Sikken et svineri!
3 deltagere
Side 1 af 1
Sikken et svineri!
http://lokalavisen.dk/section/xweb-tv/1009&id=6699
Her løber gift og kemikalier direkte ud i å
Jeg så hellere at man brugte milliarder på at få ryddet op og afrenset sådanne områder, end at man bruger 1 krone mere på militært isenkram.
Gad vide om dette blot er et enkelt grælt eksempel, ud af mange?
Vi...mennesker...kan simpelthen ikke være det bekendt.
Her løber gift og kemikalier direkte ud i å
Jeg så hellere at man brugte milliarder på at få ryddet op og afrenset sådanne områder, end at man bruger 1 krone mere på militært isenkram.
Gad vide om dette blot er et enkelt grælt eksempel, ud af mange?
Vi...mennesker...kan simpelthen ikke være det bekendt.
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Sv: Sikken et svineri!
Der er kun et eksempel ud af 100 vis. Ingeniøren.dk har haft sat fokus på problemet, og det er stort set gældende for alle vores gamle lossepladser.
Ja - nogle steder har man sågar bygget et villakvarter på toppen af sådan en dynge skidt!
Men det lækker gift ud til nærliggende søer og åer i stor stil. Men ingen vil betale for at rydde op. Det var jo lovligt dengang det skete.
Ja - nogle steder har man sågar bygget et villakvarter på toppen af sådan en dynge skidt!
Men det lækker gift ud til nærliggende søer og åer i stor stil. Men ingen vil betale for at rydde op. Det var jo lovligt dengang det skete.
Plyds- Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten
Sv: Sikken et svineri!
Plyds skrev:Der er kun et eksempel ud af 100 vis. Ingeniøren.dk har haft sat fokus på problemet, og det er stort set gældende for alle vores gamle lossepladser.
Jeg ser det egentlige problem som liggende i, at man nu bruger digitale kameraer. De gammeldags film havde den fordel, at når man faldt i vandet med kameraet, så fik man samtidig fremkaldt filmen.
Thomas- Antal indlæg : 34595
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum