Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Svensk blogger

3 deltagere

Go down

Svensk blogger Empty Svensk blogger

Indlæg af Thomas Ons Nov 13, 2013 6:21 pm

Analytikere kan erstattes af hvilket som helst dyr i zoologisk have!

Alytikerna ses emellanåt som välbetalda gissare som skulle kunna ersättas med valfritt djur från Skansen, men i det här fallet ligger bevisbördan på bolagen.
Som Michael Møller siger: Et raflebæger er mere retvisende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Svensk blogger Empty Sv: Svensk blogger

Indlæg af sur gammel mand Ons Nov 13, 2013 11:01 pm

Ja langt hen ad vejen tror jeg det er ganske sandt.

Og når det er sagt og man gerne vil have lidt underholdning og inspiration til at rulle terningerne, så kan jeg klart anbefale Radio 247's program millionærklubben, der løber fra 9-10 på hverdage, men naturligvis også kan downloades.

Meget underholdende at lytte til som udgangspunkt, på trods af nogle af deltagerne (for ikke at sige nærmest alle) er noget mere optimistiske end undertegnede.

Men jeg er selvfølgelig også ekstremt mere skeptisk end gennemsnittet.

Og som udgangspunkt lærer jeg rent faktisk også noget om de enkelte firmaer, muligvis ikke investeringsmæssigt (jævnfør princippet med at rulle en terning) men så i hvert fald informationsmæssigt.

Og Radio 247: I kan tage det helt roligt, det er ikke udelukkende et rent Københavnerprojekt I har gang i.

sur gammel mand

Antal indlæg : 65
Join date : 13/08/11
Age : 105

Tilbage til toppen Go down

Svensk blogger Empty Sv: Svensk blogger

Indlæg af Cirb Ons Nov 13, 2013 11:54 pm

Thomas skrev:Analytikere kan erstattes af hvilket som helst dyr i zoologisk have!
Det er så ikke helt rigtigt - specifikt chimpanser er i gentagne undersøgelser vist at være professionelle analytikere overlegne.
Problemet ligger i at lokke informationerne ud af dem - hver gang jeg står og vifter med mine C20 lister i Aalborg Zoo vender de ryggen til, eller det der er værre.....
Men sådan er det jo med alle der ved noget.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Svensk blogger Empty Sv: Svensk blogger

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum