Tjoo; men hvad skal ligge som sikkerhed?
2 deltagere
Side 1 af 1
Tjoo; men hvad skal ligge som sikkerhed?
superlån?100 mia.
Det, der er hensigten er at få halet de gode udlån i land. Det viste sig jo, at Danske Bank var parat til at lade være med at udbetale pensioner. Nu kommer likviditetsklemmen mod bankerne.
Det, der er hensigten er at få halet de gode udlån i land. Det viste sig jo, at Danske Bank var parat til at lade være med at udbetale pensioner. Nu kommer likviditetsklemmen mod bankerne.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Sv: Tjoo; men hvad skal ligge som sikkerhed?
SLUT
Sidst rettet af Bondeknolden Lør Okt 13, 2012 12:27 pm, rettet 1 gang
Bondeknolden- Antal indlæg : 29
Sv: Tjoo; men hvad skal ligge som sikkerhed?
Den egentlige begrundelse er, at man vil have lagt sin klamme hånd på erhvervsudlånet, hvis jeg ikke tager fejl.Bondeknolden skrev:Thomas skrev:superlån?100 mia.
LOL
"Derudover er en række pengeinstitutter udfordret af tilbagebetalingen af statslån for samlet set 100 milliarder kroner optaget i 2009 og 2010. De forfalder senest næste år, og Danske Markets vurderer, at nogle pengeinstitutter kan forventes at ville bruge Nationalbankens udlån til formålet"
Her mener jeg virksomhedernes investeringer i maskiner og lignende - det er lidt for mange arbejdspladser til at bankerne bare må få lov til at ødelægge dem. Der kommer en alternativ finansieringsmulighed - hvis jeg ikke tager fejl.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|