NEM ID paranoia
+3
klogeaage 35
wh
doctor
7 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
NEM ID paranoia
Sjovt som Nem id problemerne :
http://epn.dk/teknologi2/branchen/ECE6121460/nemid-virker-stadig-ikke-for-alle/
lige falder sammen med problemerne med gældsloftet i USA: 17. okt.
http://www.b.dk/globalt/lettelse-over-gaeldsaftale-vi-har-undgaaet-en-potentiel-katastrofe
Var "katastrofen" indtrådt havde du ikke kunnet flytte dine penge.
http://epn.dk/teknologi2/branchen/ECE6121460/nemid-virker-stadig-ikke-for-alle/
lige falder sammen med problemerne med gældsloftet i USA: 17. okt.
http://www.b.dk/globalt/lettelse-over-gaeldsaftale-vi-har-undgaaet-en-potentiel-katastrofe
Var "katastrofen" indtrådt havde du ikke kunnet flytte dine penge.
doctor- Antal indlæg : 1673
Sv: NEM ID paranoia
Og konspirationsteorierne fortsætter...
Du kunne såmænd bare indlæse en ældre Java-RTM fra www.oracle.com og så har du fuld adgang til din netbank.
Men det vel sjovere at tro på den store onde sammensværgelse så fortsæt da endelig
Du kunne såmænd bare indlæse en ældre Java-RTM fra www.oracle.com og så har du fuld adgang til din netbank.
Men det vel sjovere at tro på den store onde sammensværgelse så fortsæt da endelig
wh- Antal indlæg : 414
Du har som altid hul i hovedet
wh skrev:Og konspirationsteorierne fortsætter...
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Aldrig tildel sammensværgelser den betydning, som kan forklares ud fra stupiditet og inkompentence!wh skrev:Og konspirationsteorierne fortsætter...
Thomas- Antal indlæg : 34544
@TumpeAage
Lad nu være med at udstille din dumhed yderligere ikke?
At der er sikkerhedshuller har absolut ingenting med netbankadgang at gøre. Sikkerhedshullerne udnyttes af andre sider på nettet og ikke netbanken indlysende nok. Der er derfor absolut intet i vejen med at bibeholde eller nedgradere sin Java RTM. Og skulle man være meget nervøs så kan man såmænd bare slå Java fra i sin browser når man ikke lige skal i netbanken. Så er der absolut ingen risiko for at Java-huller kan blive udnyttet.
Men sjovt at du altid skal kommentere mine indlæg 3 sekunder efter der er trykket "Send" mens du arbejder åååhhh så hårdt for din "arbejdsgiver" der kræver din indsats 24/7/365
Arbejdsløse fæ
At der er sikkerhedshuller har absolut ingenting med netbankadgang at gøre. Sikkerhedshullerne udnyttes af andre sider på nettet og ikke netbanken indlysende nok. Der er derfor absolut intet i vejen med at bibeholde eller nedgradere sin Java RTM. Og skulle man være meget nervøs så kan man såmænd bare slå Java fra i sin browser når man ikke lige skal i netbanken. Så er der absolut ingen risiko for at Java-huller kan blive udnyttet.
Men sjovt at du altid skal kommentere mine indlæg 3 sekunder efter der er trykket "Send" mens du arbejder åååhhh så hårdt for din "arbejdsgiver" der kræver din indsats 24/7/365
Arbejdsløse fæ
Sjovt at du tager så grueligt fejl om mit liv og levned ,det understreger bare dine mange fejltagelser .wh skrev:@TumpeAage
Arbejdsløse fæ
Forklar lige hvorfor Du underskriver dig som sådan , troede oprigtigt at Du "arbejdede" inde på Holmens Kanal
HAHAHA - Dejligt den seneste bruger i rækken agamemnon/goldfinger/scott/Lumineux/stangerup/Gert Frobe/maverick/gamma/euro744038/Bolig2000 er banned. Du er og bliver en ussel multiaccount-user. Sjovt at læse dine gamle indlæg under dine forskellige profiler. Fuck hvor har du taget fejl...
Der er ikke noget at vedr. Danske Bank og deres desperate likviditet: Bla. forkert tidspunkt på måneden.klogeaage 35 skrev:
Du har som altid hul i hovedetwh skrev:Og konspirationsteorierne fortsætter...
Det er rigtigt, at der mangler små 20 mia. på folio; men det bedste gæt er, at det har noget med Nordea at gøre.
Deres manipulationer plejer at komme omtrent midt på måneden og har noget at gøre med at flytte guldbarrer fra landsbyer på UdkantsBornholm.
Det er så noget man skal se på valutareserven, som vi kun har månedstal for.
Ja det var jo nærmest et indlæg tilegnet min egen selvironi.
Meeeeen nu da wh tager så voldsomt på vej- så bliver jeg alvorligt i tvivl om der nu alligevel ikke er noget fordækt over det.
Meeeeen nu da wh tager så voldsomt på vej- så bliver jeg alvorligt i tvivl om der nu alligevel ikke er noget fordækt over det.
Du skulle da snakke om at udstille sin dumhed.wh skrev:@TumpeAage
Arbejdsløse fæ
Java sikkerhedshullerne i de ældre versioner kan i den grad true din netbank. Hvis din PC bliver angrebet/inficeret via et af disse sikkerhedshuller, så kan det udnyttes til angreb i det øjeblik du besøger din netbank. DanID har også hidtil skreget om at alle skal opgradere til nyeste Java version hurtigst muligt, men nu anbefaler de pludseligt at benytte en ældre version, der indeholder mindst 15 kendte alvorlige sikkerhedsfejl. Det er satme ikke særligt professionelt.
Og hvor mange almindelige brugere tror du lige sidder og slår deres Java til og fra?
Mange aner knap nok hvad et Java plugin er. Og du gør da tydeligvis slet ikke.
BehnReady- Antal indlæg : 27
Der kan være tale om, at Klinkby = wh faktisk ønsker at snage i folks netbank via disse huller: Danske Bank har jo visse problemer med kunder, der forlader dem.BehnReady skrev:Du skulle da snakke om at udstille sin dumhed.wh skrev:@TumpeAage
Arbejdsløse fæ
Java sikkerhedshullerne i de ældre versioner kan i den grad true din netbank. Hvis din PC bliver angrebet/inficeret via et af disse sikkerhedshuller, så kan det udnyttes til angreb i det øjeblik du besøger din netbank. DanID har også hidtil skreget om at alle skal opgradere til nyeste Java version hurtigst muligt, men nu anbefaler de pludseligt at benytte en ældre version, der indeholder mindst 15 kendte alvorlige sikkerhedsfejl. Det er satme ikke særligt professionelt.
Og hvor mange almindelige brugere tror du lige sidder og slår deres Java til og fra?
Nu kræver det jo en vis intelligens at udnytte disse huller, så det er nok ikke det Danske Bank kan gøre brug afThomas skrev:
Der kan være tale om, at Klinkby = wh faktisk ønsker at snage i folks netbank via disse huller: Danske Bank har jo visse problemer med kunder, der forlader dem.
Deres IT afdeling er såmænd ikke værst - trods at de har skullet tage øretæverne for at direktionen svindler og laver checkrytteri.BehnReady skrev:Nu kræver det jo en vis intelligens at udnytte disse huller, så det er nok ikke det Danske Bank kan gøre brug afThomas skrev:
Der kan være tale om, at Klinkby = wh faktisk ønsker at snage i folks netbank via disse huller: Danske Bank har jo visse problemer med kunder, der forlader dem.
Enig, at Klinkby har søbet af visdommens kilde med et piskeris - og man har holdt sandheden fra ham for, at han ikke i sædvanlig uduelig klodsethed skulle komme til indirekte at røbe noget væsentligt. Selvfølgelig tjekker man med ulovlige midler - også steder, man ikke har adkomst til.
Ja, det kan da godt være; men jeg begynder også at lugte flæskesvær på bankfolks skinker.doctor skrev:Ja det var jo nærmest et indlæg tilegnet min egen selvironi.
Nordea
Det kan godt være, at det er tilfældigt; men her fredag:
1) Foliokontoen på Nationalbanken er fyldt til spygattet.
2) Nordea plejer at være i svære problemer på denne tid af måneden.
3) Når et banksvin som wh = Klinkby (?) har løjet og svindlet så tit, så er sandsynligheden for at psykopaten ved et uheld skulle sige noget rigtigt mere end fjern.
4) Det er Nordea, der laver knuder - så selv svindleren Klinkby's uforsvarlige "råd" er uaktuelt.
Så jo, doctor: Det kan godt være, at Dine værste anelser er rigtige.
Java er ikke min primære udviklingsplatform, men jeg har da udviklet flere ting som fx. en Windows service der kommunikerer på TCP-sockets med diverse eksterne enheder, analyserer hvor data kommer fra (ASTM-protokollen) og sender pakkerne videre til andre servere på nettet. Derudover et AIX cronjob der håndterer HTTP post/requests fra vores primære system til en server der returnerer visse oplysninger for personer i systemet og sidst har jeg udviklet nogle Informix UDR'er som erstatning for nogle ældre C-rutiner der ligger indlejret i Informix og som kun kan opdateres ved at hive alle brugerne af systemet.BehnReady skrev:Java sikkerhedshullerne i de ældre versioner kan i den grad true din netbank. Hvis din PC bliver angrebet/inficeret via et af disse sikkerhedshuller, så kan det udnyttes til angreb i det øjeblik du besøger din netbank. DanID har også hidtil skreget om at alle skal opgradere til nyeste Java version hurtigst muligt, men nu anbefaler de pludseligt at benytte en ældre version, der indeholder mindst 15 kendte alvorlige sikkerhedsfejl. Det er satme ikke særligt professionelt.
Min primære udviklingsplatform pt. er ASP .NET med C# som code-behind for vores webapplikation.
Hvad er din arbejdsmæssige baggrund for dine udtalelser?
wh skrev:Java er ikke min primære udviklingsplatform, men jeg har da udviklet flere ting som fx. en Windows service der kommunikerer på TCP-sockets med diverse eksterne enheder, analyserer hvor data kommer fra (ASTM-protokollen) og sender pakkerne videre til andre servere på nettet. Derudover et AIX cronjob der håndterer HTTP post/requests fra vores primære system til en server der returnerer visse oplysninger for personer i systemet og sidst har jeg udviklet nogle Informix UDR'er som erstatning for nogle ældre C-rutiner der ligger indlejret i Informix og som kun kan opdateres ved at hive alle brugerne af systemet.BehnReady skrev:Java sikkerhedshullerne i de ældre versioner kan i den grad true din netbank. Hvis din PC bliver angrebet/inficeret via et af disse sikkerhedshuller, så kan det udnyttes til angreb i det øjeblik du besøger din netbank. DanID har også hidtil skreget om at alle skal opgradere til nyeste Java version hurtigst muligt, men nu anbefaler de pludseligt at benytte en ældre version, der indeholder mindst 15 kendte alvorlige sikkerhedsfejl. Det er satme ikke særligt professionelt.
Min primære udviklingsplatform pt. er ASP .NET med C# som code-behind for vores webapplikation.
Har Ganske Blank`s IT afdeling hjulpet dig med dette skriv.
Det er en ren Lars Løkke du har gang i.
Ahahahaaaaa... MUAHAHAAAAAAA
Man logger på et komplet tilfældigt tidspunkt fredag aften og der går sølle 10 minutter før idioten TumpeÅge har svaret på mit indlæg !! Det er jo HELE tiden du overvåger alt hvad der bliver skrevet ikke sandt??
HAHAHAHAAAAA... Du er jo sygeligt besat menneske af det her ligegyldige forum. Få dig nu et arbejde og en kæreste ik? Måske det kan vise dig andre sider af livet så du ikke skal sidde og trykke Refresh i din browser konstant døgnet rundt
Man logger på et komplet tilfældigt tidspunkt fredag aften og der går sølle 10 minutter før idioten TumpeÅge har svaret på mit indlæg !! Det er jo HELE tiden du overvåger alt hvad der bliver skrevet ikke sandt??
HAHAHAHAAAAA... Du er jo sygeligt besat menneske af det her ligegyldige forum. Få dig nu et arbejde og en kæreste ik? Måske det kan vise dig andre sider af livet så du ikke skal sidde og trykke Refresh i din browser konstant døgnet rundt
Ja korrekt er blevet lidt sen i det på min gamle dage ,gik der virkelig 10 minutter ,,,,,,er sgu lang responstid,,,,,, skal nok oppe mig ,som nu med ca 2 minutter.wh skrev:Ahahahaaaaa... MUAHAHAAAAAAA
.
Hr. hul i hovedetklogeaage 35 skrev:wh skrev:Java er ikke min primære udviklingsplatform, men jeg har da udviklet flere ting som fx. en Windows service der kommunikerer på TCP-sockets med diverse eksterne enheder, analyserer hvor data kommer fra (ASTM-protokollen) og sender pakkerne videre til andre servere på nettet. Derudover et AIX cronjob der håndterer HTTP post/requests fra vores primære system til en server der returnerer visse oplysninger for personer i systemet og sidst har jeg udviklet nogle Informix UDR'er som erstatning for nogle ældre C-rutiner der ligger indlejret i Informix og som kun kan opdateres ved at hive alle brugerne af systemet.BehnReady skrev:Java sikkerhedshullerne i de ældre versioner kan i den grad true din netbank. Hvis din PC bliver angrebet/inficeret via et af disse sikkerhedshuller, så kan det udnyttes til angreb i det øjeblik du besøger din netbank. DanID har også hidtil skreget om at alle skal opgradere til nyeste Java version hurtigst muligt, men nu anbefaler de pludseligt at benytte en ældre version, der indeholder mindst 15 kendte alvorlige sikkerhedsfejl. Det er satme ikke særligt professionelt.
Du "glemte" at svare på ovennævnte.
ublabu
Jeg er software udvikler og har været det de sidste 15 år. Men jeg er sådan set ligeglad med hvad du laver, for du tager stadig fejl. Det er noget forbandet vrøvl at påstå at sikerhedshullerne ikke kan udnyttes til et angreb på din netbank.wh skrev:Java er ikke min primære udviklingsplatform, men jeg har da udviklet flere ting som fx. en Windows service der kommunikerer på TCP-sockets med diverse eksterne enheder, analyserer hvor data kommer fra (ASTM-protokollen) og sender pakkerne videre til andre servere på nettet. Derudover et AIX cronjob der håndterer HTTP post/requests fra vores primære system til en server der returnerer visse oplysninger for personer i systemet og sidst har jeg udviklet nogle Informix UDR'er som erstatning for nogle ældre C-rutiner der ligger indlejret i Informix og som kun kan opdateres ved at hive alle brugerne af systemet.BehnReady skrev:Java sikkerhedshullerne i de ældre versioner kan i den grad true din netbank. Hvis din PC bliver angrebet/inficeret via et af disse sikkerhedshuller, så kan det udnyttes til angreb i det øjeblik du besøger din netbank. DanID har også hidtil skreget om at alle skal opgradere til nyeste Java version hurtigst muligt, men nu anbefaler de pludseligt at benytte en ældre version, der indeholder mindst 15 kendte alvorlige sikkerhedsfejl. Det er satme ikke særligt professionelt.
Det er lige præcis det, der er afslørende.klogeaage 35 skrev:
Klinkby er jo en femterangs journalist der prøver at give udtryk for en dyb faglig indsigt, som han har hugget andre steder. Det er derfor man altid skal komme med referencer.
Det, der er sagen er: Når denne gang mental "cut and paste" så udgiver sig for at være en og samme person - med forskellige identiteter, så kommer de i modstrid. Klinkby har aldrig lært et fag!
Jeg kan sagtens hamre to søm i bræt; men ... hvis jeg slår et skur op, så vil der altid være noget, jeg ikke har tænkt på - og lortet ramler.
Det er helt det samme med litteratur studier, når man skal finde ud af en tekst: Hænger den sammen? Er den troværdig, som de kalder det? Spørgsmålet er ikke så meget om historien er sand; men hænger den sammen? Der er udmærket science fiction, der naturligvis ikke er "sand"; men er den uden indre modstrid?
Det er ligesom med det anonyme brev i "skattesagen": Det hænger ikke sammen! En advokatsekretær skriver ikke sådan!
Det har som sådan ikke noget at gøre med, hvor mange pseudonymer man bruger, når hvert af dem har den sammen (eller en variant deraf) indre svaghed og selvmodsigelse. Klinkby kan ikke bare "genskabe" sig selv i en ny identitet med andre "synspunkter" for at skjule sin dagsorden.
Folk ændrer sig ikke! Det er så et af problemerne i modning af personlighed: Finde ud af, hvem man egentlig selv er! Hvorfor man i overvejende grad, når man har muligheden for det, spiser jordbærsyltetøj til ost - f.eks.! Væsentligt? Det kan være et konsistent træk.
Vi så i Berlingske et eksempel: Jens Chr. Hansen kom med noget pladder om, at APM havde gjort noget helt nyt med donationen til skolelærernes uddannelse.
Overhovedet ikke: Det er en minimal tilpasning af APM's måde at handle på: Landet og APM har brug for hinanden. Jamen så finder man en måde at gøre tingene på. APM hænger nemlig sammen - det gør regeringen sådan set også.
Det gør Jens Chr. Hansen ikke! Dvs. der er ét eller andet han skal dække over. Hvad? Formentlig, at han har ruineret sig selv og nu laver alle mulige krumspring på Danske Banks foranledning, fordi han tror, at det vil redde ham.
Det er lige præcis sagen!BehnReady skrev:Jeg er software udvikler og har været det de sidste 15 år. Men jeg er sådan set ligeglad med hvad du laver, for du tager stadig fejl. Det er noget forbandet vrøvl at påstå at sikerhedshullerne ikke kan udnyttes til et angreb på din netbank.
Din baggrund er ligegyldig! Det interessante er om det, Du siger er rigtigt.
Klinkby=wh hænger ikke sammen!
Det er det, der afslører wh (eller, hvad han nu hedder for tiden: Trader var et andet pseudonym): Dels kan det han siger ikke være rigtigt, dels er det i sammenhængen irrelevant.
Det er ligesom "ægteparret" Axgils kampagne for homoseksuelles rettigheder. Fint nok, at de fandt den måde at leve sammen på - og folk må aftale, hvad det skal være, blot det ikke er i modstrid med anden lovgivning (grundlæggende i dansk - og romersk ret); men det var jo ikke det egentlige: Det skulle dække over, at de var gamle nazister og pædofile.
Det er sådan noget, som Du falder over - ja, det springer direkte i øjnene!
Spørgsmålet er nu, hvad den gang sludder skal dække over - som også doctor var inde på et sted. En læge lærer at se på nogle symptomer og sjusse sig til hvad det kan være. Jeg ved også, at jeg f.eks. har en forfærdelig snue. En læge kan da også se det - omgående: Det er ikke det, der er problemet!
Hvad kan det skjule? Er snuen blot et påskud til at søge læge? Er der i virkeligheden tale om en langt alvorligere lungesygdom i et tidligt stadie? I givet fald hvilken?
NEM-lig.
Thomas: Jeg kan nu godt lide, når du kommer i det filosofiske hjørne.
Og ja det er sådan en rygmarvsrefleks at reagere på det der ikke umiddelbart er synligt - men alligevel stikker ud.
Thomas: Jeg kan nu godt lide, når du kommer i det filosofiske hjørne.
Og ja det er sådan en rygmarvsrefleks at reagere på det der ikke umiddelbart er synligt - men alligevel stikker ud.
Undskyld: men jeg læser altid korrektur lidt for sent.
men NEJ NEJ NEJ jeg har altså ikke skrevet det brev om Thorning skattesagen. Jeg sætter altid masser af kommaer - forkert.
men NEJ NEJ NEJ jeg har altså ikke skrevet det brev om Thorning skattesagen. Jeg sætter altid masser af kommaer - forkert.
Side 1 af 2 • 1, 2
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum