Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Backfire

2 deltagere

Go down

Backfire Empty Backfire

Indlæg af Thomas Fre Sep 15, 2017 7:08 pm

Forulykket under Zapad 17 øvelsen

Den slags sker under øvelser; men hvor længe kan russerne blive ved med at tage de tab - og stadig postulere at være en stormagt?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34038
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Backfire Empty Sv: Backfire

Indlæg af Schopenhauer Lør Sep 16, 2017 1:15 pm

En hurtig google på SouthFront bekræfter mit indtryk af at det er (endnu) en russisk propaganda side,  hvor det mest interessante (for dem der ved hvad de skal kigge efter, jeg aner ikke en dyt!) nok er det der IKKE står. Sikkert en historie der skal give læseren et indtryk af en objektiv og balanceret journalistisk tilgang...

At spekulere i alternative tolkninger og gætværk, omkring motiv/årsag osv af en atombombe bærende strategisk bomber er selvfølgelig lige til en Tom Clancy roman, konspiration vrøvl og ævl
Dog... kan ikke dy mig, omend én lille detalje; jf den meget fine og eksplicitte henvisning til detaljerne omkring flyet - det ligner en tanke at læseren sådan... helt tilfældigt! kan berolige sig med at der jo tilsynladene potentelt stadig er 497-1=496 stk TU-22 der fræser rundt højt oppe over os alle.

I øvrigt mærkeligt udstyrs overkill jf de der mænd der er ved at vande det høje græs der ellers ser ud til at trives så fint omkring ådslet.
Schopenhauer
Schopenhauer

Antal indlæg : 49
Join date : 29/07/11

Tilbage til toppen Go down

Backfire Empty Sv: Backfire

Indlæg af Thomas Søn Sep 17, 2017 1:42 am

Schopenhauer skrev:En hurtig google på SouthFront bekræfter mit indtryk af at det er (endnu) en russisk propaganda side,  hvor det mest interessante (for dem der ved hvad de skal kigge efter, jeg aner ikke en dyt!) nok er det der IKKE står. Sikkert en historie der skal give læseren et indtryk af en objektiv og balanceret journalistisk tilgang...

At spekulere i alternative tolkninger og gætværk, omkring motiv/årsag osv af en atombombe bærende strategisk bomber er selvfølgelig lige til en Tom Clancy roman, konspiration vrøvl og ævl
Dog... kan ikke dy mig, omend én lille detalje; jf den meget fine og eksplicitte henvisning til detaljerne omkring flyet - det ligner en tanke at læseren sådan... helt tilfældigt! kan berolige sig med at der jo tilsynladene potentelt stadig er 497-1=496 stk TU-22 der fræser rundt højt oppe over os alle.

I øvrigt mærkeligt udstyrs overkill jf de der mænd der er ved at vande det høje græs der ellers ser ud til at trives så fint omkring ådslet.

Tal for russiske fly er notorisk upålidelige. Mange af dem er reservedelsdonorer - det kender vi også herhjemme; men russiske fly bruger virkelig reservedel pr. flyvetime. Det er nok én af grundene til, at man ikke har kunnet sælge russiske fly kommercielt.

Personligt er jeg såmænd glad for, at de flyver rundt med dem: Så bliver de slidt ned det hurtigere.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34038
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Backfire Empty Ukraine fanger 2 Backfire på jorden.

Indlæg af Thomas Man Okt 17, 2022 11:17 am

De er vanvittigt kostbare.

Hvad skaden egentlig er, er der for meget propaganda indvolveret.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34038
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Backfire Empty Sv: Backfire

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum