Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Interview med Brøchner Madsen

+13
Lars_HH
Plyds
futte
grunj
Sjadde
Cirb
doctor
Shintai
klogeaage 35
Gorrion
Thomas
peter777
Martin Krabbe
17 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

brøchner - Interview med Brøchner Madsen Empty Interview med Brøchner Madsen

Indlæg af Martin Krabbe Man Jan 02, 2012 4:45 am

Hej økonomi-nørder,

Jeg er journaliststuderende og arbejder for tiden på en hjemmesiden om og for teknisk insolvente boligejere: www.stavnsbundet.dk

Jeg har en interview-aftale med Jakob Brøchner Madsen, som nok er bekendt for de fleste herinde. I den anledning tænkte jeg at høre den samlede herværende brain-pool, om der var noget, man gerne ville spørge om...?

Mit fokus er mest på boligmarkedet og de fastlåste boligejere, så det er i den retning, jeg gerne vil ta' det. Men inspiration er velkommen...

Mvh
Martin Krabbe

Martin Krabbe

Antal indlæg : 4

Tilbage til toppen Go down

brøchner - Interview med Brøchner Madsen Empty Sv: Interview med Brøchner Madsen

Indlæg af peter777 Man Jan 02, 2012 5:44 am

Ja, er der ikke noget om at professorer ikke bryder sig om at melde politisk ud? For ellers kunne jeg godt finde på nogle stykker:
- er politikerne reelt i stand til at redde landet?
- hvis interesse er det, at landet bliver bragt i sådan en uhyggelig situation med ukontrollabel gæld?
- hvad er det som for længst har fået politikerne til at opgive at køre Danmark på konservativ maner, a la Tyskland, hvor man ikke har indført sjove lån, og hvor boligpriserne også har holdt sig ret stabile.
- hvor meget skal der betales før vi er igennem krisen? (underforstået at krisen handler om, at der skal tages tab, og krisen ikke er slut før tabene er taget)
- hvem skal / kan betale?
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro

brøchner - Interview med Brøchner Madsen Empty Sv: Interview med Brøchner Madsen