Det spanske boligmarked.
3 deltagere
Side 1 af 1
Det spanske boligmarked.
Tjaa
Nu er mængden ikke overvældende - de tal, der nævnes svarer til 3-400 boliger i Danmark.
Men det passer med, at Lagarde (IMF) har sagt at bankerne bliver nød til at sælge ud af aktiverne.
Spørgsmålet er, hvor længe det danske boligmarked kan holde stand på de nuværende fantasipriser.
Nu er mængden ikke overvældende - de tal, der nævnes svarer til 3-400 boliger i Danmark.
Men det passer med, at Lagarde (IMF) har sagt at bankerne bliver nød til at sælge ud af aktiverne.
Spørgsmålet er, hvor længe det danske boligmarked kan holde stand på de nuværende fantasipriser.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Det spanske boligmarked.
Jeg tror der gået Holger i dit linkThomas skrev:Tjaa
Billedet siger alt om mulige køberes flugt på udskridende dæk
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
Som privat dansker er det vel ikke engang attraktivt at erhverve sig en feriebolig til en på papiret "lav" pris, selv om man har frie midler til formålet? Jeg tænker mest på, at Spanien med den nuværende kurs meget vel kunne været et land på vej i opløsning, og hvor sjovt er det lige at have værdier bundet i et land, hvor arbejdsløshed og deraf afledt kriminalitet er stadigt stigende? Ja, lejligheden ligger godt nok i den beskyttede boble på solkysten, men hvad er dét værd, når der ikke er penge til at betale ordensmagtens lønninger?
Jeg mener egentlig, Spanien er sluppet billigt med at have så høj en ungdomsarbejdsløsed - indtil videre. Det interessante er, om det vil vare ved.
Jeg mener egentlig, Spanien er sluppet billigt med at have så høj en ungdomsarbejdsløsed - indtil videre. Det interessante er, om det vil vare ved.
mkof- Antal indlæg : 119
Nu er Costa del Sol et af de mere kriminelle miljøer i Spanien.mkof skrev:Som privat dansker er det vel ikke engang attraktivt at erhverve sig en feriebolig til en på papiret "lav" pris, selv om man har frie midler til formålet? Jeg tænker mest på, at Spanien med den nuværende kurs meget vel kunne været et land på vej i opløsning, og hvor sjovt er det lige at have værdier bundet i et land, hvor arbejdsløshed og deraf afledt kriminalitet er stadigt stigende? Ja, lejligheden ligger godt nok i den beskyttede boble på solkysten, men hvad er dét værd, når der ikke er penge til at betale ordensmagtens lønninger?
Lad mig sige det sådan, det er et par år siden jeg holdt op med at komme i det sydlige Tyrkiet.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Rekapitalisering af de Spanske Banker
» Den spanske hjælpepakke:
» De Spanske banker
» Spanske HAWK
» Den spanske trappe
» Den spanske hjælpepakke:
» De Spanske banker
» Spanske HAWK
» Den spanske trappe
Side 1 af 1