Britisk regering advarer bankerne
2 deltagere
Side 1 af 1
Britisk regering advarer bankerne
http://finans.borsen.dk/artikel/1/251152/britisk_regering_advarer_bankerne.html
Det er ikke nok, hvis det står til mig....
Der er stribevis af finanstopfolk i flere lande der skal have hårde straffe.
Der skal rettes enorme økonomiske krav imod dem, både i form af erstatning og bøde, og derudover skal de have lange ubetinget fængselsstraffe.
De sidder og griner deres røv i laser pt, imens samfundet og skatteydere må skure og skrabe for at gøre rent efter dem...med store samfundsmæssige konsekvenser til følge.
Der er ligeledes en række "især tidligere" politiske ledere der burde en tur i den varme stol!
Der skal rettes enorme økonomiske krav imod dem, både i form af erstatning og bøde, og derudover skal de have lange ubetinget fængselsstraffe.
De sidder og griner deres røv i laser pt, imens samfundet og skatteydere må skure og skrabe for at gøre rent efter dem...med store samfundsmæssige konsekvenser til følge.
Der er ligeledes en række "især tidligere" politiske ledere der burde en tur i den varme stol!
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Schaüble advarer ikke!
Gorrion skrev:http://finans.borsen.dk/artikel/1/251152/britisk_regering_advarer_bankerne.html
Hier wird mit erbarmungsloser Rücksichtlosigket durchgegriffen!
Nu må man bare håbe, at snotaberne i Bundesrat ikke igen bare trækker sagen i langdrag.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Lignende emner
» Hvordan vil en invasion af Ukraine spille af?
» Et britisk synspunkt.
» Britisk bankskandale breder sig
» Britisk hvidbog om bankreform.
» Britisk EU-kommisær trækker sig.
» Et britisk synspunkt.
» Britisk bankskandale breder sig
» Britisk hvidbog om bankreform.
» Britisk EU-kommisær trækker sig.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|