Hiv pengene ud af Rusland
3 deltagere
Side 1 af 1
Hiv pengene ud af Rusland
Mens I kan!
Det råd kan så uindskrænket tilsluttes.
Det er nok bare ved at være for sent.
Konkurs er nok ikke så sandsynligt - nærmere i betalingsstandsning.
Det er så nok undgået de flestes opmærksomhed, at jeg har viet det en del interesse, at en An-124 fra Antonov Airlines landede på Billundd - igen: Jeg har min tvivl om, at en 100 tons reservedele er specielt opsat på at tage i Legoland på dette tidspunkt af året.
Condor flyene er vel nogenlunde det eneste militære isenkram (ja, ja, ja, jeg véd, at det er et "civilt" fly), som kan have interesse i Vesten. Jeg ved så ikke, hvad der er blevet af de to Libyske eksemplarer - de står ved bare og keder sig - i Libyen.
Se landbrugsjorden, som ellers har nogen værdi...... ja, der skal godt nok rejses meget for at bringe nok med ud i hovedet til at det kan svare sig.
Det råd kan så uindskrænket tilsluttes.
Det er nok bare ved at være for sent.
Men ifølge The Wall Street Journal har Ruslands centralbank her til morgen overtaget kontrollen med den russiske afdeling af en af Ukraines største banker, Moskomprivatbank, ved at sætte banken under »midlertidig administration.« Det er en procedure, der normalt bliver anvendt overfor banker, der er ved at gå konkurs.
Konkurs er nok ikke så sandsynligt - nærmere i betalingsstandsning.
Det er så nok undgået de flestes opmærksomhed, at jeg har viet det en del interesse, at en An-124 fra Antonov Airlines landede på Billundd - igen: Jeg har min tvivl om, at en 100 tons reservedele er specielt opsat på at tage i Legoland på dette tidspunkt af året.
Condor flyene er vel nogenlunde det eneste militære isenkram (ja, ja, ja, jeg véd, at det er et "civilt" fly), som kan have interesse i Vesten. Jeg ved så ikke, hvad der er blevet af de to Libyske eksemplarer - de står ved bare og keder sig - i Libyen.
Se landbrugsjorden, som ellers har nogen værdi...... ja, der skal godt nok rejses meget for at bringe nok med ud i hovedet til at det kan svare sig.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Sv: Hiv pengene ud af Rusland
Et frækt teen-age spørgsmål:
Hvordan synes du selv det går med globaliseringen?
doctor- Antal indlæg : 1673
doctor skrev:Et frækt teen-age spørgsmål:
Det går da udmærket!
Både Rusland og Kina på vej i lokummet - det kunne da ikke være bedre!
:-)
Vil du kalde det en sammentrækning af økonomien eller en ekspansion.
doctor- Antal indlæg : 1673
doctor skrev::-)
En omlægning!
Vi går over til at de varer Vesten importerer bliver billigere og de varer vi eksporterer bliver dyrere - det kunne heller ikke være bedre.
Du glemmer helt, at den overvejende del af EU's handel er intern.
Det er utroligt interessant at se om et land, med en vis økonomi, rent faktisk imploderer økonomisk, når det henfalder til middelalder adfærd. Det skulle være interessant at se, og meget positivt for menneskeheden.
Jomsviking skrev:Det er utroligt interessant at se om et land, med en vis økonomi, rent faktisk imploderer økonomisk, når det henfalder til middelalder adfærd. Det skulle være interessant at se, og meget positivt for menneskeheden.
Hvad der er årsag og hvad der er virkning er lidt svært at skille ad. Situationen er farlig.
Lignende emner
» Pengene fosser ud af Rusland!
» Mette Frederiksen
» SP pengene gik til .....
» Det er ikke pengene!
» Dannebrog!
» Mette Frederiksen
» SP pengene gik til .....
» Det er ikke pengene!
» Dannebrog!
Side 1 af 1