Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Russere bliver ALDRIG klogere.

Go down

Russere bliver ALDRIG klogere. Empty Russere bliver ALDRIG klogere.

Indlæg af Thomas Søn Jul 21, 2024 2:13 am

Dette minder mig om oprustningen og atommissilerne inden Sovjets sammenbrud.

Det var ikke fordi russerne ikke vidste alt om de forberedte affyrings steder for missilerne - det gjorde de skam; men det enorme antal af disse affyringsstillinger gjorde at kommunist-svinene ikke kunne gøre noget ved det. Den opgave blev simpelt hen for stor.

Det er også derfor jeg vil have de engelske Hercules og færgeruterne til Tyskland, Polen og de baltiske lande, hertil landevej og jernbane. Der skal simpelt hen være så mange muligheder for transport, at der altid er et alternativ. Det andet er, at vore operative styrker skal flyttes rundt mellem forskellige forstærkningssteder. Det bliver dyrt i udstationeringsomkostninger; men det gør, at fjenden aldrig véd, hvor kampformationerne er. Det skal også være sådan at man kan flytte en kampgruppe fra f.eks. Letland til Italien med dags varsel. Man skal bruge sekundære lufthavne/flyvepladser, lystbådehavne etc.

Jeg véd ikke om den sikkerhedsofficer på Karup, der begik selvmord - efter jeg (som værnepligtig) havde en "snak" med ham - var i fjendens sold. Jeg véd det ikke; men jeg tager muligheden i betragtning.

Når man tager russernes dybe afhængighed af jernbane i betragtning, så ser vi i Ukraine, hvor galt det kan gå - for russerne - altså. Vi så også hvor lidt der skulle til for at kaste grus i deres maskineri. Man skal bruge de sekundære transportveje - en kampgruppe af bataljonsstørrelse er jo knap nok på 50 lastbiler dem kan man jo altid klemme gennem uden større problemer - om ikke  andet så i en weekend, hvor normal lastbil trafik ligger stille.

Læg mærke til, at de forbrydere er skolelærere! Det er/var Nazi-Marie Krarup og bøssesvinet Søren Pape Poulsen - OGSÅ. Det er tidligere værnepligtige sergeanter også - ingen kan bruge disse skadedyr til noget som helst fornuftigt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34382
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum