Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Flottenheimer og skidespræller af en narrehat ,fra de gratis penge 00ers årtid

Go down

Flottenheimer og skidespræller af en narrehat ,fra de gratis penge 00ers årtid Empty Flottenheimer og skidespræller af en narrehat ,fra de gratis penge 00ers årtid

Indlæg af klogeaage 35 Tors Jul 05, 2012 11:03 pm

Drama queen : Jeg blev - efter samtale med lægen - hentet af en lægeambulance og kørt på akutafdelingen på Herlev hospital.

Gud fanden i skuret blev Du ikke hentet af en lægeambulance, sig efter mig : Jeg blev hentet og indlagt af p r i m æ r a m b u l a n c e uden læge,og hvorfor ikke Rigshospitalet ??????

Drama queen : Jamen det var en frygtelig blærebetændelse, der havde udviklet sig til en kraftig betændelse i nyrerne. Jeg fik tappet 1,5 liter,

- Jeg er dybt taknemmelig for den grundige behandling, jeg fik på hospitalet. Nu skal jeg lære at lytte til lægerne.



Hvorfor lære at at lytte til andre end dit eget store ego Don Øf Corleone????

Stor ære til en stor mand:
Som tak for udnævnelsen i Århus Minigolf håber Sune Vestergaard, at Flemming Østergaard vil bryde ud i jubel, når og hvis han gæster minigolfklubben.

"Alle former for jubelscener vil være mere end velkomne, og vores vagter er blevet instrueret i, at lade Flemming Østergaard opføre sig præcis som han har lyst til. Det er sågar tilladt at betræde banerne," lyder det fra bestyrelsesformanden.
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum