Danskerne giver store afslag ved hussalg
3 deltagere
Side 1 af 1
Danskerne giver store afslag ved hussalg
http://epn.dk/privat/bolig/priser/article2509116.ece
Der blev i juli givet et gennemsnitligt nedslag på 736 kroner pr. kvadratmeter i villaer og rækkehuse. Det betyder, at man kunne købe et parcelhus på 150 kvadratmeter 110.000 kroner billigere, end sælgeren havde forlangt.
De højeste nedslag blev givet i Region Hovedstaden, hvor sælger i snit afstod fra 1.176 kroner pr. kvadratmeter.
Shintai- Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge
Sv: Danskerne giver store afslag ved hussalg
Hvorfor kan "folk"/journalister ikke regne i procenter i stedet for intetsigende talstørrelser?
Esbjerg- Antal indlæg : 91
Geografisk sted : Kbh
Det er netop derfor
at jeg er så nervøs ved priserne, når man bliver tvunget til at offentliggøre dem.
Jeg tror ikke et sekund på, at man ikke har priserne - eller en meget, meget sikker version - i banker, kreditforeninger og regering.
Det ser formentlig så hæsligt ud, at man skal have noget på plads inden 5.sep.
En ting er, at Mundelstrup Sparekasse er rodet ind i urentabelt bordelbyggeri på Costa Brava - vi taler hovedbanker. Vi taler hele realkreditsystemet. Vi taler pensionskasserne.
Spydighed
Mage til fræk køter! Lige min type!
Jeg tror ikke et sekund på, at man ikke har priserne - eller en meget, meget sikker version - i banker, kreditforeninger og regering.
Det ser formentlig så hæsligt ud, at man skal have noget på plads inden 5.sep.
En ting er, at Mundelstrup Sparekasse er rodet ind i urentabelt bordelbyggeri på Costa Brava - vi taler hovedbanker. Vi taler hele realkreditsystemet. Vi taler pensionskasserne.
Spydighed
Aktiekursfaldet har selvsagt også en stor effekt på værdien af ATP's portefølje. Derfor har ATP taget to tiltag, der skal sikre værdien. Den ene er risikospredning, hvor porteføljen tæller sikre statsobligationer, der stiger i kurs, når verden går af lave.
- Det skal være lande som Tyskland og Danmark, hvis kursværdi da også er steget kraftigt i den seneste tid. Vi har ganske mange af disse papirer, og det mildner selvfølgelig den samlede effekt på porteføljen, siger Henrik Gade Jepsen.
Mage til fræk køter! Lige min type!
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Betegnelsen "førstegangskøber" er vildledende
» Nordea har holdt boligfallenter i live. Men det giver ikke længere den store mening
» Danskerne har verdensrekord i boliggæld
» Danskerne vil pinedød af med huset
» Så er der afslag til alle
» Nordea har holdt boligfallenter i live. Men det giver ikke længere den store mening
» Danskerne har verdensrekord i boliggæld
» Danskerne vil pinedød af med huset
» Så er der afslag til alle
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum