Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vån står dæ te i Holland ?

4 deltagere

Go down

Vån står dæ te i Holland ? Empty Vån står dæ te i Holland ?

Indlæg af Marovingian Ons Jun 06, 2012 3:37 am

Nogen der ved hvad der foregår i Holland politisk?

Sidst jeg hørte til dem havde de ingen regering pga partierne ikke kunne arbejde sammen. Men de er forsvundet fra mediernes søgelys siden, og jeg kan ikke hollandsk.

Marovingian

Antal indlæg : 633
Join date : 10/08/11
Geografisk sted : Her

Tilbage til toppen Go down

Vån står dæ te i Holland ? Empty Sv: Vån står dæ te i Holland ?

Indlæg af Storebror Ons Jun 06, 2012 8:18 am

http://translate.google.dk/#nl|da|

Smile plejer at virke så det bliver forståeligt.

Sidste jeg har lag mærke til er at Holland ikke vil arrangere EM håndbold for kvinder. Om der er sammenhæng ved jeg ikke.

Storebror

Antal indlæg : 493
Join date : 25/10/08

http://siksak.dk

Tilbage til toppen Go down

Vån står dæ te i Holland ? Empty Sv: Vån står dæ te i Holland ?

Indlæg af Plyds Ons Jun 06, 2012 6:56 pm

Gert Wilders lader til at få så stor fremgang ved næste valg, at han p.t. står til at blive regeringsleder. GW står for dels bitter modstand overfor indvandring, dels ikke nogen større tilhænger af EU.

Mange Hollændere frygter konsekvenserne hvis GW for magt som han har agt. Økonomisk går det lige så meget ad h..... til som her hjemme, overforgældede boligejere, voksende offentlige underskud, og store nye skatteudskrivninger for at dække dem.

Sådan kort fortalt efter en samtale med en Hollands forretningskollega forleden.

Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Vån står dæ te i Holland ? Empty Sv: Vån står dæ te i Holland ?

Indlæg af Thomas Tors Jun 07, 2012 2:48 am

Plyds skrev:Gert Wilders lader til at få så stor fremgang ved næste valg, at han p.t. står til at blive regeringsleder. GW står for dels bitter modstand overfor indvandring, dels ikke nogen større tilhænger af EU.

Mange Hollændere frygter konsekvenserne hvis GW for magt som han har agt. Økonomisk går det lige så meget ad h..... til som her hjemme, overforgældede boligejere, voksende offentlige underskud, og store nye skatteudskrivninger for at dække dem.

Sådan kort fortalt efter en samtale med en Hollands forretningskollega forleden.


Jaså.....

Svarende til en koalitionsregering med den små Johanne som finans- og økonomiminister og Pia K som statsmedister. Jo skrækscenarier er der nok af.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vån står dæ te i Holland ? Empty Sv: Vån står dæ te i Holland ?

Indlæg af Marovingian Fre Jun 08, 2012 7:34 am

Passer meget godt med min teori med fremgang for det ekstreme højre over hele Europa. De næres af social og økonomisk deroute, i meget betydelig grad.

Marovingian

Antal indlæg : 633
Join date : 10/08/11
Geografisk sted : Her

Tilbage til toppen Go down

Vån står dæ te i Holland ? Empty Sv: Vån står dæ te i Holland ?

Indlæg af Thomas Fre Jun 08, 2012 12:55 pm

Marovingian skrev:Passer meget godt med min teori med fremgang for det ekstreme højre over hele Europa. De næres af social og økonomisk deroute, i meget betydelig grad.

I slige tider er der altid en vækst af yderfløjene:

De fascitiske der skal betale og de kommunistiske der vil rage til sig. Når de så bliver forvirrede om hvem, der er hvem, så kommer kaos.

Visse steder vil yderfløjene kunne få flertal - andre steder ikke. Grækenland er på vippen - lidt endnu.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vån står dæ te i Holland ? Empty Sv: Vån står dæ te i Holland ?

Indlæg af Marovingian Man Jun 11, 2012 11:58 am

Thomas skrev:
Marovingian skrev:Passer meget godt med min teori med fremgang for det ekstreme højre over hele Europa. De næres af social og økonomisk deroute, i meget betydelig grad.

I slige tider er der altid en vækst af yderfløjene:

De fascitiske der skal betale og de kommunistiske der vil rage til sig. Når de så bliver forvirrede om hvem, der er hvem, så kommer kaos.

Visse steder vil yderfløjene kunne få flertal - andre steder ikke. Grækenland er på vippen - lidt endnu.
højrefløjene har i de mange lande i europa et trumfkort, nemlig de muslimske indvandrere. derfor går jeg ud på at det sådan overall især vil blive fascisterne der styrkes - justeret for lokale forhold. i grækenland har venstrefløjen er karismatisk trendy frontfigur mens højrefløjen er en gruppe bindegale ex-faldskærmssoldater der ikke har gennemgået "stuerenlighedsprocessen".

Marovingian

Antal indlæg : 633
Join date : 10/08/11
Geografisk sted : Her

Tilbage til toppen Go down

Vån står dæ te i Holland ? Empty Sv: Vån står dæ te i Holland ?

Indlæg af Thomas Man Jun 11, 2012 1:17 pm

Marovingian skrev:
Thomas skrev:
Marovingian skrev:Passer meget godt med min teori med fremgang for det ekstreme højre over hele Europa. De næres af social og økonomisk deroute, i meget betydelig grad.

I slige tider er der altid en vækst af yderfløjene:

De fascitiske der skal betale og de kommunistiske der vil rage til sig. Når de så bliver forvirrede om hvem, der er hvem, så kommer kaos.

Visse steder vil yderfløjene kunne få flertal - andre steder ikke. Grækenland er på vippen - lidt endnu.
højrefløjene har i de mange lande i europa et trumfkort, nemlig de muslimske indvandrere. derfor går jeg ud på at det sådan overall især vil blive fascisterne der styrkes - justeret for lokale forhold. i grækenland har venstrefløjen er karismatisk trendy frontfigur mens højrefløjen er en gruppe bindegale ex-faldskærmssoldater der ikke har gennemgået "stuerenlighedsprocessen".

Det er den klassiske.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vån står dæ te i Holland ? Empty Sv: Vån står dæ te i Holland ?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum