Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lars Løkke i USA.

Go down

Lars Løkke i USA. Empty Lars Løkke i USA.

Indlæg af Thomas Tors Dec 21, 2023 7:42 pm

Som skrevet andet steds:

Nu er Lars Løkke i USA for at underskrive samarbejdsaftalen, hvor USA får tilladelse til at stationere tropper permanent i Danmark. Det er specielt Aalborg, Karup og Skrydstrup USA er interesseret i.
Fidusen ligger i at fra Dover AFB kan Globemaster og Galaxy flyve direkte med fuld last. Lidt afhængig af medvinden oppe i jetstrømmen. Foruden jernbane er der vej og færge forbindelse til Hele Europa. Det vil så være en finger i øjet på Putin - hvilket ingen af parterne er blind for - inden Putin får prikket øjet ud.
Jeg tror Løkke vil bruge lejligheden til at fortælle republikanerne hvor meget det smerter ham, at interne skænderier i USA skal betyde at Zelensky fik den uforskammede behandling.
Efter den omgang tog Zelensky direkte til Oslo, hvor han grædende fortalte om sin skuffelse over den amerikanske gidseltagning.
De nordiske lande blev så enige om at skramle til en 3-5 mia. USD, når nu oppositionen i USA satte deres egne deres egne vælgeres interesser over styr.
Jeg refererer ikke bare til den finansielle hjælp til Ukraine; men også at ordrer til den amerikanske våbenindustri - beliggende i bl.a. South Carolina, hvor F-16 bygges - åbenbart er vanskelig at stole på.
Bradley IKK er nok ikke interessante når svenske CV 90 med 35 mm kanon er under produktion. Norske luftværnsmissiler. Archer er som bekendt et svensk artillerisystem, der får de tilsvarende amerikanske til at se forkølede ud. (dvs. Corona-ramte) Produktion af 155 mm granater kan svenskerne nok hamre ud til en rimelig pris. Vi har jo allerede fikset, at gamle Leopard 1 kampvogne lige får en klat maling og et påkrævet eftersyn - og så sendes til Ukraine - med krudt.
Nu er det mig en speciel glæde at den svinske værnepligt i Flyvevåbnet bliver hævnet og afskaffet for altid. Nu er chefen for FSN KAR i min tid desværre afgået ved døden for 1-2 år siden, så jeg må anvende mine åndelige kræfter til at håne svinet i hans nuværende residens i Helvede.
Om jeg har haft den indflydelse?
1) Det får vi aldrig at vide.
2) Det er ulige lettere at skubbe et vrag ud over klippeskrænten, fremfor at skubbe det op ad bjergvejen.
3) Politikere er i almindelighed ikke geniale; men nogen har en inderlig fryd ved at korsfæste modstandere. Så de er altid parat til at lytte til sladder (specielt ondsindet sådan) og anvende gode ideer til egen fordel.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke i USA. Empty Hvordan vil Lars Løkke få beslaglagt midlerne i Danske Bank.

Indlæg af Thomas Fre Dec 22, 2023 7:11 am

Jeg gætter - og det er et gæt:

Jeg tror at bøden til Danske Bank er vejen frem.
Danske Bank har ikke udvist rettidig omhu i modtagelsen af indskud og kontrolleret at indskyder havde ret til aktiverne. Det skulle ikke være svært at bevise. Bl.a. banksvinet i Estland, der begik selvmord er en indikation.
Det er derfor kidnappere som oftest forlanger løsesummen udbetalt i små og gamle pengesedler. Uden nummerfølge. Det var sådan man fik fanget kidnapperen, der myrdede Lindbergs søn. Man havde fik bankansatte til at checke listerne over serienumrene på sedlerne. Der er et tilsvarende transaktionsspor på bankindskud.

Derfor vil indskudene være modtaget ulovligt. Derfor kan man knalde banken med en hamper bøde. Banken på sin side kan så beslaglægge indskuddene.
Hvis Du køber en bil af en tyv, så vil bilen blive givet tilbage til ejeren - eventuelt forsikringsselskabet - uanset om Du har købt bilen i god tro - så slipper Du måske for fængsel; men bilen har Du mistet.

Jeg véd naturligvis ikke noget; men Lars Løkke er jurist. Så derfor er det en god idé at sende ham. Kilden kunne være Jyske Lov af 1241???
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke i USA. Empty Det gæt var måske ikke helt galt?

Indlæg af Thomas Lør Dec 23, 2023 4:12 am

Der er i det mindste et tidsmæssigt sammenfald 12:30!

Thomas skrev:Jeg gætter - og det er et gæt:

Jeg tror at bøden til Danske Bank er vejen frem.
Danske Bank har ikke udvist rettidig omhu i modtagelsen af indskud og kontrolleret at indskyder havde ret til aktiverne. Det skulle ikke være svært at bevise. Bl.a. banksvinet i Estland, der begik selvmord er en indikation.
Det er derfor kidnappere som oftest forlanger løsesummen udbetalt i små og gamle pengesedler. Uden nummerfølge. Det var sådan man fik fanget kidnapperen, der myrdede Lindbergs søn. Man havde fik bankansatte til at checke listerne over serienumrene på sedlerne. Der er et tilsvarende transaktionsspor på bankindskud.

Derfor vil indskudene være modtaget ulovligt. Derfor kan man knalde banken med en hamper bøde. Banken på sin side kan så beslaglægge indskuddene.
Hvis Du køber en bil af en tyv, så vil bilen blive givet tilbage til ejeren - eventuelt forsikringsselskabet - uanset om Du har købt bilen i god tro - så slipper Du måske for fængsel; men bilen har Du mistet.

Jeg véd naturligvis ikke noget; men Lars Løkke er jurist. Så derfor er det en god idé at sende ham. Kilden kunne være Jyske Lov af 1241???

Måske et udspring fra Storebæltbroen overbeviste nogle Danske Banksvin om, at de hellere måtte fremtrylle den dokumentation, som de sagde ikke eksisterede?

Men mit gæt på, at Løkke ikke bare skulle underskrive en aftale om amerikanske styrker på dansk jord, den er formentlig rigtig. De midler må kunne beslaglægges på samme måde som midler erhvervet ved narkotika handel - så det juristeri skulle være på plads - og pengene kan sikres inden årets udgang. I sammenligning med de amerikanske banker er Danske Bank blot nogle amatøragtige provinssvindlere. Fotokopieringsmaskiner og memory sticks er pragtfulde.

Fidusen er bare, at hjælpen til Ukraine bliver finansieret af russere for de penge, russerne har stjålet fra Ukraine. Den hjælp behøver ikke have en speciel finanslovsbevilling dækket af amerikanske skatteydere. Hvilken dokumentation Lars Løkke har haft med? Det får vi nok aldrig at vide.
Men Lars Løkke er ret god til at køre racerløb fra bagsædet i bilen.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke i USA. Empty Det gæt var måske ikke helt galt?

Indlæg af Thomas Lør Dec 23, 2023 4:12 am

Der er i det mindste et tidsmæssigt sammenfald 12:30!

Thomas skrev:Jeg gætter - og det er et gæt:

Jeg tror at bøden til Danske Bank er vejen frem.
Danske Bank har ikke udvist rettidig omhu i modtagelsen af indskud og kontrolleret at indskyder havde ret til aktiverne. Det skulle ikke være svært at bevise. Bl.a. banksvinet i Estland, der begik selvmord er en indikation.
Det er derfor kidnappere som oftest forlanger løsesummen udbetalt i små og gamle pengesedler. Uden nummerfølge. Det var sådan man fik fanget kidnapperen, der myrdede Lindbergs søn. Man havde fik bankansatte til at checke listerne over serienumrene på sedlerne. Der er et tilsvarende transaktionsspor på bankindskud.

Derfor vil indskudene være modtaget ulovligt. Derfor kan man knalde banken med en hamper bøde. Banken på sin side kan så beslaglægge indskuddene.
Hvis Du køber en bil af en tyv, så vil bilen blive givet tilbage til ejeren - eventuelt forsikringsselskabet - uanset om Du har købt bilen i god tro - så slipper Du måske for fængsel; men bilen har Du mistet.

Jeg véd naturligvis ikke noget; men Lars Løkke er jurist. Så derfor er det en god idé at sende ham. Kilden kunne være Jyske Lov af 1241???

Måske et udspring fra Storebæltbroen overbeviste nogle Danske Banksvin om, at de hellere måtte fremtrylle den dokumentation, som de sagde ikke eksisterede?

Men mit gæt på, at Løkke ikke bare skulle underskrive en aftale om amerikanske styrker på dansk jord, den er formentlig rigtig. De midler må kunne beslaglægges på samme måde som midler erhvervet ved narkotika handel - så det juristeri skulle være på plads - og pengene kan sikres inden årets udgang. I sammenligning med de amerikanske banker er Danske Bank blot nogle amatøragtige provinssvindlere. Fotokopieringsmaskiner og memory sticks er pragtfulde.

Fidusen er bare, at hjælpen til Ukraine bliver finansieret af russere for de penge, russerne har stjålet fra Ukraine. Den hjælp behøver ikke have en speciel finanslovsbevilling dækket af amerikanske skatteydere. Hvilken dokumentation Lars Løkke har haft med? Det får vi nok aldrig at vide.
Men Lars Løkke er ret god til at køre racerløb fra bagsædet i bilen.

For mange år siden fik jeg frarøvet 60 kr og havde et mærke efter et slag. Så vidt jeg husker fik jeg pengene tilbage; men "guttermanden" fik ét års ubetinget fængsel.
Jeg tror mit gætteri er rigtigt, fordi det også passer med det beløb, som anvendes på Ukraine som "kontanthjælp" - der er alene tale om tilbageføring af stjålne midler, som gerningsmanden ikke har nået at bruge. Om de er i en bankkonto i Danske Bank eller en mappe med gerningsmandens navn kan principielt være lige gyldigt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke i USA. Empty Sv: Lars Løkke i USA.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum