Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Forbrugsnedgangen er fortrinsvis København og Sjælland

5 deltagere

Go down

Forbrugsnedgangen er fortrinsvis København og Sjælland Empty Forbrugsnedgangen er fortrinsvis København og Sjælland

Indlæg af Thomas Ons Apr 10, 2013 1:33 pm

DST

Det tror da Fanden! Det er i København og på Sjælland de værste flextumper er - forgældede og insolvente.

Det er jo ikke fordi forbrugerne holder på pengene - det er fordi de ingen penge har!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34541

Tilbage til toppen Go down

Forbrugsnedgangen er fortrinsvis København og Sjælland Empty Endnu en fremragende manipulation fra Borgsmidt

Indlæg af wh Ons Apr 10, 2013 2:40 pm

Fra professor Borgsmidts eget link: "En vigtig årsag til tilbagegangen i forbruget i de østlige regioner er et fald i forbruget af luksusprægede varer. Forbrugsgruppen fritidsudstyr, underholdning og rejser er således reduceret med 10.000 kr. i de østlige regioner"

Er man fattig fordi man køber færre fladskærme, rejser og teaterture?? Nej Thomas, det er man ikke. Det er helt naturligt, at folk er tilbageholdende med at købe den slags varer i krisetider. Og nærstuderer man så tabellen sidst i dokumentet ser man også, at Hovedstaden og Sjælland stadig har det højeste forbrug af luksusvarer til trods for krisen.

Derudover "glemmer" oraklet også lige at oplyse, at Region Sjælland stadig har det højeste forbrug af alle regioner mens Region H ligger nr. 3 et mulehår efter Region Midtjylland.

Både Region H og Region Sjælland har et forbrug der ligger over landsgennemsnittet.

Læs dine kilder inden du drager forhastede konklusioner en anden gang. Men som altid med dig så er konklusionen jo klar længe inden gennemlæsningen cheers

wh

Antal indlæg : 414

Forbrugsnedgangen er fortrinsvis København og Sjælland Empty Sv: Forbrugsnedgangen er fortrinsvis København og Sjælland

Indlæg af sur gammel mand Tors Apr 11, 2013 1:44 am

Må jeg foreslå moderatorerne for så vidt som de er i stand til det fluks at offentliggøre det fulde navn på den bruger der skjuler sig under brugernavnet "wh".

Er man i stand til at slynge om sig med andres angivelige navne ( for så vidt som det er brugerens korrekte navn), kan man naturligvis også tåle at få sit eget navn gjort kendt i et bredere forum.

Personligt hæger jeg om mit privatliv...også på nettet.

sur gammel mand

Antal indlæg : 65

Forbrugsnedgangen er fortrinsvis København og Sjælland Empty Sv: Forbrugsnedgangen er fortrinsvis København og Sjælland

Indlæg af Marovingian Tors Apr 11, 2013 3:02 am

wh skrev: Er man fattig fordi man køber færre fladskærme, rejser og teaterture??
Hvor ser du ordet "fattig" i Thomas oprindelige post? Klassisk troll, at fordreje et emne ved at svare på noget andet end det der bliver posted.

Marovingian

Antal indlæg : 633
Geografisk sted : Her

Indlæg af Thomas Tors Apr 11, 2013 3:10 am

sur gammel mand skrev:Må jeg foreslå moderatorerne for så vidt som de er i stand til det fluks at offentliggøre det fulde navn på den bruger der skjuler sig under brugernavnet "wh".

Er man i stand til at slynge om sig med andres angivelige navne ( for så vidt som det er brugerens korrekte navn), kan man naturligvis også tåle at få sit eget navn gjort kendt i et bredere forum.

Det er problematisk, fordi wh er et af et utal af aliaser for Danske Banks propaganda afdeling. Bla. andet benytter Anders Klinkby fra Danske Bank - som her - identiteter som er stjålet fra forholdsvis sagesløse.

Der er ikke noget problem i, at oprette en facebook profil med Peter Jensen f.eks. og en google-email som adresse. Det er ligesom at gå på kirkegården og finde en afdød og få oprettet et pas i dennes navn.

Men helt generelt skal man IKKE opgive alt for personlige oplysninger, når der er bankfolk i nærheden, for de bliver misbrugt!

Men det er en af Danske Banks stupide politikker: Blandt andet har Lars Rohde været udsat for den ved at hævde, at han opfandt flexlånet. Det er sådan set rigtigt nok; men uden, at man tilføjer til hvilken anvendelse. Det er så igen i overensstemmelse med idiotien i Danske Bank (og der er et par patetiske efterabere i andre banker), for de aner ikke, hvilke kræfter de i sidste ende leger med: I Lars Rohdes tilfælde bliver konsekvenserne til at få øje på.

Afpresningen af de borgerlige politikere er heller ikke begavet, for det har givet Danske Bank 10 års stensikkert socialdemokratisk styre. Helle Thorning bliver da ikke væltet.

Men ja, Du har ret.
Thomas
Thomas

Indlæg af Thomas Tors Apr 11, 2013 3:17 am

sur gammel mand skrev:

Så vil det være klogt IKKE at være kunde i Danske Bank!
Thomas
Thomas

Indlæg af wh Tors Apr 11, 2013 10:08 am

Marovingian skrev:Hvor ser du ordet "fattig" i Thomas oprindelige post? Klassisk troll, at fordreje et emne ved at svare på noget andet end det der bliver posted.

Thomas skriver at flexlånere i Kbh ingen penge har. Er det da ikke det samme som at være fattig?? Enlighten me please...

wh

Indlæg af wh Tors Apr 11, 2013 10:53 am

sur gammel mand skrev:Må jeg foreslå moderatorerne for så vidt som de er i stand til det fluks at offentliggøre det fulde navn på den bruger der skjuler sig under brugernavnet "wh".

Gaab. Thomas har selv i utallige post i endnu flere fora oplyst sit fulde navn. Derudover har han også oplyst sin adresse ved at skrive følgende tudebrev til Folketinget:

http://www.ft.dk/samling/20061/almdel/bou/bilag/138/392366.pdf

wh

Indlæg af tommyjo Tors Apr 11, 2013 11:14 am

wh skrev:

Gaab. Thomas har selv i utallige post i endnu flere fora oplyst sit fulde navn. Derudover har han også oplyst sin adresse ved at skrive følgende tudebrev til Folketinget:

http://www.ft.dk/samling/20061/almdel/bou/bilag/138/392366.pdf
'
Du er da så sandelig ihærdig og omsiggribende i din viden om lige præcis denne persons gøren og laden, ved dette understreger du så sandelig også en masse ting om dine egne hensigter.
Tillad mig fra nu at have den største mistro til dig WH

tommyjo

Antal indlæg : 377

Indlæg af Thomas Tors Apr 11, 2013 11:39 am

tommyjo skrev:
Du er da så sandelig ihærdig og omsiggribende i din viden om lige præcis denne persons gøren og laden, ved dette understreger du så sandelig også en masse ting om dine egne hensigter.

Det er da kun godt! For der er ikke noget i den henvendelse jeg ikke vil stå ved! Tværtimod! Den viser da bare, at jeg HAR gjort opmærksom på skadedyrene. Det vil sige, at ingen kreditforening eller bank kan påstå at være i god tro. Det var nu også derfor jeg skrev under. Jeg havde da ikke på noget tidspunkt forventet at man ville følge et fornuftigt råd.

Det er som sådan ikke anonymiteten, jeg hæger om, den er blæst for meget længe siden. Jeg mener bare, at min identitet er ligegyldig - det afgørende er argumenterne. Jeg har f.eks. aldrig gjort noget ud af at tilsløre akademisk grad.

Min person er så ligegyldig - inderligt - men den umage, som Anders Klinkby her udfolder for at forfølge mig, siger en hel del mere om Danske Bank - end om mig.
Man kunne - hvis man havde et minimum af intelligens - så hæfte sig ved de sager som DSB er rodet ind i med lobbyister.

Nu er det politisk teknik, at når ikke alle køtere trækker på hundeslæden, så giver man sidemanden et smæld lige over ørerne. Nu ligger DSB-sagen rimelig åben og ligetil; men den burde give anledning til overvejelser om permanent opholdstilladelse på toilettet til klakører.

Men ja, hvis det kan medføre at samarbejdet afbrydes med Danske Bank for nogen, der har smulerne af deres opsparing kære - så vil jeg IKKE græde.
Thomas
Thomas

Indlæg af Thomas Fre Apr 12, 2013 12:44 am

tommyjo skrev:

Der er så bare én ting, jeg ikke forstår. Hvis jeg virkelig er den idiot, som wh og andre banksvin påstår, hvor så ikke bare lade mig snakke?

Der må være jævnlige træffere på banksvinenes blødeste punkt - hovedet.

Jeg tror, jeg fortsætter!

Det kunne jo være, at man fik foranlediget et par måneders fængsel til et par af dem - i selskab med brunstige rockere, som de har snydt for penge.........

Sådan nogen har en egen opfattelse af begrebet "debitorpleje" - og "debitor" i det hele taget......

Badeværelset i Vridsløse er sådan et romantisk sted for masochistiske bankfolk.
Thomas
Thomas

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum