Se listen: Det forbyder EU i dit hjem
3 deltagere
Side 1 af 1
Se listen: Det forbyder EU i dit hjem
http://go.tv2.dk/2014-08-29-se-listen-det-forbyder-eu-i-dit-hjem
Intentionerne er da kærkommen, men der hænger en anelse af grim smag på den buffet.
Hver gang man som forbruger har sparet, er produktet, og i særdeleshed energipriser blevet skruet op og op og op.....og så lige lidt mere op.
Jeg ville blive meget overrasket over hvis dette ikke også vil gøre sig gældende når, og hvis dette får en mærkbar effekt på "strøm" efterspørgslen.
Det kan godt være at man ser negativiteter i alt, men jeg kan simpelthen ikke lade være når man ser hvorledes der er blevet trådt ned på borgerne de senere år!
Intentionerne er da kærkommen, men der hænger en anelse af grim smag på den buffet.
Hver gang man som forbruger har sparet, er produktet, og i særdeleshed energipriser blevet skruet op og op og op.....og så lige lidt mere op.
Jeg ville blive meget overrasket over hvis dette ikke også vil gøre sig gældende når, og hvis dette får en mærkbar effekt på "strøm" efterspørgslen.
Det kan godt være at man ser negativiteter i alt, men jeg kan simpelthen ikke lade være når man ser hvorledes der er blevet trådt ned på borgerne de senere år!
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Sv: Se listen: Det forbyder EU i dit hjem
Gorrion skrev:http://go.tv2.dk/2014-08-29-se-listen-det-forbyder-eu-i-dit-hjem
Mnaaajj... Det er for at lave et marked for udskiftning, som kineserne ikke kan følge med til. Det er spørgsmålet om at lukke markedet for kinesisk dumpning.
Thomas- Antal indlæg : 34596
? skrev:Brusehoveder
Det er lidt specielt med brusehoveder, fordi de i sig selv ikke direkte bruger energi men derimod indirekte. Man kan designe brusehovederne således, at man få følelsen af at stå under en masse vand, selvom man rent faktisk mindsker vandmængden.
Så til de der godt kan lide lange varme bade, så vil oplevelsen være den samme, men der vil være store energibesparelser at hente.
Det ser skidt ud for økonomidebatten.
doctor- Antal indlæg : 1673
Jeg tror det samme gælder for kolde bade, men så er energibesparelsen ikke så stor.
doctor- Antal indlæg : 1673
Lignende emner
» Nu forbyder Yemen droneangreb!
» Mette Frederiksen
» Tyrkiet den næste på listen?
» Hvad sker der på oliemarkedet?
» "Kernesunde" Danske Banker
» Mette Frederiksen
» Tyrkiet den næste på listen?
» Hvad sker der på oliemarkedet?
» "Kernesunde" Danske Banker
Side 1 af 1