Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det gjorde Ritt Bjerregaard også

+3
Plyds
Thomas
Cirb
7 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af guldimund Søn Nov 03, 2013 12:46 pm

Altså er der ikke tre parter der kan have hældt denne "ulykke" ned over Løkke. Eller alle tre på samme tid :

1. HTS med en tak for sidst for hendes skattesag og

2. DB for ikke at vil være marionet. Han flyttede jo fra Græsted, så går vi til

3. Maersk ( 3GI ) som roder i bilagene.

Hvem foreslog ham som 3GI formand. Noget helt andet : Hvor mange 3GI'ere alikes findes der mon ?

Det var den konspiration med mest mening jeg kan komme i tanke om.
guldimund
guldimund

Antal indlæg : 297
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Søn Nov 03, 2013 1:19 pm

Plyds skrev:Ulykke går ingen steder. det har han ikke råd til. Tilsyneladende konstante kontante pengeproblemer, fuskeri, forglemmelser, eller bare diletantisk.
Hvem ved?
Men har er i lommen på sin banke, som en anden Pinoccio, og må danse til deres pibe. Sådan en "KØBT" person på borgen er for værdifuld til at smide ud.... Uløkke bli'r!
http://www.b.dk/politiko/loekke-jeg-har-betalt-for-meget-i-skat

Han tror sgu han kan overleve det her skrev:Lars Løkke Rasmussen afviser nu, at han har betalt for lidt i skat. Faktisk har han indbetalt for meget, oplyser han.

»Ifølge min revisor, Deloitte, har jeg betalt for meget i skat i 2012 (også når der er taget korrekt højde for mine diæter fra GGGI). Det prøver vi nu at rette op på. Derudover har jeg ingen kommentarer til mine private skatteforhold,« skriver Lars Løkke Rasmussen lørdag nat i en statusopdatering på Facebook.
Hans samlede skattebetalings korrekthed har ikke noget med noget at gøre .....
Han har undladt at oplyse om et skattepligtigt beløb, han har gjort det sådan han får en bøde og han har tydeligvis gjort det med vilje.
Hvis han ikke forstår det selv, kommer han til at blive hjulpet.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Søn Nov 03, 2013 1:21 pm

guldimund skrev:

Det var den konspiration med mest mening jeg kan komme i tanke om.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hanlon's_razor

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af guldimund Søn Nov 03, 2013 1:25 pm

Cirb skrev:
guldimund skrev:

Det var den konspiration med mest mening jeg kan komme i tanke om.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hanlon's_razor

Mvh
Cirb
Jep. Der var den. Ockhams razor ville være end på Hanlon's
guldimund
guldimund

Antal indlæg : 297
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Thomas Søn Nov 03, 2013 6:05 pm

guldimund skrev:
Cirb skrev:
guldimund skrev:

Det var den konspiration med mest mening jeg kan komme i tanke om.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hanlon's_razor

Mvh
Cirb
Jep. Der var den. Ockhams razor ville være end på Hanlon's
Der er et problem med APM.

1) APM er reelt aktionæren i Danske Bank.
2) GGGI har hovedsagligt Koreansk bidragyder. Korea er reelt leverandør af skibene til APM - har nu bestilt 4 produkttankere på - ikke Daewoo; men Sungdong.
3) Brasilien, som det seneste med datteren går på, har APM efterladt den lokale samarbejdspartner i fuldstændig fallit, fordi oliefelterne ikke havde den størrelse som forudsat.

Jeg tror ikke så meget, at der er tale om konspiration, som den mindste modstand. Altså vi har noget olie, nogle skibe og nogle meget besværlige arabere: Hvordan kommer vi uden om det? Da tid er penge, så hvad er den nemmeste vej?

Normalt ville man have brugt udenrigsministeriet til at skabe de kontakter; men vi har en totalt umulig udenrigsminister (der p.t. bekvemt nok er syg), der ikke alene er dum - han er meget dum - han er også af sådan en karakter, at man ikke kan stole på ham - igen kan stole på ham.
EU, ja den tager Mutter sig af, Nato, det kører af sig selv - og der er Fogh jo udmærket placeret. APM? Et problem, for de Konservative dur til absolut ingenting.

At det blev "miljø" er lige som en kaffeklub: Man kunne reelt lige så godt drikke the; men nu blev det så kaffe.

Endelig en ting: APM er reelt USNavy, fordi det er det eneste rederi, der med kort varsel kan transportere en Amerikansk arme! De amerikanske rederier dur til: Ingenting.

Der er ikke tale om en central planlægning som sådan, der er tale om her og nu løsninger, der virker. Det er det, der er brug for - for Kina bliver ikke til noget - og det sammenbrud har været undervejs gennem flere år, som jeg så viist har bemærket.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Søn Nov 03, 2013 6:11 pm

Fuldstændig radiotavshed.
En latterlig kommentar på face-book kl 02 i nat og siden intet.
Heller ingen løjtnanter ude i desperate redninger eller forklaringer.
Bare tavshed.
Jeg tror Claus Hjorth, Berthel Haarder og et par andre er ved at forklare Løkke, at han er helt alene og at det er helt slut.
Han går inden dagen er omme.

Mvh
Cirb


_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Thomas Søn Nov 03, 2013 6:34 pm

Cirb skrev:Fuldstændig radiotavshed.
En latterlig kommentar på face-book kl 02 i nat og siden intet.
Heller ingen løjtnanter ude i desperate redninger eller forklaringer.
Bare tavshed.
Jeg tror Claus Hjorth, Berthel Haarder og et par andre er ved at forklare Løkke, at han er helt alene og at det er helt slut.
Han går inden dagen er omme.

Mvh
Cirb

Det kan godt være, for problemet er, at han er insolvent. Spørgsmålet er, hvem, der kommer i stedet? Hverken Peter Christensen, Kristian Jensen eller nogen af de andre har format til det. Løsningen kan være, at han bliver som partiformand og man får en anden i Folketinget til ikke at sige noget.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Søn Nov 03, 2013 6:43 pm

Thomas skrev:Det kan godt være, for problemet er, at han er insolvent. Spørgsmålet er, hvem, der kommer i stedet? Hverken Peter Christensen, Kristian Jensen eller nogen af de andre har format til det. Løsningen kan være, at han bliver som partiformand og man får en anden i Folketinget til ikke at sige noget.
Det kan jeg heller ikke gennemskue. Det er formentlig en af grundene til at han ikke røg i første omgang og til at Venstre intet har sagt endnu.
Kristian Jensen tror helt sikkert det skal være ham, og os der ikke vil Venstre noget godt kan da håbe han får det, som han vil have det...
Men mon ikke Hjorth og Bertel har en anden mening og for meget at skulle have sagt.
Så er der Søren Pind - ham kan jeg faktisk godt lide, men mon ikke han er for kantet og sær til en statsminister kandidat ?
Så er der 10 noksagter i Kristina Jensen klassen, der sikkert alle sammen føler historien kalde lige nu, men de kan glemme det kan de....

Jeg tror bedste bud er en socialdemokratiet 2002 løsning med Claus Hjorth.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Thomas Søn Nov 03, 2013 6:58 pm

Cirb skrev:
Thomas skrev:Det kan godt være, for problemet er, at han er insolvent. Spørgsmålet er, hvem, der kommer i stedet? Hverken Peter Christensen, Kristian Jensen eller nogen af de andre har format til det. Løsningen kan være, at han bliver som partiformand og man får en anden i Folketinget til ikke at sige noget.
Det kan jeg heller ikke gennemskue. Det er formentlig en af grundene til at han ikke røg i første omgang og til at Venstre intet har sagt endnu.
Kristian Jensen tror helt sikkert det skal være ham, og os der ikke vil Venstre noget godt kan da håbe han får det, som han vil have det...
Men mon ikke Hjorth og Bertel har en anden mening og for meget at skulle have sagt.
Så er der Søren Pind - ham kan jeg faktisk godt lide, men mon ikke han er for kantet og sær til en statsminister kandidat ?
Så er der 10 noksagter i Kristina Jensen klassen, der sikkert alle sammen føler historien kalde lige nu, men de kan glemme det kan de....

Jeg tror bedste bud er en socialdemokratiet 2002 løsning med Claus Hjorth.

Mvh
Cirb
Der er også noget, jeg ikke kan gennemskue: Jeg kan bare se, at i visse sager har han virket som udenrigsminister.
Skulle han væk, så havde man allerede fundet et lille pænt job til ham - som så mange af de andre venstrefolk - og han havde været gået INDEN SIFI forliget: Det er det jeg ikke kan få til at passe sammen.
Det andet er, at han er ikke specielt taburetklæbende.
Endelig har han noget på nogen - ikke i Venstre; men i regeringen. Alene fordi, han har været statsminister: Derfor vil han have oplysninger om visse af regeringens medlemmer - fra PET. For om ikke andet, har det landet Thorning i samme suppe som Løkke befandt sig i med hendes "skattesag": Nemlig en nødvendig udrensning indenfor regeringspartierne - læg mærke til at Vestager holder sin mund.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Nej Cirb. Det er for tidligt at afskrive Løkke.

Indlæg af Thomas Søn Nov 03, 2013 7:14 pm

V rejser sig.

+ 2½%

I blå blok er Dansk Folkeparti således faldet tilbage fra 16,9 til 15,2 procent af stemmerne over de seneste to uger. Også Liberal Alliance og De Konservative er gået lidt tilbage til 5,2 og 3,1 procent, hvilket stort set udligner Venstres fremgang.

I rød blok er både Socialdemokraterne og SF gået marginalt frem i de sidste to uger til henholdsvis 22,9 og 6,9 procent af stemmerne.
Det er borgerlige vælgere, der flytter sig - ikke socialdemokrater, der vandrer hjem.

Jeg tror ikke de forsøg på at holde gryden i kog vil lykkes.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Søn Nov 03, 2013 7:21 pm

Thomas skrev:V rejser sig.

+ 2½%

I blå blok er Dansk Folkeparti således faldet tilbage fra 16,9 til 15,2 procent af stemmerne over de seneste to uger. Også Liberal Alliance og De Konservative er gået lidt tilbage til 5,2 og 3,1 procent, hvilket stort set udligner Venstres fremgang.

I rød blok er både Socialdemokraterne og SF gået marginalt frem i de sidste to uger til henholdsvis 22,9 og 6,9 procent af stemmerne.
Det er borgerlige vælgere, der flytter sig - ikke socialdemokrater, der vandrer hjem.

Jeg tror ikke de forsøg på at holde gryden i kog vil lykkes.
Han er færdig.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty S + V

Indlæg af Thomas Søn Nov 03, 2013 7:25 pm

51,5%

S + V + R = 58,4 %

Nu skal det bare have tid til at virke på Dansk Folkeparti - yderligere altså.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Så er det officielt: Løkke bliver!

Indlæg af Thomas Søn Nov 03, 2013 10:31 pm

Thomas Larsen i Berlingske

Han mener at Løkke sidder fast i kviksandet.

Det afgør sagen: Thomas Larsen har ikke bestilt andet hele sit voksne liv - end at tage fejl. Det er så konsekvent, at man bliver helt uhyggelig til mode. Han har simpelt hen aldrig ret! Det er en rimelig pålidelig indikator.

Disse pressekampagner holder indtil en meningsmåling kommer. Det, der er spørgsmålet er, hvem, der egentlig har interesse i denne hetz.
Det er ikke Socialdemokratiet som sådan - så havde det været langt bedre koordineret.

Det mest sandsynlige er, at det er nogle af kommunisternes grønne beskæftigelsesarbejdere. Vi har det sidste halve års tid set en unaturlig alliance mellem kommunister og Dansk Folkeparti - der nu nok fiser ud. Dansk Folkeparti og kommunisterne har så lidt til fælles at deres lange fingre kommer til at slå hinanden væk.

Vi så det i Patentdomstolssagen, hvor regeringen - formentlig med stort held - fik spillet Dansk Folkeparti og Enhedslisten ud mod hinanden: Til Tullemandens frådende arrigskab.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Man Nov 04, 2013 12:40 am

Cirb skrev:Fuldstændig radiotavshed.
En latterlig kommentar på face-book kl 02 i nat og siden intet.
Heller ingen løjtnanter ude i desperate redninger eller forklaringer.
Bare tavshed.
Jeg tror Claus Hjorth, Berthel Haarder og et par andre er ved at forklare Løkke, at han er helt alene og at det er helt slut.
Han går inden dagen er omme.

Mvh
Cirb

Men nej, det gjorde han så ikke....

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Thomas Man Nov 04, 2013 12:47 am

Cirb skrev:
Cirb skrev:Fuldstændig radiotavshed.
En latterlig kommentar på face-book kl 02 i nat og siden intet.
Heller ingen løjtnanter ude i desperate redninger eller forklaringer.
Bare tavshed.
Jeg tror Claus Hjorth, Berthel Haarder og et par andre er ved at forklare Løkke, at han er helt alene og at det er helt slut.
Han går inden dagen er omme.

Mvh
Cirb

Men nej, det gjorde han så ikke....

Mvh
Cirb
Der er et eller andet, som vi ikke ved. Det har Lars Løkke formentlig gjort opmærksom på de møder. Det eneste, det har haft til formål de sidste par tage er evt. at trække tiden ud, så man kunne hugge hovedet af nogen andre.

Der kan også ske noget i morgen - skønt jeg tvivler.

Der ligger pr. 1/11 2013 12 mia. i uudnyttede folio faciliteter i Nationalbanken. Det passer faktisk temmelig præcist med de 12,3 mia i pengepolitiske udlån. Samtidig har der været - mildest talt - ballade om Danske Banks 3 kvartals katastrofe, hvor man har koncentreret sig om det irske eventyr.

Jeg har tidligere formodet, at der var tale om et lån til BRF med Danske Bank som stråmand: Den opfattelse har jeg revideret - bla. fordi sikkerheden bag det lån nok ikke er flex-lort overhovedet: Det kan man se af den drypvise aftrapning af lånet. At Danske Bank har benyttet lånet til at finansiere NIB, det er noget andet og sagen rimelig perifær: Undtagen, at man nu forsvinder ud af Irland; men man har også reduceret sit shippingudlån med et tilsvarende beløb. Der er så noget, der tyder på, at den sikkerhed er blevet konverteret til andre kreditter - virksomhedsobligationslån f.eks. Det vil betyde, at der ligger et sted i Nationalbanken og banksfæren 12,3 mia. og keder sig.
Der har man jo ikke kunnet kontrollere Løkke, fordi han ikke er medlem af Nationalbankens bestyrelse. Så skal man have ham passiveret på anden måde, så Danske Bank ikke har adgang til overvejelserne.

Det er et meget kompliceret spil, hvor jeg selv i heldigste tilfælde kun har en fornemmelse af omrids; men jeg tror ikke det har en fis at gøre med flybilletter. Hvad vælgerne mener: Komplet ligegyldigt, fordi dem, der stemmer på Løkke og Helle - det er sgu de samme som hele tiden har stemt på de to.

Det kan være fordi man har brugt dagen til at forklare den små spruthysteriske, at trusler mod oppositionen kan hun godt glemme. Det er derfor Karsten AAen er med; Han er nemlig rigtig kommunist - og ham har man noget på. Det har Løkke også som tidligere statsminister.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Plyds Man Nov 04, 2013 1:23 am

Lars Uløkke bliver snart slagtet af sine egne. Han er færdig som statsministerkandidat, og det ved partiet. Han er fredet ind til en kronprins er kørt i stilling. Derefter kappes han fra.

Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Thomas Man Nov 04, 2013 1:44 am

Plyds skrev:Lars Uløkke bliver snart slagtet af sine egne. Han er færdig som statsministerkandidat, og det ved partiet. Han er fredet ind til en kronprins er kørt i stilling. Derefter kappes han fra.

Sådan er det ALTID! Sagen er bare, at der er ikke nogen kronprins! Læg mærke til alle damerne som Lykke Friis mm. de er fjernet. Den har vi dækket! Ligesom Helle T har dækket, at der er ikke noget alternativ til hende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Ons Nov 06, 2013 9:52 am

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/11/06/1106061438.htm

Og på et eller andet tidspunkt får vi vel også at vide om Løkke raporterede sine diæter til moderniserings styrelsen før eller efter pressen begyndte at interessere sig for sagen.
Jeg har et kvalificeret gæt.


Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Ons Nov 06, 2013 11:23 am

Cirb skrev:http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/11/06/1106061438.htm

Og på et eller andet tidspunkt får vi vel også at vide om Løkke raporterede sine diæter til moderniserings styrelsen før eller efter pressen begyndte at interessere sig for sagen.
Jeg har et kvalificeret gæt.


Mvh
Cirb
 
http://www.b.dk/politiko/loekke-smoelede-med-modregning-i-ministerloen

Tanten (min understregning) skrev:En lille måned senere – 18. oktober – afsender Moderniseringsstyrelsen, hvad styrelsen selv karakteriserer som en »rykker« i aktlisten. Men der foreligger fortsat ingen indberetning fra Lars Løkke Rasmussen.
26. november 2012 bliver »2. rykker« i sagen sendt på mail til Lars Løkke Rasmussen. I rykkeren gives Venstres formand en ny deadline 3. december for at vende tilbage med oplysningerne om hans modregningspligtige indkomst.
Ti dage efter denne deadline – altså knap tre måneder efter den første anmodning og to rykkere senere – kontakter Lars Løkke Rasmussen Moderniseringsstyrelsen. Her beklager Venstres formand det sene svar blandt andet med henvisning til, at han er flyttet og dødsfald i familien og skriver:
»Jeg har i indeværende år (2012) fået udbetalt et honorar for mit medlemskab af Nationalbankens repræsentantsskab på 20.181,98 brutto. I 2013 forventes honoraret at være 22.016 kr. Har derudover ikke aktuelle, modberegningspligtige indtægter,« skriver Lars Løkke Rasmussen og forklarer, at han på et senere tidspunkt vil få udbetalt et honorar som formand for GGGI.
Diæterne fremgår ikke
De omdiskuterede diæter, som Berlingske i søndags kunne dokumentere udbetalt i perioden 20. juni til 6. december 2012, fremgår ikke af indberetningen fra Venstres formand 13. december 2012.
Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Thomas Ons Nov 06, 2013 12:17 pm

Cirb skrev:
Cirb skrev:http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/11/06/1106061438.htm

Og på et eller andet tidspunkt får vi vel også at vide om Løkke raporterede sine diæter til moderniserings styrelsen før eller efter pressen begyndte at interessere sig for sagen.
Jeg har et kvalificeret gæt.


Mvh
Cirb
 
http://www.b.dk/politiko/loekke-smoelede-med-modregning-i-ministerloen

Tanten (min understregning) skrev:En lille måned senere – 18. oktober – afsender Moderniseringsstyrelsen, hvad styrelsen selv karakteriserer som en »rykker« i aktlisten. Men der foreligger fortsat ingen indberetning fra Lars Løkke Rasmussen.
26. november 2012 bliver »2. rykker« i sagen sendt på mail til Lars Løkke Rasmussen. I rykkeren gives Venstres formand en ny deadline 3. december for at vende tilbage med oplysningerne om hans modregningspligtige indkomst.
Ti dage efter denne deadline – altså knap tre måneder efter den første anmodning og to rykkere senere – kontakter Lars Løkke Rasmussen Moderniseringsstyrelsen. Her beklager Venstres formand det sene svar blandt andet med henvisning til, at han er flyttet og dødsfald i familien og skriver:
»Jeg har i indeværende år (2012) fået udbetalt et honorar for mit medlemskab af Nationalbankens repræsentantsskab på 20.181,98 brutto. I 2013 forventes honoraret at være 22.016 kr. Har derudover ikke aktuelle, modberegningspligtige indtægter,« skriver Lars Løkke Rasmussen og forklarer, at han på et senere tidspunkt vil få udbetalt et honorar som formand for GGGI.
Diæterne fremgår ikke
De omdiskuterede diæter, som Berlingske i søndags kunne dokumentere udbetalt i perioden 20. juni til 6. december 2012, fremgår ikke af indberetningen fra Venstres formand 13. december 2012.
Mvh
Cirb
Nå nå.

Jeg tror bare ikke det er relevant.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Tors Nov 07, 2013 7:52 pm

Amatør nisse.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Plyds Tors Nov 07, 2013 7:55 pm

Nå nå - havde "man" også lige "glemt" at opgive værdien af fri bil.... Jeg syntes det ligner bevidst skatteunddragelse efterhånden. Løkke er IGEN taget med hånden dybt nede i kagedåsen.

Han bli'r aldrig statsminister med de sager i rygsækken. Heldigvis!
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Thomas Tors Nov 07, 2013 10:14 pm

Plyds skrev:Nå nå - havde "man" også lige "glemt" at opgive værdien af fri bil.... Jeg syntes det ligner bevidst skatteunddragelse efterhånden. Løkke er IGEN taget med hånden dybt nede i kagedåsen.

Han bli'r aldrig statsminister med de sager i rygsækken. Heldigvis!
Det blev han da ikke i forvejen Dit fjols.
Alt det ævl om blå blok er jo bare Thomas Larsen i Berlingske, der bestemmer!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 3 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum