Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Belgien, Norge, Sverrig og Polen fanger rssiske spioner og penge.

Go down

Belgien, Norge, Sverrig og Polen fanger rssiske spioner og penge. Empty Belgien, Norge, Sverrig og Polen fanger rssiske spioner og penge.

Indlæg af Thomas Lør Mar 30, 2024 10:35 am

Det, der undrer mig (eller får mig til at spidse øren!), er:

Danmark er ikke nævnt i denne sammenhæng.

Gad vide, hvor meget Nazi-Marie Krarup har kunnet bidrage med? Gad vide, hvor meget tommelskruerne har fået Danske Bank til at rykke ud med?
Mette Frederiksen og Lars Løkke siger: Ingenting. En politiker, der kan holde sin mund? En udpræget sjældenhed.

Jeg tror, at man har koordineret flere kilder fra EU og Nato. Specielt sporingen af pengestrømme tyder på en intens aktivitet i Nationalbanken.

Men karakteristisk nok véd jeg ingenting. Det er skam heller ikke meningen.
Den ukrainske efterretningstjeneste har formentlig også bidraget. De kan evt. ikke have turdet henvende sig direkte til f.eks. den Norske regering eller sikkerhedspoliti - fordi de var pisse-nervøse for lækager. Dér kan Mette og Lars have været mellemmænd.. Ikke at Forsvarskommandoen ikke er infiltreret; men: Hvis man ved, at de er der, så kan man arbejde udenom.

I det hele taget er larmende tavshed gerne et symptom på noget mere.

Formentlig får vi aldrig den fulde sandhed. Men typisk har politikerne arbejdet sig udenom deres embedsmænd.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum