Subprime-chefer anklaget for svig
4 deltagere
Side 1 af 1
Subprime-chefer anklaget for svig
Første trin af mange ??
Gad vide om der er plads nok
Home sweet home
Sidst rettet af klogeaage 35 Lør Dec 17, 2011 5:09 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : hmmmm nok mere et emne i generelt)
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
Sv: Subprime-chefer anklaget for svig
Det land er så sygt. Det er jo en kæmpe illusion med at der skulle være frihed på nogen som helst måde.
Shintai- Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge
Intet nyt under solen. Herhjemme er bankcheferne for de krakkede banker jo også på vej ind i et retsopgør.
Mht. KZ lejrene. Jeg tror ikke på det. og er det sandt alligevel, så forbereder USA sig på en borgerkrig.
Mht. KZ lejrene. Jeg tror ikke på det. og er det sandt alligevel, så forbereder USA sig på en borgerkrig.
SortKaffe- Antal indlæg : 1105
Geografisk sted : København
Tjaa, man er jo ved at afvikle Hr. Straarup også.SortKaffe skrev:Intet nyt under solen. Herhjemme er bankcheferne for de krakkede banker jo også på vej ind i et retsopgør.
KZ lejre: Selvfølgelig har man forberedt indkvartering til store befolkningsmængder, hvis et eller andet skulle gå galt.
Det var det, der gik galt ved "Katrina": Hele civilforsvarsplanlægningen var ad Helvede til.
Man har jo også herhjemme planer for evakueringen af større og mindre byer - oplagt beklædning og fødevarer i tilfælde af stormflod f.eks.
De ulykker vi ellers har været ude for i Danmark har været noget med at indkvartere folk på skoler og i gymnastiksale - politimesteren har planer for alt (spørgsmålet er bare, hvor gamle de er - f.eks. er den udpegede skole f.eks. nedlagt og nedrevet for 10 år siden?) - og så er det bare at gå i gang med telefonen.
Hovedparten af beredskabsstyrelsen sidder og laver ting, der aldrig bliver brugt til noget: Det er MENINGEN, at de aldrig skal bruges. Det er en af de ting, der hører med til at være et land.
Thomas- Antal indlæg : 34594
@Thomas: Nødindkvartering med pigtråd og vagttårne ?
SortKaffe- Antal indlæg : 1105
Geografisk sted : København
SortKaffe skrev:@Thomas: Nødindkvartering med pigtråd og vagttårne ?
Ja det skal jeg da lige love dig for: En desperat folkemængde er ikke at spøge med.
Jeg snakkede engang med en nødhjælpschauffør, der havde fragtet folk i eksjoguslavien: Folk var vanvittige - i dette tilfælde af tørst! De skulle jages på lastbilerne med knipler.
Når folk først går løs på hinanden i sådan en lejr - så.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Platugler dømmes; men for svig - ikke plat.
» Storbanker anklaget for vildledning
» Den danske stat bliver nu ifølge Jyllands-Posten anklaget for grundlovsbrud
» Nye chefer for hær- og flyverkommandoerne.
» Kriminelle chefer
» Storbanker anklaget for vildledning
» Den danske stat bliver nu ifølge Jyllands-Posten anklaget for grundlovsbrud
» Nye chefer for hær- og flyverkommandoerne.
» Kriminelle chefer
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum