Nu brænder det på i Kridterne!
4 deltagere
Side 1 af 1
Nu brænder det på i Kridterne!
Hvad laver de?
Med det fuldstændig barokke og irrelevante indslag, så må der være noget alvorligt på fere!
Jeg tror simpelt hen, at man har i de sidste 3-4 måneder gået SAMTLIGE lånesager igennem i kridterne: Én for Én!
Der er en million af dem. Bogstavelig talt.
Med det fuldstændig barokke og irrelevante indslag, så må der være noget alvorligt på fere!
Jeg tror simpelt hen, at man har i de sidste 3-4 måneder gået SAMTLIGE lånesager igennem i kridterne: Én for Én!
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Nu brænder det på i Kridterne!
Syge i roen:
http://epn.dk/brancher/finans/realkredit/article4866673.ece
Især faldt jeg over dette afsnit:
""Realkreditselskabet indrømmer da også, at der skal tjenes flere penge.
»Der er et behov for at øge indtjeningen og forbedre forrentningen af egenkapitalen, så vi også i fremtiden kan tilbyde vores kunder obligationer med en så høj kurs og lav rente som muligt,« siger Carsten Nøddebo, adm. direktør i Realkredit Danmark.""
Hvad fanden har deres forretning af egenkapital at gøre med kursen på obligationerne????
Hvad i helvede foregår der?
Eller er sammenhængen: "at ellers har vi ikke flere penge til at byde vores eget lort op i kurs!""
»Der er et behov for at øge indtjeningen og forbedre forrentningen af egenkapitalen, så vi også i fremtiden kan tilbyde vores kunder obligationer med en så høj kurs og lav rente som muligt,« siger Carsten Nøddebo, adm. direktør i Realkredit Danmark.""
Hvad fanden har deres forretning af egenkapital at gøre med kursen på obligationerne????
Eller er sammenhængen: "at ellers har vi ikke flere penge til at byde vores eget lort op i kurs!""
Plyds- Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten
Se, at EU vil bryde 10 banker op - herunder både Danske Bank og NordeaPlyds skrev:Syge i roen:
SLUT
Sidst rettet af Bondeknolden Lør Okt 13, 2012 12:38 pm, rettet 1 gang
Bondeknolden- Antal indlæg : 29
Bondeknolden skrev:Thomas skrev:Hvad laver de?
Ja, I sandhed et barokt synspunkt !
Banksters - hele banden - uden skyggen af skam i livet. Føj
Jeg er sådan set mere optaget af hvordan avisen kunne vide at der var 10 banker, der skulle splittes op.
I en hurtig skimning a Liikanen-rapporten kan jeg ikke umiddelbart finde den liste. Men ingen tvivl om, at den eksisterer.
Nogen har meget bevidst lækket noget.
Lignende emner
» Kridterne aner ikke hvad de skal stille op
» Det forstår jeg ikke kridterne kan holde til
» Hvad sker der, NÅR kridterne nationaliseres?
» Valuta november 2013
» Nu har kridterne fået angstens sved på panden!
» Det forstår jeg ikke kridterne kan holde til
» Hvad sker der, NÅR kridterne nationaliseres?
» Valuta november 2013
» Nu har kridterne fået angstens sved på panden!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum