Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen

4 deltagere

Go down

Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen Empty Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen

Indlæg af Gorrion Ons Jan 15, 2014 3:01 pm

http://nyhederne.tv2.dk/politik/2014-01-15-statsministeriet-vikles-ind-i-b%C3%B8dskov-sagen

Så for helvede nu vakler de helt store taburetter!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen Empty Sv: Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen

Indlæg af Thomas Ons Jan 15, 2014 5:29 pm

Gorrion skrev:http://nyhederne.tv2.dk/politik/2014-01-15-statsministeriet-vikles-ind-i-b%C3%B8dskov-sagen

Så for helvede nu vakler de helt store taburetter!

Det tror jeg nu ikke!

Det, der formentlig er problemet er, at man har en meddeler inde i Christiania, der holder øje med de kriminelle elementer i Enhedslistens bagland. Denne meddeler har man ikke villet bringe i fare. Selvfølgelig følger man kommunistiske forbrydere - det er hele meningen med regeringen. Læg mærke til, at det er indavlskonsulent Pernille Skipper. Det var da derfor hun skulle i Folketinget - for at holde øje med, hvad "man" ved og vidste om de kriminelle indvandrerbander og deres forbindelse med kommunisternes stormtropper.

Die Presse
Læg mærke til, at der er tale om en østrigsk avis, jeg har ikke set noget tilsvarende i de tyske - i hvert fald ikke placeret tilsvarende.

Man skal lægge mærke til, at der er tale om Hamborg - hvor også 9-11 terroristerne kom fra. Der er altså noget rigtigt grimt, der gemmer sig i disse "autonome". Dvs. man har et eller andet samarbejde i gang, hvor man muligvis giver oplysninger til f.eks. tysk politi.
Det har man jo naturligvis ikke fortalt statsministeren - før meget sent.

In der CDU empört man sich über „bürgerkriegsähnliche Attacken“ als „Freizeitvergnügen von Psychopathen“. Zu denken gibt die Gewalt aber auch in Kreisen, die sonst gern Verständnis für die Autonomen zeigen. Ein grüner Lokalpolitiker vergleicht den Schwarzen Block mit „marodierenden SA-Horden“.

Det andet er, at man har ikke kunnet indvi Pia Kjærsgaard i sagen, fordi man ikke kan stole på hende.

Læg i øvrigt mærke til at Christiania har været lukket en uge - jeg ved ikke om de er åbnet igen.

Det er spørgsmålet om, hvorfor!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen Empty Sv: Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen

Indlæg af Gorrion Ons Jan 15, 2014 10:36 pm

Nogen gange er det helt sort det du kommer med Thomas, det er især når vi bevæger os ind i det politiske felt.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen Empty Sv: Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen

Indlæg af doctor Tors Jan 16, 2014 12:40 am

Jeg har nu heller aldrig forstået det der med det store sorte hul. Jeg er bange for at jeg IKKE er gået glip af noget.

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen Empty Sv: Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen

Indlæg af Thomas Tors Jan 16, 2014 1:28 am

doctor skrev:Jeg har nu heller aldrig forstået det der med det store sorte hul. Jeg er bange for at jeg IKKE er gået glip af noget.

Det sorte hul ligger i, at "man" har overvåget visse kredse og formentlig har noget på dem, som man ikke ønsker at oplyse, fordi det er mere opportunt at lade være.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen Empty Se den forstår jeg ikke!

Indlæg af Thomas Lør Jan 18, 2014 5:41 am

Anne Baastrup hun er jo ét af hvalrosskæggene! De gamle kommunister altså.

Truslen mod Pia Kjærsgaard er formentlig indavlskonsulent Pernille Skippers indvandrede terrorist narkohandlere.

Dvs. kilden som PET ikke vil risikere INDE i Christiania er gammel kommunist, der holder øje med de terroristiske narkohandlere fra Mellemøsten.

Det er endnu et tegn på, at hvalrosskæggene ikke kan styre indvandrer terroristerne, som de har skubbet foran sig.....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen Empty Sv: Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen

Indlæg af klogeaage 35 Lør Jan 18, 2014 6:21 pm

Ingen nesæ skam eller vandære til statsmedisteren ,trods  fuld musik fra  borgerlige musikanter



 geek
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen Empty Det kommer nok til at gå nogenlunde, som jeg regnede med.

Indlæg af Thomas Lør Jan 18, 2014 6:58 pm

Thomas skrev:
Gorrion skrev:http://nyhederne.tv2.dk/politik/2014-01-15-statsministeriet-vikles-ind-i-b%C3%B8dskov-sagen

Så for helvede nu vakler de helt store taburetter!

Det tror jeg nu ikke!

Det, der formentlig er problemet er, at man har en meddeler inde i Christiania, der holder øje med de kriminelle elementer i Enhedslistens bagland. Denne meddeler har man ikke villet bringe i fare. Selvfølgelig følger man kommunistiske forbrydere - det er hele meningen med regeringen. Læg mærke til, at det er indavlskonsulent Pernille Skipper. Det var da derfor hun skulle i Folketinget - for at holde øje med, hvad "man" ved og vidste om de kriminelle indvandrerbander og deres forbindelse med kommunisternes stormtropper.

Die Presse
Læg mærke til, at der er tale om en østrigsk avis, jeg har ikke set noget tilsvarende i de tyske - i hvert fald ikke placeret tilsvarende.

Man skal lægge mærke til, at der er tale om Hamborg - hvor også 9-11 terroristerne kom fra. Der er altså noget rigtigt grimt, der gemmer sig i disse "autonome". Dvs. man har et eller andet samarbejde i gang, hvor man muligvis giver oplysninger til f.eks. tysk politi.
Det har man jo naturligvis ikke fortalt statsministeren - før meget sent.

In der CDU empört man sich über „bürgerkriegsähnliche Attacken“ als „Freizeitvergnügen von Psychopathen“. Zu denken gibt die Gewalt aber auch in Kreisen, die sonst gern Verständnis für die Autonomen zeigen. Ein grüner Lokalpolitiker vergleicht den Schwarzen Block mit „marodierenden SA-Horden“.

Det andet er, at man har ikke kunnet indvi Pia Kjærsgaard i sagen, fordi man ikke kan stole på hende.

Læg i øvrigt mærke til at Christiania har været lukket en uge - jeg ved ikke om de er åbnet igen.

Det er spørgsmålet om, hvorfor!

Spørgsmålet er OM der sker noget på den anden front med oprydningen af de gamle kommunister i baggrunden hos Enhedslisten? Eller om man kan holde dækslet på den kloak?
Indtil nu er det lykkedes Thorning at holde en hel del bolde i luften; men elegant har det ikke været!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen Empty Se nu dukker den sag op igen.

Indlæg af Thomas Man Aug 08, 2016 10:56 pm

Jeg kan heller ikke se nogen grund til loft over bøderne.

At henvise til Sverrig er jo som at henvise til et forbrydersyndikat.

Der er jo også tale om forsøg på spekulation mod kronen.

Jeg tror ikke, at der kommer højere bøder.

Der gemmer sig en hel del mere i den sag end der kommer frem. Interessant nok er det Nordea, det drejer sig om - i ved dem med alle landbrugslånene.

Men der er et eller andet galt i den sag. Det rækker tilbage til den foregående regering.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen Empty Sv: Statsministeriet vikles ind i Bødskov-sagen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum