Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Så ser det sgu slemt ud.

Go down

Så ser det sgu slemt ud. Empty Så ser det sgu slemt ud.

Indlæg af Thomas Fre Sep 09, 2011 5:34 pm

Ulrikkes handskedukke

Vi kender jo BRF's finansielle og økonomiske indsigt - aldrig forsømmes nogen lejlighed til at sige noget uhæderligt og noget dumt.

Det mest bemærkelsesværdige ved udtalelsen er, at den drejer sig om ALT andet end det relevante for BRF og boligejerne.
BRF forholder sig til finansiering på samme måde som nekrofili forholder sig til erotik.

Sjovt nok at "cheføkonomen" ikke blotter sig med de bevingede ord.

Det, vi nok skal hæfte os ved, er: Man taler NETOP om noget irrelevant.
Det får mig til at spekulere på om det man er i gang med er en nedlukning af BRF under Bankpakke 4.
Det ville overraske mig lidt, for jeg synes ikke BRF er egnet til en Bankpakke 4 løsning - bla. fordi BRF hovedsaglig er en realkredit.

Min skepsis bygger også på, at en opdeling i rød bank/blå bank ikke er mulig i BRF - der er ikke nogen blå del.
Det andet - mht timingen - er, at har Danske Bank vanskeligheder med at finansiere flextumpelortet, så må alt håb for BRF være udelukket. Der har også gennem det sidste halve år været meget stille om BRF.
Det sidste kunne tyde på febrilsk aktivitet under vandoverfladen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så ser det sgu slemt ud. Empty Sv: Så ser det sgu slemt ud.

Indlæg af Gæst Fre Sep 09, 2011 9:54 pm

Thomas skrev:Ulrikkes handskedukke

Vi kender jo BRF's finansielle og økonomiske indsigt - aldrig forsømmes nogen lejlighed til at sige noget uhæderligt og noget dumt.

Det mest bemærkelsesværdige ved udtalelsen er, at den drejer sig om ALT andet end det relevante for BRF og boligejerne.
BRF forholder sig til finansiering på samme måde som nekrofili forholder sig til erotik.

Sjovt nok at "cheføkonomen" ikke blotter sig med de bevingede ord.

Det, vi nok skal hæfte os ved, er: Man taler NETOP om noget irrelevant.
Det får mig til at spekulere på om det man er i gang med er en nedlukning af BRF under Bankpakke 4.
Det ville overraske mig lidt, for jeg synes ikke BRF er egnet til en Bankpakke 4 løsning - bla. fordi BRF hovedsaglig er en realkredit.

Min skepsis bygger også på, at en opdeling i rød bank/blå bank ikke er mulig i BRF - der er ikke nogen blå del.
Det andet - mht timingen - er, at har Danske Bank vanskeligheder med at finansiere flextumpelortet, så må alt håb for BRF være udelukket. Der har også gennem det sidste halve år været meget stille om BRF.
Det sidste kunne tyde på febrilsk aktivitet under vandoverfladen.

BRF har vist også opgivet at klare sig på markedsvilkår. Nu skal kommunismen i stedet afprøves:

"Dermed er markedets udvikling ikke lagt i hænderne på markedet selv, hvilket anses som yderst positivt hos BRFkredit. "

geek geek geek

/BF

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum