer flere sigtelser
» Chefer laver forretninger på golfbanen.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|