Er Thomas krøbet ind i Lars Nielsen ?
3 deltagere
Side 1 af 1
Er Thomas krøbet ind i Lars Nielsen ?
http://blogs.jp.dk/aconto/2011/08/09/lad-de-professionelle-tude-over-aktiekrisen/
Mvh
Cirb
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
Lars Nielsen har jo, aktierne var kommet for højt op
Jeg har i løbet af dagen leget lidt med C20 grafen på Euroinvestor for at finde forklaringer på dagens vilde stigninger.
Jeg har fundet flg. fakta:
All time high nås den 11.10.07 med index 517. Herefter svinger indexet lidt op og ned indtil den 19/05 08, hvor dagen sluttes i 468. Derefter begynder den store nedtur, som afsluttes i index 213 den 6/03 09.
Herfra er det bare gået op og op, indtil et nyt maksimum nåes den 18/1 i år. Index er da 475,eller næsten på niveau med all time high i den værste bobleperiode, og faktisk højere end umiddelbart før boblen sprang.
Jamen hov, så godt går det jo slet ikke. Godt nok har staterne "reddet" bankerne, men nu er det så (nogle) stater som er i dyb gældskrise. Boligmarkedet er stadig hårdt såret, og jobskabelsen (i den private sektor) kniber det gevaldigt med.
Så ja, aktierne er for dyre. Den foreløblige bund blev så nået idag med index 346. Herefter er det gået stejlt opad resten af dagen. Sådan var det også under den store nedtur. Kraftige fald blev afløst af kraftige stigninger, hvorefter der kom endnu kraftigere fald.
Derfor tror jeg ikke på at vi har set bunden endnu. Vi skal længere ned end 346 før aktierne er billige. Hvor langt er svært at sige, men jeg tror ikke vi ser den "rigtige" bund på denne side af 300. Men det er bare mit personlige gæt, og kun et gæt.
Jeg har fundet flg. fakta:
All time high nås den 11.10.07 med index 517. Herefter svinger indexet lidt op og ned indtil den 19/05 08, hvor dagen sluttes i 468. Derefter begynder den store nedtur, som afsluttes i index 213 den 6/03 09.
Herfra er det bare gået op og op, indtil et nyt maksimum nåes den 18/1 i år. Index er da 475,eller næsten på niveau med all time high i den værste bobleperiode, og faktisk højere end umiddelbart før boblen sprang.
Jamen hov, så godt går det jo slet ikke. Godt nok har staterne "reddet" bankerne, men nu er det så (nogle) stater som er i dyb gældskrise. Boligmarkedet er stadig hårdt såret, og jobskabelsen (i den private sektor) kniber det gevaldigt med.
Så ja, aktierne er for dyre. Den foreløblige bund blev så nået idag med index 346. Herefter er det gået stejlt opad resten af dagen. Sådan var det også under den store nedtur. Kraftige fald blev afløst af kraftige stigninger, hvorefter der kom endnu kraftigere fald.
Derfor tror jeg ikke på at vi har set bunden endnu. Vi skal længere ned end 346 før aktierne er billige. Hvor langt er svært at sige, men jeg tror ikke vi ser den "rigtige" bund på denne side af 300. Men det er bare mit personlige gæt, og kun et gæt.
SortKaffe- Antal indlæg : 1105
Geografisk sted : København
Naaaaa
Han er en typisk taber.
Når det viser sig, at han har været komplet idiot - og jeg har haft ret i alt væsentligt - og ikke så lidt uvæsentligt:
Så bliver han sur på mig, fordi han er et fjols.
Derefter kikker han de gamle poster igennem og skriver af.
Når det viser sig, at han har været komplet idiot - og jeg har haft ret i alt væsentligt - og ikke så lidt uvæsentligt:
Så bliver han sur på mig, fordi han er et fjols.
Derefter kikker han de gamle poster igennem og skriver af.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Er Thomas krøbet ind i Lars Nielsen ?
Ja, det var også min tanke. Han vil i virkeligheden bare have ro til skamløst at plagiere dig de næste måneder
MVh
Cirb
MVh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
Cirb
Det er jeg såmænd så vant til!
Men jeg skriver - dels for mig selv (hjælper til at klare tankegangen) - dels dem, der vil have den ægte vare uden sødemidler og kunstige tilsætningsstoffer.
Men jeg skriver - dels for mig selv (hjælper til at klare tankegangen) - dels dem, der vil have den ægte vare uden sødemidler og kunstige tilsætningsstoffer.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Lars Nielsen har set lyset
» Nu er Lars Nielsen på JP blevet klogere
» LYSET HAR RAMT LARS NIELSEN (IKKE REKLAME)
» Giv din mægler en krammer - Lars Nielsen strikes back
» Thomas tager fejl igen - Lars Rhode vil beskytte bankerne
» Nu er Lars Nielsen på JP blevet klogere
» LYSET HAR RAMT LARS NIELSEN (IKKE REKLAME)
» Giv din mægler en krammer - Lars Nielsen strikes back
» Thomas tager fejl igen - Lars Rhode vil beskytte bankerne
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum