Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bødskov er sgu da ligeglad

5 deltagere

Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af Thomas Man Dec 09, 2013 4:26 pm

Indavlskonsulent Pernille Skipper.

Hendes ønske om broder/søster ægteskaber tyder på en intim forbindelse med det kriminelle indvandrermiljø.

Det er derfor interessant, at netop hun er interesseret i at finde ud af, hvilke kilder PET har i terroristmiljøet! Selvfølge er hun da det! Hun vil vide, hvor meget politiet ved om hendes kriminelle aktiviteter. Det får hun nu nok ikke!

Hun er da dybt involveret i eventuelle planer om attentat på Pia Kjærsgaard - hvilket Pia K. ganske enkelt er for dum til at forstå.

Men det er nu lige meget! En ministerstorm har ikke nogen gang på jord - uanset hvad ekstremisterne mener.

Muligvis er årsagen til, at Scharff er blevet gået, at han er klar over en intern læk i PET til terroristmiljøet. Det var det, jeg ville gøre. Nemlig at lukke ned for samarbejdsudvalget, hvis jeg havde formodning om, at tjenesten var utæt. Så bliver man gået - fint; men ligger og lurer i baggrunden og holder den nye ledelse under observation.

Rent George Smiley.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Altså: Berlingske er komplet idioter.

Indlæg af Thomas Man Dec 09, 2013 8:54 pm

Enhedslisten - mistillidsdagsorden.

Jeg kan da ikke se nogen grund til at Venstre og Konservative ikke skulle stemme imod.
Berlingske går ud fra, at Venstre vil vælte regeringen? De har stadig ikke forstået en brik af det hele.

Det interessante er - igen - den små spruthysteriske terroristforbryder Johanne. Mon hun ikke glider ud. Indavlskonsulent Pernille Skipper, nu med vandbaseret glidecreme.

Man skulle have lagt mærke til, hvad Ellen Trane Nørby sagde: "Man vil ikke drive kalkunjagt!"
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Gad vide, hvem de nu skal ud at lede efter?

Indlæg af Thomas Man Dec 09, 2013 10:11 pm

Ja, altså af Enhedslistens stormtropper.

Det danske flybidrag forventes at være på op til 60 personer. Stabsbidraget, der forventes i første omgang at være på ca. 10 personer, kan udsendes fra primo 2014 og vil blive placeret i henholdsvis MINUSMA’s hovedkvarter og efterretningscelle.

Det plejer jo at være indavlskonsulent Pernille Skipper, der sørger for room-service til trætte mordersvin.

Men jeg tror nu ikke, at Justitsministeren vil rykke ud med, hvem af stormtropperne han har i kikkerten. Men noget tyder på at krybdyret hverken findes herhjemme p.e.t. eller i Syrien....... ja så må man jo ud og lede. Tænk, hvis han skulle komme ud for en ulykke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Det troede jeg ikke.....

Indlæg af Thomas Tirs Dec 10, 2013 6:51 pm

[url=jyllands-posten.dk/politik/ECE6324966/boedskov-traekker-sig-som-minister/]Bødskov trækker sig.[/url]

Der er noget, han ikke har villet fortælle.


Sidst rettet af Thomas Ons Dec 11, 2013 2:12 pm, rettet 1 gang
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Sv: Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af francoVona Tirs Dec 10, 2013 9:35 pm

JA JA mens Bødskov bliver ristet, så hygger Mor sig med Obama........DET er godt nok nogle onde øjne hende Michelle kan sende ;o)  

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/819/vjl3.jpg/

Ja der bliver grint ......   https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/132/6y2l.jpg/

ps. nu har jeg altid hadet Bødskovs retorik, så det passer mig fint med at få ham ud på sidelinjen en tid.

francoVona

Antal indlæg : 44
Join date : 23/11/11

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Sv: Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af Thomas Tirs Dec 10, 2013 11:47 pm

francoVona skrev:JA JA mens Bødskov bliver ristet, så hygger Mor sig med Obama........DET er godt nok nogle onde øjne hende Michelle kan sende ;o)  

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/819/vjl3.jpg/

Ja, for Satan! Det kommer til at koste mere end et par nye sko! Og HAN har ikke yderligere bemærkninger; men arbejder på forklaringen under 4 øjne.

Ja der bliver grint ......   https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/132/6y2l.jpg/
Noget andet er, at det ser mere end godt ud for løsningen omkring Nordatlanten! Den skal England nemlig også være med på (Royal Navy har fået en rundbarbering)!


ps. nu har jeg altid hadet Bødskovs retorik, så det passer mig fint med at få ham ud på sidelinjen en tid.

Hvad angår Bødskov:

Ok, han er et bondeoffer, som Friis Bech var det.

Det var noget, der hang sammen med noget meget alvorligt.

1) Der er formentlig en forbindelse af mere end følsom natur til indavlskonsulent Pernille Skipper. Jeg hæfter mig ved, at man fortsætter aktionen i Mali. Helt eksplicit indgår der 10-15 officerer i stabselementet - herunder efterretningssektionen. Der er nogen, man leder efter i Mali. Om den små spruthysteriske Johanne og dermed terror også er rodet ind? Det aner jeg ikke. Indavlskonsulent Pernille Skipper er nok mest til narko.
Selvfølgelig skal en justitsminister lyve lodret, hvis der er tale om at dække over en fortrolig informant.

2) Vi har fået en antydning af forklaring på, hvorfor Pia Kjærsgård går af som formand for DF i september 2012. Man kan ganske enkelt ikke stole på hende. Det stunt med at snyde PET, det var typisk Pia K. - og torskedumt. Men det tyder på en længerevarende trussel, som man ikke kan oplyse hende om, fordi hun ganske enkelt er upålidelig.

Det betyder formentlig også, at Dansk Folkeparti for stedse er udelukket fra regeringsdeltagelse - det kan ikke lade sig gøre. Men hendes manøvrer for at gøre DF stuerent har formentlig et dybere handikap - her tænker jeg ikke på at hendes afdøde broder kom i fængsel (en broder, som hun selv betegner som aldeles upålidelig): Den oplysning er en afblokering fra én, der kun gætter på, hvad man har på hende.
Læg også mærke til, at det er Tullemanden, der sidder i Nationalbankens bestyrelse.

Der er i øvrigt et sjovt sammenfald: Pia K. er helt frem til 1998 valgt på Fyn, Sjovt nok er tidligere Enhedslisterinde Pernille Rosenkranz-Theil valgt på Fyn for Socialdemokratiet. Ja, så...... hendes rolle har også undret mig en del. Grænseoverløbere plejer at skulle holde deres kæft i baggrunden.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty "Selfie" som rapporteret.

Indlæg af Thomas Ons Dec 11, 2013 6:45 am

The Guardian

ABC News

Wall Street Journal

CNN

FAZ

Handelsblatt

Sidney Morning Herald

New Zealand Herald

El País

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Sv: Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af HenningK Ons Dec 11, 2013 11:58 am

Ja-ja, men husk nu at de sidste par gange at den amerikanske præsident og den britiske premierminister var så hjertelige med en dansk statsminister, der fik det os rodet ud i en værre redelighed i hhv. Irak og Afganistan...

HenningK

Antal indlæg : 328
Join date : 23/07/11

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Sv: Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af Thomas Ons Dec 11, 2013 2:14 pm

HenningK skrev:Ja-ja, men husk nu at de sidste par gange at den amerikanske præsident og den britiske premierminister var så hjertelige med en dansk statsminister, der fik det os rodet ud i en værre redelighed i hhv. Irak og Afganistan...

Dem var vi skam rodet ind i på forhånd af indavlskonsulent Pernille Skippers stormtropper. Tro ikke andet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Sv: Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af Jomsviking Tors Dec 12, 2013 5:08 pm

Nå, jeg kommer ikke til at savne ham. Jeg noterede at han under stormende bifald fra sine embedsmænd, pralede med sine handlinger og slog fast at han havde gjort det rigtige - magen til arrogance, efter man har været udsat for et defacto mistillidsvotum fra det danske folks folketing.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Sv: Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af Thomas Tors Dec 12, 2013 5:47 pm

Jomsviking skrev:Nå, jeg kommer ikke til at savne ham. Jeg noterede at han under stormende bifald fra sine embedsmænd, pralede med sine handlinger og slog fast at han havde gjort det rigtige - magen til arrogance, efter man har været udsat for et defacto mistillidsvotum fra det danske folks folketing.

Hvad befolkningen har tillid til er fløjtende ligegyldigt.

Jeg havde nok gjort det samme som Bødskov i hans situation. Der er noget rigtig alvorligt, som ikke må udvikle sig - og Pia K. er desværre både dum og ikke så lidt ondskabsfuld.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Sv: Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af Cirb Fre Dec 13, 2013 10:06 am

Ved ikke hvem blandt social demokraternes spindoktorer, der har fået ideen, men jeg tror der lige er slået en home-run:

Forskellen på Lars og Helle som statsminister:
Bødskov er sgu da ligeglad 1475882_10152451771409689_686883978_n


Den er i fuld gang med at gå viral på de sociale medier.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Sv: Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af Thomas Fre Dec 13, 2013 12:49 pm

Cirb skrev:Ved ikke hvem blandt social demokraternes spindoktorer, der har fået ideen, men jeg tror der lige er slået en home-run:

Forskellen på Lars og Helle som statsminister:
Bødskov er sgu da ligeglad 1475882_10152451771409689_686883978_n


Den er i fuld gang med at gå viral på de sociale medier.

Mvh
Cirb
Den er faktisk meget god, fordi Lars Løkke er en planlægger - han er ikke specielt spontan. Han flytter sig ikke før, han er sikker. Helle tænker måske ikke helt så langt; men hun er hurtig i hovedet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Sv: Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af Jomsviking Fre Dec 13, 2013 1:09 pm

Du mener at rejsekongen er god til at planlægge rejser?

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Sv: Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af Thomas Fre Dec 13, 2013 2:18 pm

Jomsviking skrev:Du mener at rejsekongen er god til at planlægge rejser?

Nej, alt det, der bliver gennemført er jo planer, der er lagt mens Fogh var statsminister. Kommunalreform, sygehusreform, forsvarsordning og formentlig også infrastrukturen. Det er det arbejde Lars Løkke har været dybt involveret i.
De planer er da i skitseform mindst tyve år gamle.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Sv: Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af Jomsviking Fre Dec 13, 2013 6:16 pm

Ja da, det har da bare ikke noget at gøre med rejsekongen - man har folk til at styrelandet mens man flyver på 1. klasse og giver den som vigtigprås.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Sv: Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af Thomas Fre Dec 13, 2013 8:53 pm

Jomsviking skrev:Ja da, det har da bare ikke noget at gøre med rejsekongen - man har folk til at styrelandet mens man flyver på 1. klasse og giver den som vigtigprås.

Du er på galt spor: Lars Løkke har lige bedt Søren Pind om at klappe hesten.

Løkke har en formodning om, at Helle véd præcis, hvad hun gør. Så nu skal Venstre bare lade være med at gå i vejen. Hellepigen og Vestager glemmer ikke. De er begge gift. SF/Enhedslisten har kostet dem begge en udmærket minister. Ingen af de damer er af den tilgivende type.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bødskov er sgu da ligeglad Empty Sv: Bødskov er sgu da ligeglad

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum