Realisten/HS provokerer
3 deltagere
Side 1 af 1
Realisten/HS provokerer
Håber Admin nu er deres opgave voksen og banner multinicksfjolset.
http://www.boligdebatten.dk/off-topic/15143-ny-banning-af-thomas-2.html#post236213
Edit:
Glem det: Deres ejere skal jo være der
Edit:
He He han læser sgu med,gad vide om han bliver......klogere no hope
http://www.boligdebatten.dk/off-topic/15143-ny-banning-af-thomas-2.html#post236213
Edit:
Edit:
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
Nej der sker ikke noget lige nu.
klogeaage 35 skrev:Håber Admin nu er deres opgave voksen og banner multinicksfjolset.
Edit:
Edit:
Nej de aner ikke hvad de foretager sig.
Det må de da i øvrigt selv om! At de gider!
Specielt på en dag, hvor der virkelig sker noget bag lukkede døre mm.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Realisten/HS provokerer
Jeg tror at admin måske ikke lige har sit fokus på debatten. Han får nogen klager, og så kigger han ind og gider egentlig ikke engagere sig i hvad der lige er rigtigt eller forkert, hvilket der givetvis også er mange delte meninger om.
Istedet sletter han så bare trådende med hård hånd. (Eller rettere, sætter read permissions tror jeg).
For os, er det ligesom at spille fodbold med en blind dommer der fløjter på tilfældige tidspunkter og nogengange takler en. For ham, er det formodentligt det letteste at gøre så de kan komme videre med deres forretning.
Hvis boligdebatten skal vedblive at være det frie og dejlige forum som det var, så kræver det moderators som ikke selv spiller konger, men kan give folk et ban i ny og næ hvis de bliver for personlige og generer andre eller den fri debat i al almindelighed. vis man ønsker at ødelægge debatten, så skal man bare banne folk randomly, og slette folks indlæg. Så har man da gjort hvad man kunne for at jage folk væk.
Derudover har jeg haft mange gode år på boligdebatten. Det har været yderst interessant. Så jeg har ikke noget ondt at sige om dem, og det synes jeg egentlig heller ikke i andre skal. Ja, man kan ikke have en debat der moderes sådan her. Det gider jeg heller ikke. På den anden side, så må man sætte pris på den tid vi rent faktisk havde til skrive frit.
Istedet sletter han så bare trådende med hård hånd. (Eller rettere, sætter read permissions tror jeg).
For os, er det ligesom at spille fodbold med en blind dommer der fløjter på tilfældige tidspunkter og nogengange takler en. For ham, er det formodentligt det letteste at gøre så de kan komme videre med deres forretning.
Hvis boligdebatten skal vedblive at være det frie og dejlige forum som det var, så kræver det moderators som ikke selv spiller konger, men kan give folk et ban i ny og næ hvis de bliver for personlige og generer andre eller den fri debat i al almindelighed. vis man ønsker at ødelægge debatten, så skal man bare banne folk randomly, og slette folks indlæg. Så har man da gjort hvad man kunne for at jage folk væk.
Derudover har jeg haft mange gode år på boligdebatten. Det har været yderst interessant. Så jeg har ikke noget ondt at sige om dem, og det synes jeg egentlig heller ikke i andre skal. Ja, man kan ikke have en debat der moderes sådan her. Det gider jeg heller ikke. På den anden side, så må man sætte pris på den tid vi rent faktisk havde til skrive frit.
Skyblue- Antal indlæg : 155
Sky
Nu får vi se - foreløbig har vi alt op at gøre herinde. Var det 46 samtidige brugere vi var i formiddag?
Det eneste jeg savner er min ignorerliste.....
Det eneste jeg savner er min ignorerliste.....
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sky
Du glemte :
Din slemme karl
Han læser også med herinde
Din slemme karl
Han læser også med herinde
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum