Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Putin vil eskalere til III Verdenskrig.

Go down

Putin vil eskalere til III Verdenskrig. Empty Putin vil eskalere til III Verdenskrig.

Indlæg af Thomas Søn Jan 28, 2024 6:27 pm

Det er altså ikke noget, jeg siger.. Der er alvorlige oplysninger bagved.

Hvis I ikke tror på det, så er der rigtigt mange andre, der gør det:

  1. Øvelse Steadfast Defender strækker over 3 måneder med deltagelse af 90.000 mand - heri voveligt indregnet svenskere.
    Det er ikke noget man gør - med mindre, der er en god grund. Det er bestemt ikke gratis. Bare tænk på time-dagpengene til hjemmeværnsfolkene.
  2. Det markante skift i både Tyaklands og Frankrigs holdning.
  3. De massive ordrer, der er placeret hos våbenfabrikkerne.
  4. Det politiske skuespil i USA, hvor man indskrænker hjælpen til Ukraine. Det skyldes nok så meget, at den amerikanske industri skal op i gear.
    Trump skulle være i fængsel for længe siden; men det kommer ikke før det er belejligt - rent timing-mæssigt. Her lagde jeg mærke til, at Ben Hodges på et tidspunkt bestemt afviste, at Trump kunne blive genvalgt. Det har han så modificeret; men katten er ude af sækken. Man skal lægge mærke til at Ben Hodges stadig bor i Frankfurt. Formentlig er der brådne kar i selve Pentagon - hvilket måske og måske ikke - er rigtigt. Det er imidlertid klogt, at regne med muligheden.
  5. Putin følger i vanvittige detaljer Hitlers politik.


Der er lækket dokumenter om Ruslands planer. At vesttyske dokumenter er lækket til Bild er så klart en placering. Det interessante er imidlertid, hvad de lækkede dokumenter bygger på, hvilket vi ikke får at vide (beskyttelse af kilder og metoder).

Det jeg bare tænker på er: Sergi Surovikin, som ingen har set 4 måneder (ok, der har været et billede offentliggjort - fotoshoppet? - jeg ved det ikke). Nu er Putins værste fjender i hæren. Det ved vi, fordi han opnormerede FSB's Rusguardia (Putins SS). Hæren er bestemt ikke glad for krigen i Ukraine, fordi den greb ind i den stille og rolige - og dybt korrupte og på anden måde kriminelle tilværelse. Der vil altid være en vis korruption i en hær - problemet med Rusland er SKALAEN. Sådan har Rusland i øvrigt altid været.
Det attentat, der kom nærmest på at aflive Hitler var von Stauffenberg's. Han var stabschef i "Ersatzheer". Den styrke, der skulle slå et evt. oprør fra alle slavearbejderne i Tysk krigsindustri ned.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum